Maar zijn vrouw had gewoon eerste moeten worden. Dan was dit incident niet gebeurd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIJn vrouw kan op deze manier nooit meer ergens aan mee doen. Heeb beste reclame
In de nieuwe layout niks van te merkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:30 schreef Paul het volgende:
Hall o weet niet hoor maar FOK doet oko mee aan de pridemonth
[ afbeelding ]
Laat paulientje nu maar gewoon, hij wil ons vertellen dat zijn nieuwe act gay isquote:
Op de ouwe welquote:
1 met stukjesquote:
quote:
Ik las hier in een split second even Iets heel andersquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden
Toen was ik nog mini mazi
Mazi met een n las je?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik las hier in een split second even Iets heel anders
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:18 schreef Paul het volgende:
Hoe zouden lullie het vinden om mijn in de familie te hebben?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
DJMO hoe zou jij het vinden als ik je neefje was
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik je neefje was?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:31 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg, straks niet komen zeuren of allemaal tr's gaan plaatsen als mensen 'gemeen' tegen je doen he. Je vindt 't maar al te leuk om reacties uit te lokken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ow, en stop even met andere users lastig te vallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:53 schreef Paul het volgende:
Ik heb aan de NS gevraagd of ze voor @:djmo in Utrecht alles in regenboogkleur willen maken leuk he
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIJn vrouw man kan op deze manier nooit meer ergens aan mee doen. Heeb beste reclame
Wat voor les?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:56 schreef Mazikeen het volgende:
Zo maar even douchen en dan lessen
Denk dat het beter is dat ik de volgende keer de les om 9 uur inplan. Het is best warm op het oefenterrein
Jaquote:
quote:
Arme jij. Je hebt altijd mensen die geen rekening houden met andere.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef SwJ het volgende:
De buurman vond t een goed idee om vóór 8 uur de aanhangwagen te vullen met puin. #gepensioneerdenmetteveeltijd #ochtendhumeur
Ah ik dacht een sport.quote:
Welke sport?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ik dacht een sport.
Waar ik zo naartoe ga
Mensen zonder inlevingsvermogen zijn zooooo vermoeiend.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Je hebt altijd mensen die geen rekening houden met andere.
Je hebt er wel prachtig weer bijquote:
Ja je moet er niet te veel in je omgeving hebben. Zou hem er netjes op aanspreken voor een volgende keerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Mensen zonder inlevingsvermogen zijn zooooo vermoeiend.
Vragen of jouw vuilniszak ook meemag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet er niet te veel in je omgeving hebben. Zou hem er netjes op aanspreken voor een volgende keer
Hitachtige les op sportschoolquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |