Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:26 schreef bondage het volgende:
Zo maar even lekker de tuin in en wat foto's maken![]()
Staat er weer mooi bij![]()
![]()
Uhuh want nergens anders in de wereld combineert men kaas met iets zoets. NergensTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhuh want nergens anders in de wereld combineert men kaas met iets zoets. Nergens
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Stroop en kaas is wel iets wat in Limburg meer word gegeten dan in de rest van het land weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is it?
Is gewoon n klassieker toch..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ondertussen in huize ienimini:
Kom op konijntje
Kom op konijntje
Trotste mama van Ambar
Nee echt Limburgs, kwestie van geduld hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is it?
Is gewoon n klassieker toch..![]()
Ik haal twee keer per week minstens wel even snel een doekje over mijn bureau en nachtkastje, maar uitgebreid stoffen ga ik niet dagelijks doenquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Op deze manier weeg ik op maandag nog maar 0,01% van mijn huidige gewichtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in huize ienimini:
Kom op konijntje
Kom op konijntje
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Koop even zo'n plumeau bij de action. Houdt stof vast en kun je dan buiten uitkloppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal twee keer per week minstens wel even snel een doekje over mijn bureau en nachtkastje, maar uitgebreid stoffen ga ik niet dagelijks doenTrotste mama van Ambar
Maar je moet wiebelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op deze manier weeg ik op maandag nog maar 0,01% van mijn huidige gewicht
Trotste mama van Ambar
Wel verstandig te doen als je last van allergieën hebt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal twee keer per week minstens wel even snel een doekje over mijn bureau en nachtkastje, maar uitgebreid stoffen ga ik niet dagelijks doen
ideaal ja al werken de swiffers beterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop even zo'n plumeau bij de action. Houdt stof vast en kun je dan buiten uitkloppen.![]()
En werkt allemaal met het idee van statische elektrciteit.Trotste mama van Ambar
Of een schoonmaaksterquote:
Weet je wat ik ga doen? Een nintendo opladenTrotste mama van Ambar
Ik denk niet dat mijn allergieën uit mijn matras komen. Wat ik wel eens moet gaan doen is 's avonds vaker de douche pakken nu.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel verstandig te doen als je last van allergieën hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
door het limburgs kwartiertje zijn we heel geduldig allemaalquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee echt Limburgs, kwestie van geduld he![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij stoft je matras? Pollen kunnen wel je huis binnenkomen. Daarnaast huismijt in het stof.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn allergieën uit mijn matras komen. Wat ik wel eens moet gaan doen is 's avonds vaker de douche pakken nu.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Slaapkamers zijn ook stoffig. En stof is huid. Dus tjaTrotste mama van Ambar
Het wordt eens hoog tijd dat ik mijn matras eens goed stofquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij stoft je matras? Pollen kunnen wel je huis binnenkomen. Daarnaast huismijt in het stof.
Even heel dat ding mijn balkon op slepen en goed uitklappen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ga er wel eens met de dyson overheen op het hoogste standje..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij stoft je matras? Pollen kunnen wel je huis binnenkomen. Daarnaast huismijt in het stof.![]()
Ik doe ook standjes op mijn matras.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ga er wel eens met de dyson overheen op het hoogste standje..“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar er is een grijs gebied waar het huid is en wanneer stofquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Vast niet maar je laat wel huiddeeltjes achter waar je komtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van die mensen die in bed roken. Die laten ook nog eens as achter...“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
gadverquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:01 schreef laforest het volgende:
Van die mensen die in bed roken. Die laten ook nog eens as achter...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Echt nasty. In rooklucht slapen
Denk dat het nog huid is zolang het aan je vast zit en stof als het neerdwarreld.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar er is een grijs gebied waar het huid is en wanneer stof![]()
Geen huidcellen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk dat het nog huid is zolang het aan je vast zit en stof als het neerdwarreld.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
dat is alleen als we het op een microscoop plaatje leggenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is alleen als we het op een microscoop plaatje leggen
Dan verandert het spontaan? Lijkt wel kwantumfysica“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ben ik weerA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Lilakquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Als we in de Matrix leven waarschijnlijk wel, want waarom zou je dingen in detail gaan renderen als dat niet nodig isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan verandert het spontaan? Lijkt wel kwantumfysica![]()
![]()
Wie weet, misschien liggen we wel in een bad met een kabel in de nekquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Als we in de Matrix leven waarschijnlijk wel, want waarom zou je dingen in detail gaan renderen als dat niet nodig is![]()
Ohja dat zou kunnen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stroop en kaas is wel iets wat in Limburg meer word gegeten dan in de rest van het land weet ik uit ervaring.♡♡♡♡![]()
Vind ik te zoet, heb nog een potje appelstroop in huisA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ok, ik heb voor de dildoparty vanavond hapjes gemaakt met vis![]()
Vond ik grappig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik heb voor de dildoparty vanavond hapjes gemaakt met vis![]()
Vond ik grappig.![]()
![]()
Voor mij is het nu al weekend, maar wel een work from home weekendquote:
wel eentje uit Schinnen hoop ik?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:09 schreef Lovely het volgende:
Vind ik te zoet, heb nog een potje appelstroop in huis![]()
Nee bij winkeltje gekochtquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
hmmmmmmmmmmmmm half 6 pas voor mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij is het nu al weekend, maar wel een work from home weekend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Een Canisius?quote:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik beide wel, ligt er maar net aan waar ik zin in hebA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
![]()
Voor wie benieuwd is, foto's van onze tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:26 schreef bondage het volgende:
Sjun, wel dat puin afvoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net tuintje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik moet nog wat aanhangertjes afvoerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet nog wel eea weg ja maar niet alles![]()
![]()
Wij redden het wel met één aanhanger wat tuin betreft. Paar boomstronken, wat oud staal, wat bakstenen en dakpannen en dat was het welquote:![]()
![]()
Boomstronken houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij redden het wel met één aanhanger wat tuin betreft. Paar boomstronken, wat oud staal, wat bakstenen en dakpannen en dat was het wel
Eventueel een paar gaatjes in boren (wel glad maken). Goed voor de insecten of paddenstoelen gaan kwekenTrotste mama van Ambar
Mooie tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ligt nog badkamer puin, is zeker 3 enkelassers vol (heb een best grote)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij redden het wel met één aanhanger wat tuin betreft. Paar boomstronken, wat oud staal, wat bakstenen en dakpannen en dat was het wel
En dan nog het terras vernieuwen (en 20cm verhogen) zeker 6 aanhangers...![]()
heel veel groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel groen voor mij![]()
![]()
Ja ik ook. En dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon weer met m'n vest aan binnenTrotste mama van Ambar
Stoffig?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon weer met m'n vest aan binnen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Onze opritquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
heel veel groen
![]()
Je bent meer van een totaal betegelde tuin?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
heel veel groen
teveel groen voor mijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat zou heel goed kunnen ware het niet dat ik de boomstronk heb ingesmeerd met Roundup een tijd geleden in de hoop dat hij dood zou gaan en weg zou rotten. De wortel van de boom groeide langs het huis en daarom moest de boom weg, stond ook op een heel ongelukkige plek en groeide over het dak heenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boomstronken houden
Eventueel een paar gaatjes in boren (wel glad maken). Goed voor de insecten of paddenstoelen gaan kweken![]()
Ben bang dat de stronk nog vol met rommel zit en dat lijkt me niet bevordelijk voor insecten.![]()
Jij gebruikt Roundup? Bij deze ga je op de zwarte lijst.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen ware het niet dat ik de boomstronk heb ingesmeerd met Roundup een tijd geleden in de hoop dat hij dood zou gaan en weg zou rotten. De wortel van de boom groeide langs het huis en daarom moest de boom weg, stond ook op een heel ongelukkige plek en groeide over het dak heen![]()
Ben bang dat de stronk nog vol met rommel zit en dat lijkt me niet bevordelijk voor insecten.Trotste mama van Ambar
Dat hoort niet in juni. Zeker niet in een huis waar de airco al volle bak aan het werk was een jaar geleden.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ken het, hier zijn tijdens het verbouwen ook redelijk wat aanhangertjes richting stort gegaan. Toen het dak werd vervangen gelukkig een container bij huis gehad, anders niet te doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:36 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hier ligt nog badkamer puin, is zeker 3 enkelassers vol (heb een best grote)
En dan nog het terras vernieuwen (en 20cm verhogen) zeker 6 aanhangers...![]()
![]()
Hoort nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoort niet in juni. Zeker niet in een huis waar de airco al volle bak aan het werk was een jaar geleden.
Doodnormale temperaturen voor juni johTrotste mama van Ambar
Toen hadden ook niet continu wind uit het noordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoort niet in juni. Zeker niet in een huis waar de airco al volle bak aan het werk was een jaar geleden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, wij houden van groenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
heel veel groen
![]()
Wen er maar aan. (Clouseau hit +1) hoort allemaal bij klimaatveranderingTrotste mama van Ambar
Ik ga niet naar de stort, durven ze 0.26 per kilo te vragen, 11 euro voor een volle enkelasser schoon puin (past 1500kg opquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken het, hier zijn tijdens het verbouwen ook redelijk wat aanhangertjes richting stort gegaan. Toen het dak werd vervangen gelukkig een container bij huis gehad, anders niet te doen)
in de haven hier maken ze gruis van![]()
Nee, ik gebruik het liever niet maar dit was even niet anders. En is naast het huis, groeit verder toch niets bijzonders.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij gebruikt Roundup? Bij deze ga je op de zwarte lijst.
Heeft uiteindelijk niet eens gewerkt want er groeide gewoon nieuwe scheuten uit de wortel die bovengronds lag. Dus maar met veel moeite handmatig verwijderd.![]()
Het is 12 graden. Dat is niet normaal, dat is ver onder normaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoort niet
Doodnormale temperaturen voor juni joh100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb je geen x aantal gratis stortingen per jaar?Trotste mama van Ambar
Nee... daarom is de haven goedkoperquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je geen x aantal gratis stortingen per jaar?![]()
RWM, kent Monique ook wel![]()
Wil je mij beloven nooit meer gif te gebruiken? Er zijn zoveel betere manier.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het liever niet maar dit was even niet anders. En is naast het huis, groeit verder toch niets bijzonders.
Heeft uiteindelijk niet eens gewerkt want er groeide gewoon nieuwe scheuten uit de wortel die bovengronds lag. Dus maar met veel moeite handmatig verwijderd.Trotste mama van Ambar
Goed bekeken dan. Ik heb niet echt andere opties helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de stort, durven ze 0.26 per kilo te vragen, 11 euro voor een volle enkelasser schoon puin (past 1500kg op)
in de haven hier maken ze gruis van![]()
![]()
Vaak kun je het ook kwijt bij die grotere steen handels, maken ze ook gruis voor onder een terras enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bekeken dan. Ik heb niet echt andere opties helaas![]()
Heb geen reden om het nog te gebruiken dus dat zal niet gebeuren. De betere manier was blijkbaar handmatig verwijderen en paar dagen met een verkreukeld lichaam rondlopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je mij beloven nooit meer gif te gebruiken? Er zijn zoveel betere manier.![]()
![]()
Of even zo'n bomenfrees huren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb geen reden om het nog te gebruiken dus dat zal niet gebeuren. De betere manier was blijkbaar handmatig verwijderen en paar dagen met een verkreukeld lichaam rondlopen
Herhaal na mij: gif is nooit een oplossing tenzij je als vrouw een man om wil leggen.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of even zo'n bomenfrees huren.
Herhaal na mij: gif is nooit een oplossing tenzij je als vrouw een man om wil leggen.vraag dat de Russen maar
![]()
![]()
Zal eens in gaan verdiepen want de badkamer en keuken moeten ook nog verbouwd worden en daar komt ook eea bij vrij. Voor wat ik nu heb maakt het niet uit, kan net zo goed naar de stort.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Vaak kun je het ook kwijt bij die grotere steen handels, maken ze ook gruis voor onder een terras enzo![]()
Frees was misschien ook optie geweest maar gezien hij tegen het huis aan stond wou ik het liever met enig beleid doen en koos daarom voor de spadequote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of even zo'n bomenfrees huren.
Herhaal na mij: gif is nooit een oplossing tenzij je als vrouw een man om wil leggen.![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)eigen-rechter-spelen
Dit is echt het meest trieste artikel wat ik vandaag gelezen heb.Lees: deze idioten hoeven niet de gevolgen te ondervinden van hun daden anders dan een lullige werkstraf.quote:"De centrale vraag is: in welke maatschappij willen we terechtkomen?", zegt Walter Damen, advocaat van een andere Reuzegommer. Hij spreekt van een heksenjacht. "Gaan we dan zelf voor rechter spelen en mensen hun namen bekendmaken zodat ze heel hun leven achtervolgd worden? Komaan hé."100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan een leuk NWS topic worden bedenk ik me nu.
* Nattekat kwaadaardig lacht100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Rijke papa's etcquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt het meest trieste artikel wat ik vandaag gelezen heb.
[..]
Lees: deze idioten hoeven niet de gevolgen te ondervinden van hun daden anders dan een lullige werkstraf.Trotste mama van Ambar
Dat is het ook gewoon. Als ik zoiets flik is mijn hele leven gewoon afgelopen. Zijn geen Youtubers voor nodig.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Precies...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon. Als ik zoiets flik is mijn hele leven gewoon afgelopen. Zijn geen Youtubers voor nodig.![]()
Zat er toevallig ook nog een van adel tussen? Want de adel heeft in België ook nog wel wat aanzienTrotste mama van Ambar
Buitenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 12 graden. Dat is niet normaal, dat is ver onder normaal.![]()
Hier 19°
Verknipt wereldbeeld door oud geld. Was 4000 jaar geleden nog niet eens nieuws geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees: deze idioten hoeven niet de gevolgen te ondervinden van hun daden anders dan een lullige werkstraf.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Was al een centraal topic voor zie ik, dus ik verwacht een slotje op elk moment nu
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lekker bezig weer als mod zijndequote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Was al een centraal topic voor zie ik, dus ik verwacht een slotje op elk moment nu
BlokjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb een bepaalde mening over users die denken dat een blauw kleurtje meteen betekent dat je verheven bent oid en dat dat over het hele forum geldt.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geen idee. Ken de put niet zo goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef Zucht. het volgende:
[..]
jammer, is een goede aanvulling voor de put“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik heb overigens geen flauw benul hoe de wind waait in NWS momenteel, ik ben van mening dat ie gewoon relevant is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
vast wel jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb overigens geen flauw benul hoe de wind waait in NWS momenteel, ik ben van mening dat ie gewoon relevant is![]()
Waaromquote:![]()
Rutte is juist al jaren lekker aan het Kutten
Hij heeft er geen actieve herinneringen vanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom![]()
Rutte is juist al jaren lekker aan het Kutten![]()
Omdat zij ik haar graag als premier zou zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom![]()
Rutte is juist al jaren lekker aan het Kutten“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Eerlijk is eerlijk, internationaal is iemand zoals Rutte echt perfect als minister president. Als de hele VVD niet om hem draaide en niet zo verwerpelijk trieste partij vol met achterkamertjes was, had ik ook geen enkel probleem met hem gehad.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom![]()
Rutte is juist al jaren lekker aan het Kutten100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
laforest is trouwens een buitenlander die niets meer te maken heeft met Nederland, die moet je niet serieus nemen als het over Nederlandse politiek gaat100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Doe even normaal zegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
laforest is trouwens een buitenlander die niets meer te maken heeft met Nederland, die moet je niet serieus nemen als het over Nederlandse politiek gaat“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik vind het gewoon gigantisch triest en kansloos om te stemmen voor verkiezingen waar je helemaal niets mee te maken hebt. Dat geldt voor die Erdogantokkies in dit land, maar ook voor Nederlandse expats.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb net zoveel stemrecht als jij dat hebt. Daarnaast heb ik vastgoed in Nederland, en mag ik best daarover iets vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gigantisch triest en kansloos om te stemmen voor verkiezingen waar je helemaal niets mee te maken hebt. Dat geldt voor die Erdogantokkies in dit land, maar ook voor Nederlandse expats.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Als ik ooit een klap van de molen krijg en besluit om huisjesmelker te worden, met ook huizen in België en/of Duitsland, mag ik nog steeds niet stemmen in die landen. Je bent geen haar beter dan die Erdoganstemmers in Nederland, België en Duitsland.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel stemrecht als jij dat hebt. Daarnaast heb ik vastgoed in Nederland, en mag ik best daarover iets vinden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien is het handiger als jij je even gaat inlezen in internationale politiek. Wellicht dat je dan wat zinniger kunt reageren omtrent dit soort kwesties.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ooit een klap van de molen krijg en besluit om huisjesmelker te worden, met ook huizen in België en/of Duitsland, mag ik nog steeds niet stemmen in die landen. Je bent geen haar beter dan die Erdoganstemmers in Nederland, België en Duitsland.
Ik vermoed dat jouw reactie gaat over hoe mensen hun mening over een ander land uiten in NL, maar dat staat los van het stemmen op zich. Dit laatste kan ik ook fout hebben, maar dat is mijn idee.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Belachelijke vergelijking. Ik ben Nederlander en in Nederland geboren. Daarnaast mag jij lokaal best in België stemmen als je daar woont. Ik mag mij als Nederlander binnen de EU vestigingen, lokaal meestemmen, en ook met de nationale verkiezingen meestemmen in Nederland. Niet nodig om mij daar steeds over aan te vallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ooit een klap van de molen krijg en besluit om huisjesmelker te worden, met ook huizen in België en/of Duitsland, mag ik nog steeds niet stemmen in die landen. Je bent geen haar beter dan die Erdoganstemmers in Nederland, België en Duitsland.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat iets gewoon kan en volgens de regels gaat, betekeent niet meteen dat het altijd moreel juist is. Het is niet zo heel vreemd dat je gewoon mag stemmen als je even een paar jaar in het buitenland zit. Het is even anders als je het land van je voorouders naar de vernieling stemt terwijl je geboren en getogen bent in Nederland en daar ook gewoon de rest van je leven blijft wonen. Ja, het mag, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is het handiger als jij je even gaat inlezen in internationale politiek. Wellicht dat je dan wat zinniger kunt reageren omtrent dit soort kwesties.
Ik vermoed dat jouw reactie gaat over hoe mensen hun mening over een ander land uiten in NL, maar dat staat los van het stemmen op zich. Dit laatste kan ik ook fout hebben, maar dat is mijn idee.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, dan woon je in België. Jij woont niet in Nederland en dat is ook niet een tijdelijk iets.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking. Ik ben Nederlander en in Nederland geboren. Daarnaast mag jij lokaal best in België stemmen als je daar woont. Ik mag mij als Nederlander binnen de EU vestigingen, lokaal meestemmen, en ook met de nationale verkiezingen meestemmen in Nederland. Niet nodig om mij daar steeds over aan te vallen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit vind ik een heel hypocriete mening om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat iets gewoon kan en volgens de regels gaat, betekeent niet meteen dat het altijd moreel juist is. Het is niet zo heel vreemd dat je gewoon mag stemmen als je even een paar jaar in het buitenland zit. Het is even anders als je het land van je voorouders naar de vernieling stemt terwijl je geboren en getogen bent in Nederland en daar ook gewoon de rest van je leven blijft wonen. Ja, het mag, maar daar is ook alles mee gezegd.
Dus iemand die de Turkse nationaliteit heeft mag worden afgerekend op hun mening over de Turkse politiek door mensen die de Turkse nationaliteit niet hebben? Begrijp ik dat goed?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat is er hypcocriet aan? Die mensen stemmen in verkiezingen voor een land waar ze nul binding mee hebben, en dan ook nog op grote getale op de vent die dat land de verdoemenis in brengt. Zelf zullen ze nooit de gevolgen van die stem ondervinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik een heel hypocriete mening om eerlijk te zijn.
Dus iemand die de Turkse nationaliteit heeft mag worden afgerekend op hun mening over de Turkse politiek door mensen die de Turkse nationaliteit niet hebben? Begrijp ik dat goed?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En? Ik heb nog steeds belangen in Nederland en draag ook bij aan de schatkist. Deal with itquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan woon je in België. Jij woont niet in Nederland en dat is ook niet een tijdelijk iets.
Tijd voor mijn middagdutje. Tot laters“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:45 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee... daarom is de haven goedkoper![]()
RWM, kent Monique ook wel![]()
![]()
Hoe is het met mijn DTS lieverdjes?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
goed
ik wacht op de zon
en VT1Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lekker Natte pesten in F1
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die mensen hebben dezelfde binding met Turkije als iedereen met een NL nationaliteit dat met NL heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er hypcocriet aan? Die mensen stemmen in verkiezingen voor een land waar ze nul binding mee hebben, en dan ook nog op grote getale op de vent die dat land de verdoemenis in brengt. Zelf zullen ze nooit de gevolgen van die stem ondervinden.
Geboren en getogen Nederlanders die elk jaar naar Turkije op vakantie gaan omdat ze daar verre familie hebben oid. Ja, echt binding.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mensen hebben dezelfde binding met Turkije als iedereen met een NL nationaliteit dat met NL heeft.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik snap deze hele discussie ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mensen hebben dezelfde binding met Turkije als iedereen met een NL nationaliteit dat met NL heeft.
amerikanen mogen ook stemmen voor een president
hoor je nooit iemand overEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Volgens mij wil ons nat poesje gewoon graag roepen wat een Indo-Limburger graag roeptquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap deze hele discussie ook niet
amerikanen mogen ook stemmen voor een president
hoor je nooit iemand over
en dat is>?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil ons nat poesje gewoon graag roepen wat een Indo-Limburger graag roeptEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Afschuwelijk... net over zitten lezen en filmpje gezien over wat er toen gebeurd is.. .ziek!! echt ziek!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees: deze idioten hoeven niet de gevolgen te ondervinden van hun daden anders dan een lullige werkstraf.
En erg om te lezen dat ze er zo mee weg komen.. niet eens een strafblad!!!
en ja.. rijk denk ik ook..![]()
![]()
Oh, nu komen ze er niet meer mee weg hoor. Hun namen gaan het internet rond.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Afschuwelijk... net over zitten lezen en filmpje gezien over wat er toen gebeurd is.. .ziek!! echt ziek!!
En erg om te lezen dat ze er zo mee weg komen.. niet eens een strafblad!!!
en ja.. rijk denk ik ook..100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja maar over een paar jaar is dat ook weer in de vergetelheid geraakt.. Of ze verhuizen naar een andere plek..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, nu komen ze er niet meer mee weg hoor. Hun namen gaan het internet rond.
als geld geen probleem is kan veel![]()
Natte is een linksequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zo 2 e-mails gestuurd vandaag. Dat is wel genoeg werk toch?Trotste mama van Ambar
Ik heb een meeting van een half uur gehad, ik loop nog voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 e-mails gestuurd vandaag. Dat is wel genoeg werk toch?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Helaas, nog steeds niet holquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan uh zou ik kijken of er geen insectenhotel in je rietmat zit
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: