Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jaquote:![]()
Vind het leuk om te zien hoe ze iedere nacht nieuwsgieriger naar buiten worden.
![]()
![]()
cadeautjesEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
![]()
![]()
Weten
Dat blijkt
Eens
En kilo groente ofzo
Oh dat zei je al
Best wel ja. Ik houd dat niet zo bij.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alleen kip, broccoli en rijst
Broccoliquote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet regelmatig vis, broccoli en rijst. Gestoomde broccoli, dus snel klaar te makenen rijst is bij veel dingen prima. Maar veel vis vind ik weinig aan.
Hangt van de vis af natuurlijk. Veel zalm is tegenwoordig gekweekt en smaakt nergens naar. Maar witvis kun je best goed kruiden en dan grillen of (zoals ik) in de airfryer doen. We hebben hier veel catfish (soort van meerval), dat is een beetje stevige witte vis en je kunt er best veel mee. Ook prima voor vistaco'squote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Broccolien rijst is bij veel dingen prima. Maar veel vis vind ik weinig aan.
![]()
Ik vind veel witvis erg smakeloos. Ja je kunt het kruiden maar ik vind er weinig aan. Maar ik kook daar zelf ook nooit mee dus misschien ben ik onwetend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de vis af natuurlijk. Veel zalm is tegenwoordig gekweekt en smaakt nergens naar. Maar witvis kun je best goed kruiden en dan grillen of (zoals ik) in de airfryer doen. We hebben hier veel catfish (soort van meerval), dat is een beetje stevige witte vis en je kunt er best veel mee. Ook prima voor vistaco'sEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kipfilet is ook erg smakeloos, dus dat zul je ook moeten kruiden. Ik vind dat niet echt een nadeel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind veel witvis erg smakeloos. Ja je kunt het kruiden maar ik vind er weinig aan. Maar ik kook daar zelf ook nooit mee dus misschien ben ik onwetend.![]()
Forel vind ik wel lekker, net als tonijn (maar duur), of alaska zalm (king, sockeye, etc).Dat laatste is een stuk steviger dan atlantische zalm.
Paling zie je hier amper, behalve die paar stukjes in sushi![]()
Tja ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Dat vind ik niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Kipfilet is ook erg smakeloos, dus dat zul je ook moeten kruiden. Ik vind dat niet echt een nadeel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik koop echt nooit kipfiltet, het smaakt amper ergens naar en het is erg makkelijk te overkoken en wordt dan droog. Maar goed, smaken verschillenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:23 schreef engine het volgende:
[..]
Tja ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Dat vind ik niet te vergelijken.![]()
![]()
Dat blijktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit kipfiltet, het smaakt amper ergens naar en het is erg makkelijk te overkoken en wordt dan droog. Maar goed, smaken verschillen
Eens
Gebakken rijst
Ook lekker. Als je nog rijst van de avond ervoor had. Gewoon opbakken met restjes groenten die je nog overhad. En dan bv een eitjes meebakken. En veel sambal natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt
Dat ken ik niet
Goedemorgen
![]()
Nee nee ik ga ook zo slapen dus blijf nog even wakker.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nee ik ga ook zo slapen dus blijf nog even wakker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan on call meteen ernaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 06:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh ed. De laatste werkdag alweer.![]()
![]()
Hier is het weekend al begonnen
![]()
Zit je net gezellig samen met je vrouw op een terras in de stad, tringtring, ja hoor, telefoon: er is weer wat.![]()
owja. Calls van 3 tot 5. En dat 2 dagen achter elkaar dan zit jequote:de volgende dag
wel een beetje
te gapen
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is die voor mij?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:
toen sliep ik nogquote:
En nu twijfel ik zelfs nog. Douchen en aan gaan kleden, of nog even terugkruipen in bed , gewoon omdat het kan.
Dat is wel het lekkere, ik heb de tijd aan mezelf en hoef in principe helemaal niets.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mjah, aan die luxe positie zit wel een keerzijde he.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Noujah was beetje sarcastischquote:
De reden waarom ze dat kan is niets om jaloers op te zijn tbh
Vandaar ook de
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 07:09:00 ]![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:15 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik deel wel met je
Kan niet zo goed tegen 👀![]()
![]()
In de keuken op het aanrecht, staat een apparaat die koffie maaktA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Goedemorgen allemaalA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
BedbolkIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. engine / 211 / +153 / +58 / 161 / 233
2. Monique___ / 92 / +79 / +13 / 443 / 491
3. Emmerdeur / 85 / +42 / +43 / 86 / 115
4. DerRabbit / 48 / +43 / +5 / 144 / 186
5. Lovely / 45 / +45 / +0 / 160 / 178
6. DJMO / 31 / +14 / +17 / 53 / 80
7. devzero / 27 / +0 / +27 / 56 / 76
8. Zucht. / 26 / +26 / +0 / 175 / 188
9. HappyCharly / 24 / +24 / +0 / 153 / 168
10. Mazikeen / 24 / +24 / +0 / 143 / 161
11. laforest / 20 / +5 / +15 / 183 / 189
12. mario390 / 19 / +16 / +3 / 16 / 30
13. greysbones / 17 / +17 / +0 / 140 / 152
14. sturmpie / 15 / +4 / +11 / 46 / 70
15. PLY / 14 / +11 / +3 / 131 / 137
16. Dr.Mikey / 13 / +9 / +4 / 50 / 60
17. hemarookworst / 13 / +11 / +2 / 102 / 113
18. Nattekat / 12 / +12 / +0 / 62 / 73
19. Dotteke / 12 / +12 / +0 / 51 / 59
20. bondage / 9 / +9 / +0 / 24 / 26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die keuze heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is wel het lekkere, ik heb de tijd aan mezelf en hoef in principe helemaal niets.
♡♡♡♡![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Rabbit
Man man man, ik zou naar de regering gaan en op pannen gaan slaan met een pol lepel. Dit kan echt nietquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Okquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, ik zou naar de regering gaan en op pannen gaan slaan met een pol lepel. Dit kan echt niet
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Die is toch ook 30 jaar na de verhogingen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:40 schreef Emmerdeur het volgende:
Ze gaan daar alleen de straat op als de pensioenleeftijd wordt aangepastOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze moeten eerst gaan werken tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is toch ook 30 jaar na de verhogingen?![]()
![]()
HoA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
GoedemorgenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Werken daar is nog minder doen dan Nederlandse ambtenaren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ze moeten eerst gaan werken tegenwoordigOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo maar even ontbijten enzA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
BedanktA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Laat hema het maar niet horenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken daar is nog minder doen dan Nederlandse ambtenaren.![]()
![]()
Kun je dan gelijk lekker ontbijtje voor mij maken o Lieflijke Mevrouw?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Laat onze rookworst alleen! Hij acclimatiseert kei en kei hard tijdens kantoor uren!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ligt er aan wat je wil als ontbijtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:46 schreef DerRabbit het volgende:
Kun je dan gelijk lekker ontbijtje voor mij maken o Lieflijke Mevrouw?
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Laf is in een bolk buiA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jij weerquote:
SssttA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee, ik wil een punt scoren.quote:
Hoi hoiquote:
Hier een decaf voor jou
Thnx my dearquote:
Roereieren met een kop koffie. Wel graag op 6 sterren niveau zoals gebruikelijkquote:
Ik ook denk ikquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nou dat lukt mij dan weer niet, is 4 sterren ook goed?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Roereieren met een kop koffie. Wel graag op 6 sterren niveau zoals gebruikelijk
Dan ga ik zo wel zelf een ontbijtje makenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat lukt mij dan weer niet, is 4 sterren ook goed?
IK moet om jou altijd lachenquote:als je vroeg binnen komt zo in het begin van de nieuwe bolkmaand
Vol zin en strijdlust
Koud? iK heb hier het raam openstaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je van muis af dat je het zelf moet doen tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik zo wel zelf een ontbijtje maken![]()
Als ik eten te veel heb laat ik haar wel een poging tot koken doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ben je van muis af dat je het zelf moet doen tegenwoordig ?
Je hebt je lijstjes nog niet bijgewerkt?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ga dan eens keihard bijwerken gij!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Straks maar weer even Zelda spelen.
Oh jammer. Nieuwe is briljant“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Zo maar weer even een uurtje kei en kei hard snurken werkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zelda is op Nintendo.
Hmm PS4 is wel cool“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Als je dan toch bezig bent, maak ook maar voor mij danquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik zo wel zelf een ontbijtje maken
Kom maar afhalenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, maak ook maar voor mij dan
En dat duurt meestal maar of nog geen eens een weekquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK moet om jou altijd lachenals je vroeg binnen komt zo in het begin van de nieuwe bolkmaand
Vol zin en strijdlust![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb er ook de vr set bij
Is wel lachuh
Vooral met resident evil of the evil dead
En ga je ook voor een PS5?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Wel aan de prijzig kant vind ikquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
* Lovely pakt snel de treinquote:
Mwa als er een demo versie is, probeer ik die wel eerstquote:
Ze zijn wel een stuk makkelijker te krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:05 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik die voor n mooi aanbod kan krijgen wel misschien“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hele spel is op een emulator te spelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa als er een demo versie is, probeer ik die wel eerst“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Plaatje werkt nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:07 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoy es viernes y el cuerpo lo sabe“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Wat is nu weer een emulator ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Hele spel is op een emulator te spelen.
Deze doet het voorlopig nog goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze zijn wel een stuk makkelijker te krijgen
Misschien de ps6 straks sla ik de 5 over![]()
![]()
Wij hebben de 4 nog staan, vind de 5 een lelijk gedrocht wat niet bij de rest van mijn apparatuur past...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Deze doet het voorlopig nog goed
Misschien de ps6 straks sla ik de 5 over![]()
Een stukje software om spellen en/of programma's te laten werken op apparaten waar ze eigenlijk niet voor bedoeld zijn. Vooral gebruikt om op PC's spellen te spelen voor consoles.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Software dat hardware emuleert. Daar kun je dan roms (Software van de spelletjes) op draaien.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een stukje software om spellen en/of programma's te laten werken op apparaten waar ze eigenlijk niet voor bedoeld zijn. Vooral gebruikt om op PC's spellen te spelen voor consoles.
Nou ik de Switch dus kan daar de demo versie op doen mocht ie er komenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dat gaat nog even durenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Deze doet het voorlopig nog goed
Misschien de ps6 straks sla ik de 5 over
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Software dat hardware emuleert. Daar kun je dan roms (Software van de spelletjes) op draaien.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
De 4 is ook goed genoeg tochquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben de 4 nog staan, vind de 5 een lelijk gedrocht wat niet bij de rest van mijn apparatuur past...
Heb m in n kast staan , dus zicht boeit niet zo![]()
Ik vind hem erg mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben de 4 nog staan, vind de 5 een lelijk gedrocht wat niet bij de rest van mijn apparatuur past...“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Je hebt hem ergens verborgen in een meterkast staan ver uit het zicht?quote:
Nee. Heb een moderne woning en het past er goed bij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt hem ergens verborgen in een meterkast staan ver uit het zicht?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
De 4 is voor nu ook prima, vriendin speelt vooral Horizon en dat werkt er prima op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
De 4 is ook goed genoeg toch
Heb m in n kast staan , dus zicht boeit niet zo
Ik heb dit in de kast staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:15 schreef bondage het volgende:
[..]
De 4 is voor nu ook prima, vriendin speelt vooral Horizon en dat werkt er prima op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 08:16:42 ]![]()
Heeft iedereen lekker geslapen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
[..]
De 4 is voor nu ook prima, vriendin speelt vooral Horizon en dat werkt er prima op.
N64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel emulatie op de Switch met met de Switch N64 wireless controllers.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Is de koffie nog warm? Doe mij maar een hele sterke...
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Ik ben het wel met EDje eens, de PS5 is het lelijkste design sinds de eerste PS1 (de PS1 slim was het begin van het simplistische design van Sony in hun spel computers imo)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee. Heb een moderne woning en het past er goed bij.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als ik hem zou nemen dan met volledig zwarte body, de rest van wat er staat is namelijk ook zwart en past er dan beter bij. Echter ook de vorm staat me niet zo aan.quote:![]()
[..]
Die SNES is eigenlijk nog beter vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nostalgie.
Kan wel een dubbele espresso voor je maken, is alleen wel koud voordat het bij je isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Is de koffie nog warm? Doe mij maar een hele sterke...![]()
![]()
Ja hoor. Je krijgt wel een bakkie van mequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Wil je espresso of juist gewoon te lang getrokken koffie?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
PS3 vind ik lelijk. PS1 neutral. PS5 erg spacey en mooi lichtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben het wel met EDje eens, de PS5 is het lelijkste design sinds de eerste PS1 (de PS1 slim was het begin van het simplistische design van Sony in hun spel computers imo)“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Sowieso de zwartequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik hem zou nemen dan met volledig zwarte body, de rest van wat er staat is namelijk ook zwart en past er dan beter bij. Echter ook de vorm staat me niet zo aan.![]()
Ik speel ook alleen nog met emulatie, teveel gedoe om het de N64 aan te sluiten. Alles wat in de kast staat werkt overigens nog wel. Heb het meeste 2e hands en zelf gerepareerd en opgeknapt waar nodig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef laforest het volgende:
[..]
N64
Ik speel emulatie op de Switch met met de Switch N64 wireless controllers.![]()
Okay dat snap ik. Kun je beter camoufleren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik hem zou nemen dan met volledig zwarte body, de rest van wat er staat is namelijk ook zwart en past er dan beter bij. Echter ook de vorm staat me niet zo aan.
Jup, heb alleen de originele NES niet helaas.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Die SNES is eigenlijk nog beter vind ik.nostalgie.
![]()
Ah dat is echt cool. Op de Switch heb je bijna alle emulators + Sega. Kun je de hardware mooi laten staan .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen nog met emulatie, teveel gedoe om het de N64 aan te sluiten. Alles wat in de kast staat werkt overigens nog wel. Heb het meeste 2e hands en zelf gerepareerd en opgeknapt waar nodig.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Precies, moet mooi één geheel zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay dat snap ik. Kun je beter camoufleren.![]()
![]()
Is die niet ergens te vinden dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, heb alleen de originele NES niet helaas.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik heb wel een originele NESquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, heb alleen de originele NES niet helaas.
Maar ik weet echt niet of die het nog doet...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Persoonlijk vind ik geen leuke console. Lelijke ding. Alhoewel Duck Hunt wel tof is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, heb alleen de originele NES niet helaas.
Voor een collectie wel cool.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik speel het op mijn Nvidia Jetson nano, die hardware komt overigens erg in de buurt van de Switch maar iets minder krachtig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ah dat is echt cool. Op de Switch heb je bijna alle emulators + Sega. Kun je de hardware mooi laten staan .![]()
Heb geen spelcomputer had laatst een besteld weet je nogquote:
Maar dat is zo klein ding met korte snoertjes dat ik met mijn neus op de pc moet gaan zitten. Zijn trouwen ingebouwde spelletjes die daar in zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom moet ik ook lachen als ik je in het begin zo fanatiek bezig gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat duurt meestal maar of nog geen eens een week![]()
Tegenwoordig kun je gewoon een Android Box zelf in elkaar flansen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel het op mijn Nvidia Jetson nano, die hardware komt overigens erg in de buurt van de Switch maar iets minder krachtig.
Klopt, maar moet wel in redelijke staat zijn. Ik kan het uiteraard opknappen maar vaak is de behuizing slecht omdat plastic uit die tijd inmiddels erg bros kan zijn en makkelijk breekt.quote:![]()
Nicequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel een originele NES
Maar ik weet echt niet of die het nog doet...![]()
En wat het niet doet kan gerepareerd worden. Zijn meestal condensators die problemen gaan geven en er zijn setjes beschikbaar zodat je die kunt vervangen.![]()
Is ook meer voor de collectie inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik geen leuke console. Lelijke ding. Alhoewel Duck Hunt wel tof is.
Voor een collectie wel cool.![]()
Misschien dan toch langer proberen vol te houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook lachen als ik je in het begin zo fanatiek bezig gaat
Mwa dat is zonde als een hebt gekocht en al snel stuk gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar moet wel in redelijke staat zijn. Ik kan het uiteraard opknappen maar vaak is de behuizing slecht omdat plastic uit die tijd inmiddels erg bros kan zijn en makkelijk breekt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jup, en ook daar zijn redelijk veel emulators voor te vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gewoon een Android Box zelf in elkaar flansen.
Zou er ook Android op kunnen draaien maar heb gekozen voor Ubuntu.![]()
Met van die lompe cassettes. Net een oude videorecorderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Is ook meer voor de collectie inderdaad.
Ik doe er eigenlijk al zeventieng jaar geen kloot mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice![]()
En wat het niet doet kan gerepareerd worden. Zijn meestal condensators die problemen gaan geven en er zijn setjes beschikbaar zodat je die kunt vervangen.
En ja ik weet dat het een verzamelaars dingetje is, maar ik bewaar hem vooral zodat ik hem ooit kan gunnen aan iemand die er zijn verzameling mee compleet maakt
En diegene mag hem dan ook beoordelen of die het nog doet of gemaakt moet wordenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morguhquote:
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Moguh fogelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb er zelf ook 1 en best krachtig. Eigenlijk is alleen de N64 emulatie er niet zo goed op. Dat heeft ook met het ontwerpen van de originele hardware van de N64 te maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en ook daar zijn redelijk veel emulators voor te vinden.
Zou er ook Android op kunnen draaien maar heb gekozen voor Ubuntu.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Vaak is het ook op de gok... Met dat soort oude apparatuur weet je nooit echt wat je tegen kunt komen. Ach, misschien kom ik er nog een keer één tegen voor weinig op een rommelmarkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is zonde als een hebt gekocht en al snel stuk gaat![]()
Ja als je een keertje wil winnen moet je dat wel doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan toch langer proberen vol te houden
Morguhquote:
Ik beloof, dat als ik je ooit in het echie zie, ik zal overwegen of je voor de prijs die jij het waard vindt hem aan jou gun.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een Master System II met Alex Kiddquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak is het ook op de gok... Met dat soort oude apparatuur weet je nooit echt wat je tegen kunt komen. Ach, misschien kom ik er nog een keer één tegen voor weinig op een rommelmarkt.
Hey Fogelquote:
Klinkt als n match @bondagequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk al zeventieng jaar geen kloot mee.
En ja ik weet dat het een verzamelaars dingetje is, maar ik bewaar hem vooral zodat ik hem ooit kan gunnen aan iemand die er zijn verzameling mee compleet maakt
En diegene mag hem dan ook beoordelen of die het nog doet of gemaakt moet worden![]()
Ja of lust je geen bakkiequote:
Het is lastig te emulieren inderdaad en tot op de dag van vandaag nog niet perfect. Spellen als Goldeneye 64 zijn bijv. lastig voor emulators omdat het spel een custom microcode gebruikt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook 1 en best krachtig. Eigenlijk is alleen de N64 emulatie er niet zo goed op. Dat heeft ook met het ontwerpen van de originele hardware van de N64 te maken.![]()
Morgentjes aan alle wakker worders
Goldeneye op de Switch vind ik goed werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is lastig te emulieren inderdaad en tot op de dag van vandaag nog niet perfect. Spellen als Goldeneye 64 zijn bijv. lastig voor emulators omdat het spel een custom microcode gebruikt.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Forum Opties Forumhop: Hop naar: