Nou dan lekker zo laten tochquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze nu tot onder mijn schouders, maar ben te lui om naar de kapper te gaan. En vind het wel makkelijk om gewoon knotje in te doen en klaar
Niet zo langquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft kaninchen toch ook al lange lokken
Of in de vroege morgen, maar dat is altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet wel idd, zou wel mooi zijn is je game console collectie grotendeels compleet
[..]
Dat is wel lastig, omdat de meeste punten toch in de nacht nu gepakt worden vaak
Ja en ik vind rond half 8 al vroeg zatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of in de vroege morgen, maar dat is altijd al zo geweest
Alleen moet je heel vroeg zijn
Dan ben je te laat om veel punten te pakken.quote:
quote:
Bedankt voor de huurvrije ruimte in je hoofdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Komop konijntje
kom op konijtje
Nu de hele dag kom op konijntje doe maar wiebelen wiebelen in mijn hoofd
graag gedaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de huurvrije ruimte in je hoofd![]()
Goede morgen spot/maan lichtjequote:
Ga de straat op met bordjes en snoeihard demonstreren ertegen. Dit kan zo niet langer!quote:
Tja dat is dan pechquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je te laat om veel punten te pakken.
En waarom zie ik die dan niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:39 schreef maily het volgende:
[..]
Op de meeste afbeeldingen heeft Hij die wel
Chemtrails?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is het zo bewolkt maar is er geen regen. Hoax dit
Ze bedoelt de foto's op de ultra geheime DTS server, niet op gezichtsboekquote:
De regen zal wel afgekocht zijn om niet te vallenquote:
gracias senoraquote:
Biden!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De regen zal wel afgekocht zijn om niet te vallen
En waarom zit ik daar dan niet op, word ik buitengesloten woestboos ben ik nu grrquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze bedoelt de foto's op de ultra geheime DTS server, niet op gezichtsboek
Jep,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je dat dan? Bericht was wel duidelijk, mocht je me een keer in het echt ontmoeten dan kunnen we kijken wat we kunnen regelen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg altijd andere foto's van Rabbit
Rabbit in een gele zwembroek?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ìk kan moeilijk omschrijven wat er op die foto's staan
Afbeeldingen van goden zijn altijd moeilijk te omschrijven, helemaal een god zoals Rabbitquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afbeeldingen van goden zijn altijd moeilijk te omschrijven, helemaal een god zoals Rabbit
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de huurvrije ruimte in je hoofd![]()
Ik weet niet of je daar wel op wil zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom zit ik daar dan niet op, word ik buitengesloten woestboos ben ik nu grr
Daar zou je niet in het openbaar over pratenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg nu straf he?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou je niet in het openbaar over praten![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou je niet in het openbaar over praten![]()
Ik zal wel verplicht 100X naar konijntje wiebelen moeten luisterenquote:
Nou, straf, straf. Dat is wel een heel streng woordquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal wel verplicht 100X naar konijntje wiebelen moeten luisteren
Zirtek proberen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Godver wat slaap ik deze week slecht
Kuthooikoorts.
Scheelt weerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de enige meeting van vandaag verzet
Waarheen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de enige meeting van vandaag verzet
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.quote:
Dan maar bolkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.
Ik neem Zirtek. Na twee weken nergens meer last van totdat ik een dag vergeet te nemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.
jajaaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk oprecht dat jullie zullen denken dat hier al twee maanden niet gestoft is als ik een foto maak van een deel van mijn bureau
En dat is vorige week nog afgestoft.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk oprecht dat jullie zullen denken dat hier al twee maanden niet gestoft is als ik een foto maak van een deel van mijn bureau
En dat is vorige week nog afgestoft.
Ik kan ook gewoon vandaag na het stoffen een foto maken en dan over anderhalve week nog een keer op m'n punt te bewijzenquote:
Dagelijks stoffen een idee?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon vandaag na het stoffen een foto maken en dan over anderhalve week nog een keer op m'n punt te bewijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |