Wie weet, misschien liggen we wel in een bad met een kabel in de nekquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Als we in de Matrix leven waarschijnlijk wel, want waarom zou je dingen in detail gaan renderen als dat niet nodig is
Ohja dat zou kunnen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stroop en kaas is wel iets wat in Limburg meer word gegeten dan in de rest van het land weet ik uit ervaring.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik heb voor de dildoparty vanavond hapjes gemaakt met vis![]()
Vond ik grappig.
Voor mij is het nu al weekend, maar wel een work from home weekendquote:
wel eentje uit Schinnen hoop ik?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:09 schreef Lovely het volgende:
Vind ik te zoet, heb nog een potje appelstroop in huis
Nee bij winkeltje gekochtquote:
hmmmmmmmmmmmmm half 6 pas voor mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij is het nu al weekend, maar wel een work from home weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Een Canisius?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |