Kan wel een dubbele espresso voor je maken, is alleen wel koud voordat het bij je isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Is de koffie nog warm? Doe mij maar een hele sterke...
Ja hoor. Je krijgt wel een bakkie van mequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Is de koffie nog warm? Doe mij maar een hele sterke...
PS3 vind ik lelijk. PS1 neutral. PS5 erg spacey en mooi lichtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben het wel met EDje eens, de PS5 is het lelijkste design sinds de eerste PS1 (de PS1 slim was het begin van het simplistische design van Sony in hun spel computers imo)
Sowieso de zwartequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik hem zou nemen dan met volledig zwarte body, de rest van wat er staat is namelijk ook zwart en past er dan beter bij. Echter ook de vorm staat me niet zo aan.
Ik speel ook alleen nog met emulatie, teveel gedoe om het de N64 aan te sluiten. Alles wat in de kast staat werkt overigens nog wel. Heb het meeste 2e hands en zelf gerepareerd en opgeknapt waar nodig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef laforest het volgende:
[..]
N64
Ik speel emulatie op de Switch met met de Switch N64 wireless controllers.
Okay dat snap ik. Kun je beter camoufleren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik hem zou nemen dan met volledig zwarte body, de rest van wat er staat is namelijk ook zwart en past er dan beter bij. Echter ook de vorm staat me niet zo aan.
Jup, heb alleen de originele NES niet helaas.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Die SNES is eigenlijk nog beter vind ik.nostalgie.
Ah dat is echt cool. Op de Switch heb je bijna alle emulators + Sega. Kun je de hardware mooi laten staan .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen nog met emulatie, teveel gedoe om het de N64 aan te sluiten. Alles wat in de kast staat werkt overigens nog wel. Heb het meeste 2e hands en zelf gerepareerd en opgeknapt waar nodig.
Precies, moet mooi één geheel zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay dat snap ik. Kun je beter camoufleren.
Is die niet ergens te vinden dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, heb alleen de originele NES niet helaas.
Ik heb wel een originele NESquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik geen leuke console. Lelijke ding. Alhoewel Duck Hunt wel tof is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel het op mijn Nvidia Jetson nano, die hardware komt overigens erg in de buurt van de Switch maar iets minder krachtig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ah dat is echt cool. Op de Switch heb je bijna alle emulators + Sega. Kun je de hardware mooi laten staan .
Heb geen spelcomputer had laatst een besteld weet je nogquote:
Daarom moet ik ook lachen als ik je in het begin zo fanatiek bezig gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat duurt meestal maar of nog geen eens een week![]()
Tegenwoordig kun je gewoon een Android Box zelf in elkaar flansen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel het op mijn Nvidia Jetson nano, die hardware komt overigens erg in de buurt van de Switch maar iets minder krachtig.
Klopt, maar moet wel in redelijke staat zijn. Ik kan het uiteraard opknappen maar vaak is de behuizing slecht omdat plastic uit die tijd inmiddels erg bros kan zijn en makkelijk breekt.quote:
Nicequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel een originele NES
Maar ik weet echt niet of die het nog doet...
Is ook meer voor de collectie inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik geen leuke console. Lelijke ding. Alhoewel Duck Hunt wel tof is.
Voor een collectie wel cool.
Misschien dan toch langer proberen vol te houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook lachen als ik je in het begin zo fanatiek bezig gaat
Mwa dat is zonde als een hebt gekocht en al snel stuk gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar moet wel in redelijke staat zijn. Ik kan het uiteraard opknappen maar vaak is de behuizing slecht omdat plastic uit die tijd inmiddels erg bros kan zijn en makkelijk breekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |