quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*wijst Engine aan als gespreksleider
Ik ben jaloers...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor mij wel. Vrijdag is maar half dagje werken
frikandelbroodje?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon me weer eens niet inhouden in de AH
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon me weer eens niet inhouden in de AH
er is ook geen rode vlagquote:
nee hoor is Barcalona daar heb je minder snel een rode vlagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar die kan wel zo komen![]()
goed opletten daar
maar je weet het noooitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor is Barcalona daar heb je minder snel een rode vlag
ik maak me daar niet druk omquote:
zonnetje erbij?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef PLY het volgende:
[..]![]()
nee, steiger in de olie zetten, gaat wel rap
Ik kan je diverse voorbeelden laten zien die toch behoorlijk lang zijn. Daarnaast zie je in informatica (of bijna iedere andere STEM richting) veel meer grafieken en diagrammen, dat vult ook best. Mijn doctoraalscriptie was iets van 55 bladzijden, exclusief bibliografie. Mijn proefschrift was toch iets langer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scripties in informatica zijn doorgaans wat korter omdat er heel veel tijd in programmeren gaat zitten. Literatuuronderzoek bestaat bijna niet, terwijl dat één van de grootste onderdelen is in andere vakgebieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |