quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de huurvrije ruimte in je hoofd![]()
Ik weet niet of je daar wel op wil zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom zit ik daar dan niet op, word ik buitengesloten woestboos ben ik nu grr
Daar zou je niet in het openbaar over pratenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg altijd andere foto's van Rabbit
Ik krijg nu straf he?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou je niet in het openbaar over praten![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou je niet in het openbaar over praten![]()
Ik zal wel verplicht 100X naar konijntje wiebelen moeten luisterenquote:
Nou, straf, straf. Dat is wel een heel streng woordquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal wel verplicht 100X naar konijntje wiebelen moeten luisteren
Zirtek proberen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Godver wat slaap ik deze week slecht
Kuthooikoorts.
Scheelt weerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de enige meeting van vandaag verzet
Waarheen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de enige meeting van vandaag verzet
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.quote:
Dan maar bolkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.
Ik neem Zirtek. Na twee weken nergens meer last van totdat ik een dag vergeet te nemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.
jajaaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk oprecht dat jullie zullen denken dat hier al twee maanden niet gestoft is als ik een foto maak van een deel van mijn bureau
En dat is vorige week nog afgestoft.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk oprecht dat jullie zullen denken dat hier al twee maanden niet gestoft is als ik een foto maak van een deel van mijn bureau
En dat is vorige week nog afgestoft.
Ik kan ook gewoon vandaag na het stoffen een foto maken en dan over anderhalve week nog een keer op m'n punt te bewijzenquote:
Dagelijks stoffen een idee?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon vandaag na het stoffen een foto maken en dan over anderhalve week nog een keer op m'n punt te bewijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |