New Kids Gifjes Genotjesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
@:derrabbit die is leuk jonguh![]()
[ afbeelding ]
14:15 is de F2 sprint race, dus je hebt nog een uurtje voor er weer actie is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
F1 staat ook nog op al gebeurd daar nu niks
en zit nog lekker
Ja dan ben ik al lang weer klaar met maaien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
14:15 is de F2 sprint race, dus je hebt nog een uurtje voor er weer actie is.
Ik moet 7500 euro betalen,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
@:Mickytjuh, hoe is het afgelopen met de belastign?
Ik heb echt wel zin in die sprintracequote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
14:15 is de F2 sprint race, dus je hebt nog een uurtje voor er weer actie is.
Ik vroeg mij af of het lapje dat ik nu had wel katoen was.quote:
Ik heb de eerste film in een bios in Eindhoven gezien en de publieke premiere van de tweede in Edenquote:
Ja dat verschil dat snap ik wel, gewoon testen of het echt katoen was dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of het lapje dat ik nu had wel katoen was.
Dus dan pak je een stukje en kijk je of het brand (organisch) of smelt (synthetisch).
Kansloosquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: als je warme lucht in het ventilatiesysteem blaast, komt het door de andere ventilatiepunten weer terug je huis in
tienerzoon snapte het stukje niet... vroeg zich waarom ik hier zat te lachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de eerste film in een bios in Eindhoven gezien en de publieke premiere van de tweede in Eden![]()
Was wel even slikken toen Anthonie Kamerling in beeld kwam. Die was toen net overleden toen die film uit kwam
Proost!quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
We kunnen eindelijk weer veilig de weg op nu je motor rijles klaar is
Zulke gebeurtenissen zijn altijd treurig en heftig. Robin Williams vond ik ook wel heftig toen ik dat nieuws las/hoorde.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tienerzoon snapte het stukje niet... vroeg zich waarom ik hier zat te lachen.
Ja dat was wel heftig ook toen hij zich opeens het leven benam. Nu komt het vaker in de media.
Dat is dan ook raar om hem opeens op het doek te zien.
Uitwijken heb ik pas echt goed onder de knie gekregen toen ik op Assen circuit training heb gehad. Daarvoor was ik altijd beetje onzeker over het voorwiel als in dat ik die nooit goed onder controle kon krijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uitwijken. Ging goed! Nu ging de vertragingsoefening weer kut
Had ik niet zoveel mee, maar altijd triest als iemand denkt dat dat de enigste uitweg nog is en op dat moment geen andere keus meer kan zien. Gaat veel aan vooraf..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke gebeurtenissen zijn altijd treurig en heftig. Robin Williams vond ik ook wel heftig toen ik dat nieuws las/hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |