En noem dat maar niksquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Jullie moderators hebben het te druk met het in het gareel houden van alle users hier....
Het is niet anders.
verfje erop enquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Te lang hier en de grijze haren gaan doorkomen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op he?
Ik krijg nu het idee dat ik het al die jaren heb bewaard voor hem...
Wakker worden B!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ook daar zijn wel mogelijkheden voor. Alleen niet legaal
Misschien je bericht gemistquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NES
Mja, de hardware is een probleem. Die controllers voor retrogaming altijd uitverkocht, maar je mag zie niet voor een dollar in de Amerikaanse shop kopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ook daar zijn wel mogelijkheden voor. Alleen niet legaal
Maar is wel ontspannenquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Hij is ook niet tig keer gementioned ofzo
quote:
quote:
jaja, ik had het inmiddels gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Hij is ook niet tig keer gementioned ofzo
Ja dit is een goed aanbod voor zijn collectiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:57 schreef Emmerdeur het volgende:
Inmiddels heeft mickeytje een dm van B neem ik aan
Zeker, en zou mijn collectie mooi aanvullen. Dan heb ik namelijk de NES, SNES, N64 en Gamecube. En nog een verzameling Gameboys.quote:
je ziek melden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Het is ik heb geen zin in werk dag
N64, gamecube, wil en switch en nog een ding onder de gamecube om op tv game boy spellen te kunnen spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker, en zou mijn collectie mooi aanvullen. Dan heb ik namelijk de NES, SNES, N64 en Gamecube. En nog een verzameling Gameboys.
Thuiswerken en gewoon niets uitvretenquote:
Ehm hierquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
N64, gamecube, wil en switch en nog een ding onder de gamecube om op tv game boy spellen te kunnen spelen
Dat is ook een goede optiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuiswerken en gewoon niets uitvreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |