quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhuh want nergens anders in de wereld combineert men kaas met iets zoets. Nergens
Stroop en kaas is wel iets wat in Limburg meer word gegeten dan in de rest van het land weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is it?
Is gewoon n klassieker toch..
Nee echt Limburgs, kwestie van geduld hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is it?
Is gewoon n klassieker toch..
Ik haal twee keer per week minstens wel even snel een doekje over mijn bureau en nachtkastje, maar uitgebreid stoffen ga ik niet dagelijks doenquote:
Op deze manier weeg ik op maandag nog maar 0,01% van mijn huidige gewichtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in huize ienimini:
Kom op konijntje
Kom op konijntje
Koop even zo'n plumeau bij de action. Houdt stof vast en kun je dan buiten uitkloppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal twee keer per week minstens wel even snel een doekje over mijn bureau en nachtkastje, maar uitgebreid stoffen ga ik niet dagelijks doen
Maar je moet wiebelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op deze manier weeg ik op maandag nog maar 0,01% van mijn huidige gewicht
Wel verstandig te doen als je last van allergieën hebt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal twee keer per week minstens wel even snel een doekje over mijn bureau en nachtkastje, maar uitgebreid stoffen ga ik niet dagelijks doen
ideaal ja al werken de swiffers beterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop even zo'n plumeau bij de action. Houdt stof vast en kun je dan buiten uitkloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |