Ze zijn toch zwart door roet?quote:
Dus is niks mis met een roetpietquote:
Hier werd het 2 jaar geleden al hoog tijd om naar de kapper te gaanquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
kom op konijntje doe maar wiebelen wiebelen
Jezus, nu heb je lange lokken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier werd het 2 jaar geleden al hoog tijd om naar de kapper te gaan
Misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Neequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, helaas een leeg vorkjeMoet je kijken of je op het werk iets kunt scoren. Hebben jullie niet van die sjieke automaten waar je wat uit kunt halen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien![]()
Hhmm, dan wordt het wel tijd voor een kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Tis een knappe vent hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dan wordt het wel tijd voor een kapper
Ik ken alleen die foto waar van FBquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een knappe vent hoor
Met zijn lokken
Ik heb ze nu tot onder mijn schouders, maar ben te lui om naar de kapper te gaan. En vind het wel makkelijk om gewoon knotje in te doen en klaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dan wordt het wel tijd voor een kapper
Daar heeft kaninchen toch ook al lange lokkenquote:
Greys!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft kaninchen toch ook al lange lokken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |