Samsung galaxy s23 plusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook leuk om weer te kunnen gaan motorrijden als dat je ding is.
Welke telefoon heb je je besteld?
Jaaa het is terrasjesweer![]()
Genoeg eelt en gaan!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, uitkijken waar je loopt. Blote voeten niet aanbevolen
Zo, da's wel een telefoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Nee, maar muis moet ook gevoerd wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Maar dan wil jij 10 puntjes nu? Dat krijg je toch nooit in een keer op?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Was duurder en batterij gaat sneller leeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, da's wel een telefoon.![]()
Waarom geen iPhone meer dan?
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha nog een rede om te treinen naamgenootje
Damn, dat was het hier binnen ook in de woonkamer waar de zon vanaf 11 uur vol op staatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.
pfff dat is toch niet te doen 30 graden binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komen
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isquote:
Dat. Of je neemt alsnog ook nog een iPhone, desnoods met een extra abonnement. Kun je afwisselen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isik kan altijd terug naar iPhone
Ahah, twee jaar om erachter te komen dat apple totale kakka del torro isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik doe alle oefeningen perfect. Maar de uitwijkoefening nog niet. Dus die gaan we flink oefenen vandaagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
Succes met je motor rijles trouwens @:mazikeen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
quote:
Ze houden 17:30 aan als bier tijd, maar ergens ter wereld is het vast al 17:30 geweest dus identificeer je als een inwoner van een van die landen en je kunt onbezorgd genieten van een geel gouden rakker!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:58 schreef Harrie het volgende:
Ik weet niet wat die voor tijd hanteren maar het is fucking weekend en de zon schijnt dus die site is af
quote:
Jullie zijn dus geen echte kantoor tijgersquote:
Zonnescherm werkt veel beter.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
@:nattekat : sun eclipse voor je ramen.
Graag gedaan
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus geen echte kantoor tijgers
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn nog andere websites, maar deze was de eerste die google vond
Ik bedoelde het als compliment. Enige echte kantoor baan die ik heb gehad was beetje geforceerd door de eerste corona lockdownquote:
ja ja je geeft er een uh leuke draai aanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als compliment. Enige echte kantoor baan die ik heb gehad was beetje geforceerd door de eerste corona lockdown
Kantoor werk is ook maar zo saai na verloop van tijdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ja je geeft er een uh leuke draai aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |