Jup, en ook daar zijn redelijk veel emulators voor te vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gewoon een Android Box zelf in elkaar flansen.
Met van die lompe cassettes. Net een oude videorecorderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Is ook meer voor de collectie inderdaad.
Ik doe er eigenlijk al zeventieng jaar geen kloot mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice![]()
En wat het niet doet kan gerepareerd worden. Zijn meestal condensators die problemen gaan geven en er zijn setjes beschikbaar zodat je die kunt vervangen.
Morguhquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Is de koffie nog warm? Doe mij maar een hele sterke...
Ik heb er zelf ook 1 en best krachtig. Eigenlijk is alleen de N64 emulatie er niet zo goed op. Dat heeft ook met het ontwerpen van de originele hardware van de N64 te maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en ook daar zijn redelijk veel emulators voor te vinden.
Zou er ook Android op kunnen draaien maar heb gekozen voor Ubuntu.
Vaak is het ook op de gok... Met dat soort oude apparatuur weet je nooit echt wat je tegen kunt komen. Ach, misschien kom ik er nog een keer één tegen voor weinig op een rommelmarkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is zonde als een hebt gekocht en al snel stuk gaat
Ja als je een keertje wil winnen moet je dat wel doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan toch langer proberen vol te houden
Morguhquote:
Een Master System II met Alex Kiddquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak is het ook op de gok... Met dat soort oude apparatuur weet je nooit echt wat je tegen kunt komen. Ach, misschien kom ik er nog een keer één tegen voor weinig op een rommelmarkt.
Hey Fogelquote:
Klinkt als n match @bondagequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk al zeventieng jaar geen kloot mee.
En ja ik weet dat het een verzamelaars dingetje is, maar ik bewaar hem vooral zodat ik hem ooit kan gunnen aan iemand die er zijn verzameling mee compleet maakt
En diegene mag hem dan ook beoordelen of die het nog doet of gemaakt moet worden
Ja of lust je geen bakkiequote:
Het is lastig te emulieren inderdaad en tot op de dag van vandaag nog niet perfect. Spellen als Goldeneye 64 zijn bijv. lastig voor emulators omdat het spel een custom microcode gebruikt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook 1 en best krachtig. Eigenlijk is alleen de N64 emulatie er niet zo goed op. Dat heeft ook met het ontwerpen van de originele hardware van de N64 te maken.
Goldeneye op de Switch vind ik goed werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is lastig te emulieren inderdaad en tot op de dag van vandaag nog niet perfect. Spellen als Goldeneye 64 zijn bijv. lastig voor emulators omdat het spel een custom microcode gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |