Plaatje werkt nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:07 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoy es viernes y el cuerpo lo sabe
Wat is nu weer een emulator ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Hele spel is op een emulator te spelen.
Deze doet het voorlopig nog goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze zijn wel een stuk makkelijker te krijgen
Wij hebben de 4 nog staan, vind de 5 een lelijk gedrocht wat niet bij de rest van mijn apparatuur past...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Deze doet het voorlopig nog goed
Misschien de ps6 straks sla ik de 5 over
Een stukje software om spellen en/of programma's te laten werken op apparaten waar ze eigenlijk niet voor bedoeld zijn. Vooral gebruikt om op PC's spellen te spelen voor consoles.quote:
Software dat hardware emuleert. Daar kun je dan roms (Software van de spelletjes) op draaien.quote:
Ah zoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een stukje software om spellen en/of programma's te laten werken op apparaten waar ze eigenlijk niet voor bedoeld zijn. Vooral gebruikt om op PC's spellen te spelen voor consoles.
Dat gaat nog even durenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Deze doet het voorlopig nog goed
Misschien de ps6 straks sla ik de 5 over
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Software dat hardware emuleert. Daar kun je dan roms (Software van de spelletjes) op draaien.
De 4 is ook goed genoeg tochquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben de 4 nog staan, vind de 5 een lelijk gedrocht wat niet bij de rest van mijn apparatuur past...
Ik vind hem erg mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben de 4 nog staan, vind de 5 een lelijk gedrocht wat niet bij de rest van mijn apparatuur past...
Je hebt hem ergens verborgen in een meterkast staan ver uit het zicht?quote:
Nee. Heb een moderne woning en het past er goed bij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt hem ergens verborgen in een meterkast staan ver uit het zicht?
De 4 is voor nu ook prima, vriendin speelt vooral Horizon en dat werkt er prima op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
De 4 is ook goed genoeg toch
Heb m in n kast staan , dus zicht boeit niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:15 schreef bondage het volgende:
[..]
De 4 is voor nu ook prima, vriendin speelt vooral Horizon en dat werkt er prima op.
Ik heb dit in de kast staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 08:16:42 ]
[..]
De 4 is voor nu ook prima, vriendin speelt vooral Horizon en dat werkt er prima op.
N64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel emulatie op de Switch met met de Switch N64 wireless controllers.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Ik ben het wel met EDje eens, de PS5 is het lelijkste design sinds de eerste PS1 (de PS1 slim was het begin van het simplistische design van Sony in hun spel computers imo)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee. Heb een moderne woning en het past er goed bij.
Als ik hem zou nemen dan met volledig zwarte body, de rest van wat er staat is namelijk ook zwart en past er dan beter bij. Echter ook de vorm staat me niet zo aan.quote:
[..]
Die SNES is eigenlijk nog beter vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nostalgie.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |