Met 30 minuten fit.quote:
Is dat wat jij doet dat je op allerlei apparaten kort oefeningen doet?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Met 30 minuten fit.
Iig geen 2 uur in de sportschool hoeven hangen
Als je vroeg opstaat heb je nog wat aan je dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef SwJ het volgende:
De buurman vond t een goed idee om vóór 8 uur de aanhangwagen te vullen met puin. #gepensioneerdenmetteveeltijd #ochtendhumeur
Zoiets en tussendoor geen pauze maar ook moe worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dat wat jij doet dat je op allerlei apparaten kort oefeningen doet?
Heerlijk het maximale uit je dag halenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je vroeg opstaat heb je nog wat aan je dag.
Ja mijn buurmeisje doet het en vraagt wel eens of ik mee ga, maar kan me zo weinig voorstellen van 30 minuten sporten en toch moe zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets en tussendoor geen pauze maar ook moe worden.
's ochtends doe je meer dan later op de dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heerlijk het maximale uit je dag halen
Moet de buur hier ook niet doen![]()
HIIT: High-intensity interval training. Het schijnt heel pittig te zijn ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja mijn buurmeisje doet het en vraagt wel eens of ik mee ga, maar kan me zo weinig voorstellen van 30 minuten sporten en toch moe zijn
Vaak wel ja maar er moet hier eerst wel koffie in als opstartquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends doe je meer dan later op de dag.
O, dat zeker ja. Goed dat je het zegt, even nieuwe zetten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vaak wel ja maar er moet hier eerst wel koffie in als opstart
Vermoed dat dat waar mijn buur heen gaat weer wat anders is, 35 minuten Milon Circelquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
HIIT: High-intensity interval training. Het schijnt heel pittig te zijn ja.
Daarom start ik ook het liefst vroeg als ik wandelen ga. Na twaalven heb ik geen zin meer om lang onderweg te zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends doe je meer dan later op de dag.
Slank en Fit in 35 minuten? Waar moet ik tekenen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat dat waar mijn buur heen gaat weer wat anders is, 35 minuten Milon Circel
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slank en Fit in 35 minuten? Waar moet ik tekenen?
Niet fijn dat je een slechte nacht hebt gehad.quote:
Oh lekker, daar kan dan wel weer wat van in.quote:
Je heft het tegen elkaar op of is dat niet het doel van een half uur raggen op apparatenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh lekker, daar kan dan wel weer wat van in.
Ik vond het vannacht te warm.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet fijn dat je een slechte nacht hebt gehad.
Oh is het nu al warm bij jou binnen?
Er komt nog warmte aan zag ik net 29 graden komende week pff
Nou, het doel is slank en fit te worden. Denk ik. Dus lekker raggen op die apparaten, maar daarna niet direct door naar de HEMA voor de koffie met appelgebak.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je heft het tegen elkaar op of is dat niet het doel van een half uur raggen op apparaten
Ow je slaapt nog onder een dekbed, dat zou me nu ook te warm zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het vannacht te warm.
Tijd voor dekbed eruit en lege hoes met dekentje erop.
Excuus, de verkeerde gequote!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het doel is slank en fit te worden. Denk ik. Dus lekker raggen op die apparaten, maar daarna niet direct door naar de HEMA voor de koffie met appelgebak.
Gratis airco in de treinquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet fijn dat je een slechte nacht hebt gehad.
Oh is het nu al warm bij jou binnen?
Er komt nog warmte aan zag ik net 29 graden komende week pff
Ja heb er zin inquote:
Scheelt dat dat hier bij de Hema niet kanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het doel is slank en fit te worden. Denk ik. Dus lekker raggen op die apparaten, maar daarna niet direct door naar de HEMA voor de koffie met appelgebak.
Dan is de verleiding minder groot. De HEMA hier heeft zo'n koffiehoek/eethoek? Hoe heet zoiets, bistro?restaurant.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Scheelt dat dat hier bij de Hema niet kan
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb er zin in
En mijn nieuwe telefoon wordt straks bezorgd. Lekker op tijd. Dus dat wordt vanmiddag even eerst naar de stone om jurkjes te checken. En daarna terrasje
Ja ik ken het wel van andere filialen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is de verleiding minder groot. De HEMA hier heeft zo'n koffiehoek/eethoek? Hoe heet zoiets, bistro?
Ik zit er wel eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel van andere filialen.
Zou er evengoed niet gaan zitten
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
Er worden dus geen puntjes meer vergeven op deze mooie ochtend
Owquote:
Nee niet als mensen hier komen tikken steedsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
Er worden dus geen puntjes meer vergeven op deze mooie ochtend
Aan die mensen zouden ze in Den Haag eens iets moeten doen!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
OwNiks gezegd
[..]
Nee niet als mensen hier komen tikken steeds![]()
Lekker! Dan had ik gaat 10 volkoren puntjesquote:
10?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Dan had ik gaat 10 volkoren puntjes
Hier heeft de plaatselijke bakker ze in zakken van 6, 10 en 12quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
10?Er zitten maar 6 in een zak.
Aha. Maar dan wil jij 10 puntjes nu? Dat krijg je toch nooit in een keer op?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier heeft de plaatselijke bakker ze in zakken van 6, 10 en 12![]()
Samsung galaxy s23 plusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook leuk om weer te kunnen gaan motorrijden als dat je ding is.
Welke telefoon heb je je besteld?
Jaaa het is terrasjesweer![]()
Ja, uitkijken waar je loopt. Blote voeten niet aanbevolenquote:
Genoeg eelt en gaan!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, uitkijken waar je loopt. Blote voeten niet aanbevolen
Zo, da's wel een telefoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Nee, maar muis moet ook gevoerd wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Maar dan wil jij 10 puntjes nu? Dat krijg je toch nooit in een keer op?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Was duurder en batterij gaat sneller leeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, da's wel een telefoon.![]()
Waarom geen iPhone meer dan?
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha nog een rede om te treinen naamgenootje
Damn, dat was het hier binnen ook in de woonkamer waar de zon vanaf 11 uur vol op staatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.
pfff dat is toch niet te doen 30 graden binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komen
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isquote:
Dat. Of je neemt alsnog ook nog een iPhone, desnoods met een extra abonnement. Kun je afwisselen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isik kan altijd terug naar iPhone
Ahah, twee jaar om erachter te komen dat apple totale kakka del torro isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik doe alle oefeningen perfect. Maar de uitwijkoefening nog niet. Dus die gaan we flink oefenen vandaagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
Succes met je motor rijles trouwens @:mazikeen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
quote:
Ze houden 17:30 aan als bier tijd, maar ergens ter wereld is het vast al 17:30 geweest dus identificeer je als een inwoner van een van die landen en je kunt onbezorgd genieten van een geel gouden rakker!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:58 schreef Harrie het volgende:
Ik weet niet wat die voor tijd hanteren maar het is fucking weekend en de zon schijnt dus die site is af
quote:
Jullie zijn dus geen echte kantoor tijgersquote:
Zonnescherm werkt veel beter.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
@:nattekat : sun eclipse voor je ramen.
Graag gedaan
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus geen echte kantoor tijgers
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn nog andere websites, maar deze was de eerste die google vond
Ik bedoelde het als compliment. Enige echte kantoor baan die ik heb gehad was beetje geforceerd door de eerste corona lockdownquote:
ja ja je geeft er een uh leuke draai aanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als compliment. Enige echte kantoor baan die ik heb gehad was beetje geforceerd door de eerste corona lockdown
Kantoor werk is ook maar zo saai na verloop van tijdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ja je geeft er een uh leuke draai aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |