Ja, wij houden van groenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
heel veel groen
teveel groen voor mij
Ik ga niet naar de stort, durven ze 0.26 per kilo te vragen, 11 euro voor een volle enkelasser schoon puin (past 1500kg opquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken het, hier zijn tijdens het verbouwen ook redelijk wat aanhangertjes richting stort gegaan. Toen het dak werd vervangen gelukkig een container bij huis gehad, anders niet te doen
Nee, ik gebruik het liever niet maar dit was even niet anders. En is naast het huis, groeit verder toch niets bijzonders.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij gebruikt Roundup? Bij deze ga je op de zwarte lijst.
Het is 12 graden. Dat is niet normaal, dat is ver onder normaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoort niet
Doodnormale temperaturen voor juni joh
Nee... daarom is de haven goedkoperquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je geen x aantal gratis stortingen per jaar?
Wil je mij beloven nooit meer gif te gebruiken? Er zijn zoveel betere manier.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het liever niet maar dit was even niet anders. En is naast het huis, groeit verder toch niets bijzonders.
Heeft uiteindelijk niet eens gewerkt want er groeide gewoon nieuwe scheuten uit de wortel die bovengronds lag. Dus maar met veel moeite handmatig verwijderd.
Goed bekeken dan. Ik heb niet echt andere opties helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de stort, durven ze 0.26 per kilo te vragen, 11 euro voor een volle enkelasser schoon puin (past 1500kg op)
in de haven hier maken ze gruis van
Vaak kun je het ook kwijt bij die grotere steen handels, maken ze ook gruis voor onder een terras enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bekeken dan. Ik heb niet echt andere opties helaas
Heb geen reden om het nog te gebruiken dus dat zal niet gebeuren. De betere manier was blijkbaar handmatig verwijderen en paar dagen met een verkreukeld lichaam rondlopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je mij beloven nooit meer gif te gebruiken? Er zijn zoveel betere manier.
Of even zo'n bomenfrees huren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb geen reden om het nog te gebruiken dus dat zal niet gebeuren. De betere manier was blijkbaar handmatig verwijderen en paar dagen met een verkreukeld lichaam rondlopen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of even zo'n bomenfrees huren.
Herhaal na mij: gif is nooit een oplossing tenzij je als vrouw een man om wil leggen.
Zal eens in gaan verdiepen want de badkamer en keuken moeten ook nog verbouwd worden en daar komt ook eea bij vrij. Voor wat ik nu heb maakt het niet uit, kan net zo goed naar de stort.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Vaak kun je het ook kwijt bij die grotere steen handels, maken ze ook gruis voor onder een terras enzo
Frees was misschien ook optie geweest maar gezien hij tegen het huis aan stond wou ik het liever met enig beleid doen en koos daarom voor de spadequote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of even zo'n bomenfrees huren.
Herhaal na mij: gif is nooit een oplossing tenzij je als vrouw een man om wil leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |