quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:03 schreef Zucht. het volgende:
op het werk koffie zuipen, schijten en niets uit voeren
![]()
Webcam afplakken en zeggen dat je net een heel lange tunnel in rijdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Om 11 uur wel even een meeting over het nieuwe project
Maar daar kan je geen Zelda op spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef Emmerdeur het volgende:
Heb nog wel 386 486 p1 p2 p3 p4 core2quad staan
Ik heb er zo'n mooi anti-spy schuifje op zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Webcam afplakken en zeggen dat je net een heel lange tunnel in rijd
Ik kan een meeting over mijn eigen project die ik zelf bedacht heb, niet skippenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Webcam afplakken en zeggen dat je net een heel lange tunnel in rijd
Wat voor dingen?quote:
Naar de wc gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb dorst maar zit al in een vergadering
Wie weet wel idd, zou wel mooi zijn is je game console collectie grotendeels compleetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak is het ook op de gok... Met dat soort oude apparatuur weet je nooit echt wat je tegen kunt komen. Ach, misschien kom ik er nog een keer één tegen voor weinig op een rommelmarkt.
Dat is wel lastig, omdat de meeste punten toch in de nacht nu gepakt worden vaakquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je een keertje wil winnen moet je dat wel doen
geen broek, dus dan moet ik awkward uit beeld rollenquote:
Mijn dochter speelt er uren per dag mee als het aan haar ligtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier ligt ergens een nintendo switch lite verstoffen
Waarom laat je dan ook toe die meeting op vrijdag in te plannenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan een meeting over mijn eigen project die ik zelf bedacht heb, niet skippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |