SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:26 schreef bondage het volgende:
Voor wie benieuwd is, foto's van onze tuin
Sjun, wel dat puin afvoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net tuintje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik moet nog wat aanhangertjes afvoerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet nog wel eea weg ja maar niet alles
Wij redden het wel met één aanhanger wat tuin betreft. Paar boomstronken, wat oud staal, wat bakstenen en dakpannen en dat was het welquote:
Boomstronken houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij redden het wel met één aanhanger wat tuin betreft. Paar boomstronken, wat oud staal, wat bakstenen en dakpannen en dat was het wel
Mooie tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Hier ligt nog badkamer puin, is zeker 3 enkelassers vol (heb een best grote)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij redden het wel met één aanhanger wat tuin betreft. Paar boomstronken, wat oud staal, wat bakstenen en dakpannen en dat was het wel
heel veel groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel groen voor mij![]()
Ja ik ook. En dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon weer met m'n vest aan binnen
Stoffig?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon weer met m'n vest aan binnen
Onze opritquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
heel veel groen
teveel groen voor mij
Je bent meer van een totaal betegelde tuin?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
heel veel groen
teveel groen voor mij
Dat zou heel goed kunnen ware het niet dat ik de boomstronk heb ingesmeerd met Roundup een tijd geleden in de hoop dat hij dood zou gaan en weg zou rotten. De wortel van de boom groeide langs het huis en daarom moest de boom weg, stond ook op een heel ongelukkige plek en groeide over het dak heenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boomstronken houden
Eventueel een paar gaatjes in boren (wel glad maken). Goed voor de insecten of paddenstoelen gaan kweken
Jij gebruikt Roundup? Bij deze ga je op de zwarte lijst.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen ware het niet dat ik de boomstronk heb ingesmeerd met Roundup een tijd geleden in de hoop dat hij dood zou gaan en weg zou rotten. De wortel van de boom groeide langs het huis en daarom moest de boom weg, stond ook op een heel ongelukkige plek en groeide over het dak heen![]()
Ben bang dat de stronk nog vol met rommel zit en dat lijkt me niet bevordelijk voor insecten.
Dat hoort niet in juni. Zeker niet in een huis waar de airco al volle bak aan het werk was een jaar geleden.quote:
Ik ken het, hier zijn tijdens het verbouwen ook redelijk wat aanhangertjes richting stort gegaan. Toen het dak werd vervangen gelukkig een container bij huis gehad, anders niet te doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:36 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hier ligt nog badkamer puin, is zeker 3 enkelassers vol (heb een best grote)
En dan nog het terras vernieuwen (en 20cm verhogen) zeker 6 aanhangers...
Hoort nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoort niet in juni. Zeker niet in een huis waar de airco al volle bak aan het werk was een jaar geleden.
Toen hadden ook niet continu wind uit het noordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoort niet in juni. Zeker niet in een huis waar de airco al volle bak aan het werk was een jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |