Samsung galaxy s23 plusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook leuk om weer te kunnen gaan motorrijden als dat je ding is.
Welke telefoon heb je je besteld?
Jaaa het is terrasjesweer![]()
Genoeg eelt en gaan!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, uitkijken waar je loopt. Blote voeten niet aanbevolen
Zo, da's wel een telefoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Nee, maar muis moet ook gevoerd wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Maar dan wil jij 10 puntjes nu? Dat krijg je toch nooit in een keer op?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Was duurder en batterij gaat sneller leeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, da's wel een telefoon.![]()
Waarom geen iPhone meer dan?
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha nog een rede om te treinen naamgenootje
Damn, dat was het hier binnen ook in de woonkamer waar de zon vanaf 11 uur vol op staatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.
pfff dat is toch niet te doen 30 graden binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komen
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isquote:
Dat. Of je neemt alsnog ook nog een iPhone, desnoods met een extra abonnement. Kun je afwisselen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isik kan altijd terug naar iPhone
Ahah, twee jaar om erachter te komen dat apple totale kakka del torro isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isik kan altijd terug naar iPhone
Ik doe alle oefeningen perfect. Maar de uitwijkoefening nog niet. Dus die gaan we flink oefenen vandaagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
Succes met je motor rijles trouwens @:mazikeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |