Daar heb ik dan wel zin in maar had me voorgenomen eerst hier ff op te ruimenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit hier zin te maken om te gaan wandelen
Dat kun je nu wel zeggen dat je daar wel zin in hebt want je hebt nu een ander voornemen..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel zin in maar had me voorgenomen eerst hier ff op te ruimen
Opschieten dan!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
![]()
moet ik daarna ook nog doen , hond wil ook nog naar buiten
ik haal mijn dagelijkse 10k stappen al een tijdje zeker 6 van de 7 dagen van de week en die dagen dat ik het niet gehaald heb regende het.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen dat je daar wel zin in hebt want je hebt nu een ander voornemen..
de hont kan ook over het vers gemaakide grasveld rennen tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
![]()
moet ik daarna ook nog doen , hond wil ook nog naar buiten
Die wil ook veel stappen buiten de tuin makenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
de hont kan ook over het vers gemaakide grasveld rennen toch
Jajaquote:
dan ben je voorzichtiger dan ikquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaja
Doe ik altijd met een aansteker boven de gootsteen waar water in staat. Ben gekke Henkie niet
f1quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:06 schreef Harrie het volgende:
ondertussen is die kattekop de regenpijp van de buurman er af aan het slopen om zijn slang te kunnen verlengen daarom was die ineens zo stil
En die wil jij ook buiten de tuin zijn behoefte laten doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die wil ook veel stappen buiten de tuin maken
Katoen fikt flink dus dat wil je wel veilig doenquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
En die wil jij ook buiten de tuin zijn behoefte laten doen
waarom stook je dat op trouwens ??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Katoen fikt flink dus dat wil je wel veilig doen
nou opschieten jij, stap op die maaitractor van je en maak een rondje door het weilandquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]anders krijg je veel vliegen in je gras
![]()
Ik kan niks belovenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alleen als jullie ook gaan..
en ik natuurlijk een laatste bericht hier heb
F1 staat ook nog op al gebeurd daar nu niksquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
nou opschieten jij, stap op die maaitractor van je en maak een rondje door het weiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |