quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:45 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee... daarom is de haven goedkoper![]()
RWM, kent Monique ook wel
Die mensen hebben dezelfde binding met Turkije als iedereen met een NL nationaliteit dat met NL heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er hypcocriet aan? Die mensen stemmen in verkiezingen voor een land waar ze nul binding mee hebben, en dan ook nog op grote getale op de vent die dat land de verdoemenis in brengt. Zelf zullen ze nooit de gevolgen van die stem ondervinden.
Geboren en getogen Nederlanders die elk jaar naar Turkije op vakantie gaan omdat ze daar verre familie hebben oid. Ja, echt binding.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mensen hebben dezelfde binding met Turkije als iedereen met een NL nationaliteit dat met NL heeft.
ik snap deze hele discussie ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mensen hebben dezelfde binding met Turkije als iedereen met een NL nationaliteit dat met NL heeft.
Volgens mij wil ons nat poesje gewoon graag roepen wat een Indo-Limburger graag roeptquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap deze hele discussie ook niet
amerikanen mogen ook stemmen voor een president
hoor je nooit iemand over
en dat is>?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil ons nat poesje gewoon graag roepen wat een Indo-Limburger graag roept
Afschuwelijk... net over zitten lezen en filmpje gezien over wat er toen gebeurd is.. .ziek!! echt ziek!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)eigen-rechter-spelen
Dit is echt het meest trieste artikel wat ik vandaag gelezen heb.
[..]
Lees: deze idioten hoeven niet de gevolgen te ondervinden van hun daden anders dan een lullige werkstraf.
Oh, nu komen ze er niet meer mee weg hoor. Hun namen gaan het internet rond.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Afschuwelijk... net over zitten lezen en filmpje gezien over wat er toen gebeurd is.. .ziek!! echt ziek!!
En erg om te lezen dat ze er zo mee weg komen.. niet eens een strafblad!!!
en ja.. rijk denk ik ook..
Ja maar over een paar jaar is dat ook weer in de vergetelheid geraakt.. Of ze verhuizen naar een andere plek..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, nu komen ze er niet meer mee weg hoor. Hun namen gaan het internet rond.
Natte is een linksequote:
Ik heb een meeting van een half uur gehad, ik loop nog voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo 2 e-mails gestuurd vandaag. Dat is wel genoeg werk toch?
Helaas, nog steeds niet holquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan uh zou ik kijken of er geen insectenhotel in je rietmat zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |