Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 08:35:57 ]![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, helaas een leeg vorkjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah een vorkje.. komt dat inclusief eten ? Heb honger en niks in huis dus nu op werkMoet je kijken of je op het werk iets kunt scoren. Hebben jullie niet van die sjieke automaten waar je wat uit kunt halen?
![]()
Iemand de Atari Jaguar gespeeld?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Had iemand Bernardus Oscar Lucas Konrad geroepen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, alleen Nintendo, Playstation en Sega... Vroeger dan, de spellen die ik nog speel is op de PC of retro via emulatie.quote:![]()
Jullie gaan te hard voor mijn voorlopig koffieloze duffe harses
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mijn broer heeft een hele verzameling. Zo'n chip mod PS1 met gekopieerde Japanese spellen zoals Bloody Roar en Parasite Evequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, alleen Nintendo, Playstation en Sega... Vroeger dan, de spellen die ik nog speel is op de PC of retro via emulatie.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Owja, dat was ook altijd een dingetje... Spellen die alleen in bepaalde landen beschkbaar waren. Gelukkig hoeft dat tegenwoordig geen probleem meer te zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een hele verzameling. Zo'n chip mod PS1 met gekopieerde Japanese spellen zoals Bloody Roar en Parasite EveDat werkt goed inderaad maar op de Jetson nano wat minder. Maar goed, een overclock lost dat wel op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Goldeneye op de Switch vind ik goed werken![]()
Ik niks…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Doen wij samen niks Fogelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nintendo heeft nog steeds wel regiobeperkingen, zoals in de shop.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, dat was ook altijd een dingetje... Spellen die alleen in bepaalde landen beschkbaar waren. Gelukkig hoeft dat tegenwoordig geen probleem meer te zijn.
[..]
Dat werkt goed inderaad maar op de Jetson nano wat minder. Maar goed, een overclock lost dat wel op.
quote:Jullie moderators hebben het te druk met het in het gareel houden van alle users hier....quote:
Het is niet anders.![]()
Ugh.quote:
Terug gaan slapen was geen wijs besluitwerd wakker met een nachtmerrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben om 5 uur weer gaan slapenquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
@bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NESOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, dat was pas later.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh toch nog even iets geslapen.. zonsopkomst nog gekeken
Ik doe middagdutjes
Snap ik.. doen veel bejaardenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, dat was pas later.
Ik doe middagdutjes![]()
![]()
Beetje verbaasdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NES![]()
Lekker niksen is ondergewaardeerd.quote:I'm surrounded by morons!
Ja ik ook!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En voor mensen die niet meer hoeven werken.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
wat ik zeiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:49 schreef laforest het volgende:
[..]
En voor mensen die niet meer hoeven werken.
bejaarden![]()
![]()
Het lijkt er wel op he?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou @:bondage in schok zijn misschien? Dringt niet door nog
Ik krijg nu het idee dat ik het al die jaren heb bewaard voor hem...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Helaas wel, maar ook daar zijn wel mogelijkheden voor. Alleen niet legaalquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Nintendo heeft nog steeds wel regiobeperkingen, zoals in de shop.![]()
![]()
Jawel, had het alleen je post nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:bondage heeft blijkbaar totaal geen interesse in mijn NES![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: