Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 08:35:57 ]![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, helaas een leeg vorkjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah een vorkje.. komt dat inclusief eten ? Heb honger en niks in huis dus nu op werkMoet je kijken of je op het werk iets kunt scoren. Hebben jullie niet van die sjieke automaten waar je wat uit kunt halen?
![]()
Iemand de Atari Jaguar gespeeld?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Had iemand Bernardus Oscar Lucas Konrad geroepen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, alleen Nintendo, Playstation en Sega... Vroeger dan, de spellen die ik nog speel is op de PC of retro via emulatie.quote:![]()
Jullie gaan te hard voor mijn voorlopig koffieloze duffe harses
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mijn broer heeft een hele verzameling. Zo'n chip mod PS1 met gekopieerde Japanese spellen zoals Bloody Roar en Parasite Evequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, alleen Nintendo, Playstation en Sega... Vroeger dan, de spellen die ik nog speel is op de PC of retro via emulatie.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Owja, dat was ook altijd een dingetje... Spellen die alleen in bepaalde landen beschkbaar waren. Gelukkig hoeft dat tegenwoordig geen probleem meer te zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een hele verzameling. Zo'n chip mod PS1 met gekopieerde Japanese spellen zoals Bloody Roar en Parasite EveDat werkt goed inderaad maar op de Jetson nano wat minder. Maar goed, een overclock lost dat wel op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Goldeneye op de Switch vind ik goed werken![]()
Ik niks…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Doen wij samen niks Fogelquote:
Nintendo heeft nog steeds wel regiobeperkingen, zoals in de shop.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, dat was ook altijd een dingetje... Spellen die alleen in bepaalde landen beschkbaar waren. Gelukkig hoeft dat tegenwoordig geen probleem meer te zijn.
[..]
Dat werkt goed inderaad maar op de Jetson nano wat minder. Maar goed, een overclock lost dat wel op.
quote:Jullie moderators hebben het te druk met het in het gareel houden van alle users hier....quote:
Het is niet anders.![]()
Ugh.quote:
Terug gaan slapen was geen wijs besluitwerd wakker met een nachtmerrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben om 5 uur weer gaan slapenquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
@bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NESOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, dat was pas later.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh toch nog even iets geslapen.. zonsopkomst nog gekeken
Ik doe middagdutjes
Snap ik.. doen veel bejaardenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, dat was pas later.
Ik doe middagdutjes![]()
![]()
Beetje verbaasdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NES![]()
Lekker niksen is ondergewaardeerd.quote:I'm surrounded by morons!
Ja ik ook!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En voor mensen die niet meer hoeven werken.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
wat ik zeiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:49 schreef laforest het volgende:
[..]
En voor mensen die niet meer hoeven werken.
bejaarden![]()
![]()
Het lijkt er wel op he?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou @:bondage in schok zijn misschien? Dringt niet door nog
Ik krijg nu het idee dat ik het al die jaren heb bewaard voor hem...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Helaas wel, maar ook daar zijn wel mogelijkheden voor. Alleen niet legaalquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Nintendo heeft nog steeds wel regiobeperkingen, zoals in de shop.![]()
![]()
Jawel, had het alleen je post nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NES![]()
![]()
En noem dat maar niksquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Jullie moderators hebben het te druk met het in het gareel houden van alle users hier....
Het is niet anders.
verfje erop enquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Te lang hier en de grijze haren gaan doorkomen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op he?
Ik krijg nu het idee dat ik het al die jaren heb bewaard voor hem...Wakker worden B!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ook daar zijn wel mogelijkheden voor. Alleen niet legaal![]()
Misschien je bericht gemistquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NESWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mja, de hardware is een probleem. Die controllers voor retrogaming altijd uitverkocht, maar je mag zie niet voor een dollar in de Amerikaanse shop kopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ook daar zijn wel mogelijkheden voor. Alleen niet legaal
Maar is wel ontspannenquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hij is ook niet tig keer gementioned ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 08:55:19 ]![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Hij is ook niet tig keer gementioned ofzo![]()
![]()
![]()
Zucht
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:quote:morguh
Emmer
jaja, ik had het inmiddels gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Hij is ook niet tig keer gementioned ofzo![]()
![]()
Dot
Ja dit is een goed aanbod voor zijn collectiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:57 schreef Emmerdeur het volgende:
Inmiddels heeft mickeytje een dm van B neem ik aan“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
En dan die handjes de lucht in“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Forest
Monique
Zeker, en zou mijn collectie mooi aanvullen. Dan heb ik namelijk de NES, SNES, N64 en Gamecube. En nog een verzameling Gameboys.quote:![]()
Mogguh.
Het is ik heb geen zin in werk dagTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
je ziek melden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Het is ik heb geen zin in werk dagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
N64, gamecube, wil en switch en nog een ding onder de gamecube om op tv game boy spellen te kunnen spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker, en zou mijn collectie mooi aanvullen. Dan heb ik namelijk de NES, SNES, N64 en Gamecube. En nog een verzameling Gameboys.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Thuiswerken en gewoon niets uitvretenquote:Trotste mama van Ambar
Ehm hierquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
N64, gamecube, wil en switch en nog een ding onder de gamecube om op tv game boy spellen te kunnen spelen
NES, SNES, N64, Wii, Switch, NDS.
PSX, PS3, PS4, Vita
Ehm en een spongebob ding![]()
![]()
ja, koffie GVD!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat is ook een goede optiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuiswerken en gewoon niets uitvreten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Om 11 uur wel even een meeting over het nieuwe projectTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:03 schreef Zucht. het volgende:
op het werk koffie zuipen, schijten en niets uit voeren
![]()
![]()
![]()
Heb nog wel 386 486 p1 p2 p3 p4 core2quad staan
En wat oude ataris en msx
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 09:05:58 ]![]()
Webcam afplakken en zeggen dat je net een heel lange tunnel in rijdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Om 11 uur wel even een meeting over het nieuwe project
Maar daar kan je geen Zelda op spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef Emmerdeur het volgende:
Heb nog wel 386 486 p1 p2 p3 p4 core2quad staanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb er zo'n mooi anti-spy schuifje op zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Webcam afplakken en zeggen dat je net een heel lange tunnel in rijd![]()
![]()
Ik heb nog een gechipte PS1 bij mijn ouders liggen, een PS3 en PS4 hier staan en natuurlijk een (masterrace) Spel/racesimulator PC
Ik heb nog een calculator liggen.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik kan een meeting over mijn eigen project die ik zelf bedacht heb, niet skippenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Webcam afplakken en zeggen dat je net een heel lange tunnel in rijdTrotste mama van Ambar
Wat voor dingen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Naar de wc gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb dorst maar zit al in een vergadering![]()
Wie weet wel idd, zou wel mooi zijn is je game console collectie grotendeels compleetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak is het ook op de gok... Met dat soort oude apparatuur weet je nooit echt wat je tegen kunt komen. Ach, misschien kom ik er nog een keer één tegen voor weinig op een rommelmarkt.Dat is wel lastig, omdat de meeste punten toch in de nacht nu gepakt worden vaakquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je een keertje wil winnen moet je dat wel doenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hier ligt ergens een nintendo switch lite verstoffenTrotste mama van Ambar
geen broek, dus dan moet ik awkward uit beeld rollenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn dochter speelt er uren per dag mee als het aan haar ligtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier ligt ergens een nintendo switch lite verstoffen![]()
Waarom laat je dan ook toe die meeting op vrijdag in te plannenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan een meeting over mijn eigen project die ik zelf bedacht heb, niet skippen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen broek, dus dan moet ik awkward uit beeld rollen![]()
![]()
Omdat die andere mensen hele drukke agenda's hebben. En zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom laat je dan ook toe die meeting op vrijdag in te plannenTrotste mama van Ambar
Ik ben al met de nieuwste Zelda begonnen op de switch
Ik een jaar of 2 geleden ook. Toen op een gegeven moment niet meer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Mijn dochter speelt er uren per dag mee als het aan haar ligtTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja en nog een grafischeDoet het al 20 jaar op dezelfde batterijen
Zo even koffie makenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Werkze edjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:12 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik ga maar ff leren en dan aan het werk
Later peepz![]()
![]()
Ik opende zojuist een bestand voor werk. Het gaat alleen maar bergafwaarts vanaf hierTrotste mama van Ambar
Neejquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik opende zojuist een bestand voor werk. Het gaat alleen maar bergafwaarts vanaf hier![]()
![]()
picsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is een borstel door geharkt![]()
Ik heb mijn vlecht eruit gehaald en een nieuwe gemaakt. Borstelen
Trotste mama van Ambar
Nope.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:57 schreef Emmerdeur het volgende:
Inmiddels heeft mickeytje een dm van B neem ik aanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, ik ga ook eens wat doen. Ik wil even langs m'n favoriete winkel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Das een korte meeting dan...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, vergadering overleeft, hond moet wandelen![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:16 schreef DJMO het volgende:
Ja, ik ga ook eens wat doen. Ik wil even langs m'n favoriete winkel.![]()
Ik heb vroeger nog veel op de Atari gespeeld bij mijn grootvader in de winkelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had laatst met skribbl dat ik Sonic moest tekenenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb vroeger nog veel op de Atari gespeeld bij mijn grootvader in de winkel
Dus ik teken een blauwe bal met stekels en een stel gouden ringen voor de bal
ze hadden de hint nodig dat het om een Sega spel ging voor ze het wisten, maar 2 collegas wisten niet zo goed wat een Sega was, want 20somethings...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is ga doen of wat m'n favoriete winkel is?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Wil je dat dan? Bericht was wel duidelijk, mocht je me een keer in het echt ontmoeten dan kunnen we kijken wat we kunnen regelenquote:![]()
![]()
Ze zijn toch zwart door roet?quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dus is niks mis met een roetpietquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
mijn brein is vandaag een 3 jarig kind dat alleen maar dingen denkt als Broek uit of je hoofdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna tijd voor de kapperA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Wiebel konijntjeA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hier werd het 2 jaar geleden al hoog tijd om naar de kapper te gaanquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
kom op konijntje doe maar wiebelen wiebelen
Jezus, nu heb je lange lokken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier werd het 2 jaar geleden al hoog tijd om naar de kapper te gaan
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Misschienquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Neequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, helaas een leeg vorkjeMoet je kijken of je op het werk iets kunt scoren. Hebben jullie niet van die sjieke automaten waar je wat uit kunt halen?
Dat we n koffieautomaat hebben is al heel wat♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien![]()
Hhmm, dan wordt het wel tijd voor een kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Tis een knappe vent hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dan wordt het wel tijd voor een kapper
Met zijn lokkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ken alleen die foto waar van FBquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een knappe vent hoor
Met zijn lokken
Ik heb ze nu tot onder mijn schouders, maar ben te lui om naar de kapper te gaan. En vind het wel makkelijk om gewoon knotje in te doen en klaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dan wordt het wel tijd voor een kapper
Daar heeft kaninchen toch ook al lange lokkenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Greys!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft kaninchen toch ook al lange lokken
♡♡♡♡![]()
quote:
Nou dan lekker zo laten tochquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze nu tot onder mijn schouders, maar ben te lui om naar de kapper te gaan. En vind het wel makkelijk om gewoon knotje in te doen en klaarDe puntjes kan je zelf wel knippen, doe ik ook wel eens haha
Ik wil het ook laten groeien, maar heb fijn haar dus hangt snel enz
Niet zo langquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft kaninchen toch ook al lange lokkenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Of in de vroege morgen, maar dat is altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet wel idd, zou wel mooi zijn is je game console collectie grotendeels compleet
[..]
Dat is wel lastig, omdat de meeste punten toch in de nacht nu gepakt worden vaak
Alleen moet je heel vroeg zijn
Ja en ik vind rond half 8 al vroeg zatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of in de vroege morgen, maar dat is altijd al zo geweest
Alleen moet je heel vroeg zijn
Dan ben je te laat om veel punten te pakken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Komop konijntje
kom op konijtje
Nu de hele dag kom op konijntje doe maar wiebelen wiebelen in mijn hoofd
Trotste mama van Ambar
Bedankt voor de huurvrije ruimte in je hoofdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Komop konijntje
kom op konijtje
Nu de hele dag kom op konijntje doe maar wiebelen wiebelen in mijn hoofd![]()
graag gedaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de huurvrije ruimte in je hoofd
Trotste mama van Ambar
Goede morgen spot/maan lichtjequote:
Ga de straat op met bordjes en snoeihard demonstreren ertegen. Dit kan zo niet langer!quote:![]()
Tja dat is dan pechquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je te laat om veel punten te pakken.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hoezo is het zo bewolkt maar is er geen regen. Hoax ditTrotste mama van Ambar
En waarom zie ik die dan niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:39 schreef maily het volgende:
[..]
Op de meeste afbeeldingen heeft Hij die wel
Chemtrails?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is het zo bewolkt maar is er geen regen. Hoax dit“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ze bedoelt de foto's op de ultra geheime DTS server, niet op gezichtsboekquote:
De regen zal wel afgekocht zijn om niet te vallenquote:Trotste mama van Ambar
gracias senoraquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Biden!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De regen zal wel afgekocht zijn om niet te vallen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
En waarom zit ik daar dan niet op, word ik buitengesloten woestboos ben ik nu grrquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze bedoelt de foto's op de ultra geheime DTS server, niet op gezichtsboekA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jep,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je dat dan? Bericht was wel duidelijk, mocht je me een keer in het echt ontmoeten dan kunnen we kijken wat we kunnen regelen
Ik heb dat ding bewaard om ooit aan iemand te gunnen zoals jij.
Je doet super veel waar ik plezier van heb.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik krijg altijd andere foto's van Rabbit
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg altijd andere foto's van Rabbit
Rabbit in een gele zwembroek?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg altijd andere foto's van RabbitA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik moet weg tjuuss!!A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ìk kan moeilijk omschrijven wat er op die foto's staanTrotste mama van Ambar
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ìk kan moeilijk omschrijven wat er op die foto's staan
Afbeeldingen van goden zijn altijd moeilijk te omschrijven, helemaal een god zoals Rabbitquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afbeeldingen van goden zijn altijd moeilijk te omschrijven, helemaal een god zoals Rabbit
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de huurvrije ruimte in je hoofd![]()
Ik weet niet of je daar wel op wil zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom zit ik daar dan niet op, word ik buitengesloten woestboos ben ik nu grr
Daar zou je niet in het openbaar over pratenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg altijd andere foto's van Rabbit![]()
Ik krijg nu straf he?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou je niet in het openbaar over praten![]()
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou je niet in het openbaar over praten![]()
Ik zal wel verplicht 100X naar konijntje wiebelen moeten luisterenquote:Trotste mama van Ambar
Nou, straf, straf. Dat is wel een heel streng woordquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal wel verplicht 100X naar konijntje wiebelen moeten luisteren![]()
![]()
Zirtek proberen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Godver wat slaap ik deze week slecht
Kuthooikoorts.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Scheelt weerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de enige meeting van vandaag verzet“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Waarheen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de enige meeting van vandaag verzet![]()
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan maar bolkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan ook gewoon een signaal zijn dat ik m'n slaapkamer weer eens goed moet schoonmaken. Het is echt niet normaal hoe snel dat stof zich opstapelt hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik neem Zirtek. Na twee weken nergens meer last van totdat ik een dag vergeet te nemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nu pas voor het eerst ook echt last van andere klachten dan slecht slapen, dus het is nou niet zo dat ik er heel gevoelig voor ben. En ik ben sowieso een slechte slaper, dus ik heb allang de hoop opgegeven dat dat ooit nog goed komt.ideaal medicijn voor mijn hooikoorts.
Ik denk oprecht dat jullie zullen denken dat hier al twee maanden niet gestoft is als ik een foto maak van een deel van mijn bureau
En dat is vorige week nog afgestoft.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
jajaaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk oprecht dat jullie zullen denken dat hier al twee maanden niet gestoft is als ik een foto maak van een deel van mijn bureau
En dat is vorige week nog afgestoft.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
En dat is vorige week nog afgestoft.
Ik kan ook gewoon vandaag na het stoffen een foto maken en dan over anderhalve week nog een keer op m'n punt te bewijzenquote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dagelijks stoffen een idee?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon vandaag na het stoffen een foto maken en dan over anderhalve week nog een keer op m'n punt te bewijzen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Foto's zonder timestamp zeker!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon vandaag na het stoffen een foto maken en dan over anderhalve week nog een keer op m'n punt te bewijzen
Dus foto nu stoffen en foto en omgekeerd inleveren...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: