Best wel ja. Ik houd dat niet zo bij.quote:
Broccoliquote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet regelmatig vis, broccoli en rijst. Gestoomde broccoli, dus snel klaar te maken
Hangt van de vis af natuurlijk. Veel zalm is tegenwoordig gekweekt en smaakt nergens naar. Maar witvis kun je best goed kruiden en dan grillen of (zoals ik) in de airfryer doen. We hebben hier veel catfish (soort van meerval), dat is een beetje stevige witte vis en je kunt er best veel mee. Ook prima voor vistaco'squote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Broccolien rijst is bij veel dingen prima. Maar veel vis vind ik weinig aan.
Ik vind veel witvis erg smakeloos. Ja je kunt het kruiden maar ik vind er weinig aan. Maar ik kook daar zelf ook nooit mee dus misschien ben ik onwetend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de vis af natuurlijk. Veel zalm is tegenwoordig gekweekt en smaakt nergens naar. Maar witvis kun je best goed kruiden en dan grillen of (zoals ik) in de airfryer doen. We hebben hier veel catfish (soort van meerval), dat is een beetje stevige witte vis en je kunt er best veel mee. Ook prima voor vistaco's
Kipfilet is ook erg smakeloos, dus dat zul je ook moeten kruiden. Ik vind dat niet echt een nadeel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind veel witvis erg smakeloos. Ja je kunt het kruiden maar ik vind er weinig aan. Maar ik kook daar zelf ook nooit mee dus misschien ben ik onwetend.
Tja ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Dat vind ik niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Kipfilet is ook erg smakeloos, dus dat zul je ook moeten kruiden. Ik vind dat niet echt een nadeel.
Ik koop echt nooit kipfiltet, het smaakt amper ergens naar en het is erg makkelijk te overkoken en wordt dan droog. Maar goed, smaken verschillenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:23 schreef engine het volgende:
[..]
Tja ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Dat vind ik niet te vergelijken.
Dat blijktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit kipfiltet, het smaakt amper ergens naar en het is erg makkelijk te overkoken en wordt dan droog. Maar goed, smaken verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |