abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209291204
Wederom voor al uw feedback...

ter info:
[WGR] [SC]
http://forum.fok.nl/topic/192214
zijn verplaatst van sticky naar centraal.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_209291208
Game on! *O*
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 16:56:53 #3
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209291470
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:32 schreef r_one het volgende:

[..]
Kan het volgens jou wel door de beugel als het de woorden van r_one waren geweest?
Ik geloof dat posts die binnen de policy vallen, gewoon normaal en respectvol moeten worden behandeld. Verder is er natuurlijk speelruimte, als jij zo'n post zou plaatsen binnen WGR zou ik dat niet netjes en respectvol vinden.

Zou jij zoiets in KLB posten, dan vond ik het wel weer op zijn plek.

Mensen komen naar WGR voor advies of omdat ze iets niet weten, ik vind het dan niet respectvol, als mensen gaan vragen of dit echt is, als in... 'Is dit serieus een vraag die je hier stelt gast?' Het maakt mij niet uit wie dat post, hoewel ik het wanneer een mod dat doet, ik dat wel erger vindt.

Omdat een mod het visitekaartje is van FOK!
Graag dit account verwijderen.
pi_209291553
Je doet nu alleen een aanname dat een mod een voorbeeldfunctie heeft en het visitekaartje van FOK! is. Daar gaat het een beetje mis.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_209291736
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:56 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Ik geloof dat posts die binnen de policy vallen, gewoon normaal en respectvol moeten worden behandeld. Verder is er natuurlijk speelruimte, als jij zo'n post zou plaatsen binnen WGR zou ik dat niet netjes en respectvol vinden.

Zou jij zoiets in KLB posten, dan vond ik het wel weer op zijn plek.

Mensen komen naar WGR voor advies of omdat ze iets niet weten, ik vind het dan niet respectvol, als mensen gaan vragen of dit echt is, als in... 'Is dit serieus een vraag die je hier stelt gast?' Het maakt mij niet uit wie dat post, hoewel ik het wanneer een mod dat doet, ik dat wel erger vindt.

Omdat een mod het visitekaartje is van FOK!
Dan verschillen we van inzicht. Ik persoonlijk heb er geen aanstoot aan genomen aan die woorden, ik zie genoeg nuance.

Dat zou anders worden als het geflame was geweest; dat was het niet, het was voornamelijk verbazing, zonder omhalen.

Een mod mag zich evengoed verbazen; zelfs in een eigen subforum.

Dat zou anders worden als hij zijn modknopjes gaat misbruiken.
.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 17:19:35 #6
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209291861
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan verschillen we van inzicht. Ik persoonlijk heb er geen aanstoot aan genomen aan die woorden, ik zie genoeg nuance.

Dat zou anders worden als het geflame was geweest; dat was het niet, het was voornamelijk verbazing, zonder omhalen.

Een mod mag zich evengoed verbazen; zelfs in een eigen subforum.

Dat zou anders worden als hij zijn modknopjes gaat misbruiken.
Jij persoonlijk niet maar de TS zelf krijgt wel veel zeik over zich heen in dat topic voor zijn vraag.

Ik snap niet waarom iemand moet worden aangevallen of voor vrek moet worden uitgemaakt omdat hij vraagt of hij een vergoeding kan krijgen.

Als WGR gewoon een plek is waar je ts mag afzeiken of schaamte mag aanpraten omdat hij het lef heeft om te informeren of hij een vergoeding kan vragen vind ik dat niet okay.

En ik heb nu niet meer over de post van Coolguy maar over dat topic in het algemeen. Ik walg ervan en jij neemt er geen aanstoot aan, dat is fijn maar jij doet even hard mee in het kritisch zijn jegens ts en dat kan vriendelijker.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 17:54:51 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209292472
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Jij persoonlijk niet maar de TS zelf krijgt wel veel zeik over zich heen in dat topic voor zijn vraag.

Ik snap niet waarom iemand moet worden aangevallen of voor vrek moet worden uitgemaakt omdat hij vraagt of hij een vergoeding kan krijgen.

Als WGR gewoon een plek is waar je ts mag afzeiken of schaamte mag aanpraten omdat hij het lef heeft om te informeren of hij een vergoeding kan vragen vind ik dat niet okay.

En ik heb nu niet meer over de post van Coolguy maar over dat topic in het algemeen. Ik walg ervan en jij neemt er geen aanstoot aan, dat is fijn maar jij doet even hard mee in het kritisch zijn jegens ts en dat kan vriendelijker.
Oke.
Normaal ben ik niet zo hoor. Maar ik heb in de afgelopen vijf pagina's van je posthistorie niet een keer WGR gezien. Slechts (grotendeels!) KLB. Wanneer ik alles nuanceer vind ik het gek dat je een stevige mening hebt over WGR en de topics. Los van het feit dat de wat directe sfeer die je benoemt juist in KLB veel meer aanwezig is dan in WGR. Dat je daar aanstoot aan geeft vind ik apart. Is er een andere reden dat je zo fel doet?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 26 mei 2023 @ 18:05:39 #8
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209292595
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:54 schreef Rene het volgende:

[..]
Oke.
Normaal ben ik niet zo hoor. Maar ik heb in de afgelopen vijf pagina's van je posthistorie niet een keer WGR gezien. Slechts (grotendeels!) KLB. Wanneer ik alles nuanceer vind ik het gek dat je een stevige mening hebt over WGR en de topics. Los van het feit dat de wat directe sfeer die je benoemt juist in KLB veel meer aanwezig is dan in WGR. Dat je daar aanstoot aan geeft vind ik apart. Is er een andere reden dat je zo fel doet?
Pas een ban gehad, omdat ik iemand niet serieus nam zonder bewijs en posts die binnen de policy vallen, moeten gewoon gerespecteerd worden.

Ik vind niet dat ik fel doe, ik doe niet eens half zo fel, als mensen tekeer gaan in dat topic tegen ts.

Ik kan me er gewoon ergeren dat als deze ts een andere bepaalde user was, iedereen die nu zo fel deed een ban had.

Verder vind ik mijn feedback niet geheel onterecht of onredelijk. Iemand vraagt advies en of hij vergoeding kan krijgen, en bijna iedereen maakt hem uit voor vrek of kleuter. Ik vind dat niet passen binnen de policy. En heb daar zelf onlangs een ban voor gehad. Daar zit frustratie geef ik toe.

Ik vind het ook jammer dat ik mezelf nu moet bewijzen. Iets dat andere users niet hoeven te doen, als die claimen iets hebben hoeft dat niet. Ik moet dat nu wel.

Ik ben gewoon teleurgesteld.
pi_209293426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
En ik heb nu niet meer over de post van Coolguy
Ik wel. Zo kwamen wij beide in discussie.
quote:
maar jij doet even hard mee in het kritisch zijn jegens ts en dat kan vriendelijker.
Owwkeee??!

En waarrrrr precies in dat topic ben ik onvriendelijk of ongenuanceerd tegen TS?
Waar brand ik hem af, op persoonlijke titel?
.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 19:20:17 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209293452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 18:05 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Pas een ban gehad, omdat ik iemand niet serieus nam zonder bewijs en posts die binnen de policy vallen, moeten gewoon gerespecteerd worden.

Ik vind niet dat ik fel doe, ik doe niet eens half zo fel, als mensen tekeer gaan in dat topic tegen ts.

Ik kan me er gewoon ergeren dat als deze ts een andere bepaalde user was, iedereen die nu zo fel deed een ban had.

Verder vind ik mijn feedback niet geheel onterecht of onredelijk. Iemand vraagt advies en of hij vergoeding kan krijgen, en bijna iedereen maakt hem uit voor vrek of kleuter. Ik vind dat niet passen binnen de policy. En heb daar zelf onlangs een ban voor gehad. Daar zit frustratie geef ik toe.

Ik vind het ook jammer dat ik mezelf nu moet bewijzen. Iets dat andere users niet hoeven te doen, als die claimen iets hebben hoeft dat niet. Ik moet dat nu wel.

Ik ben gewoon teleurgesteld.
Oke. Dat is jammer dat je teleurgesteld bent. Verder vind ik namelijk het allemaal aardig meevallen. Maar bedankt voor het signaal.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 19:23:30 #11
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209293495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 19:20 schreef Rene het volgende:

[..]
Oke. Dat is jammer dat je teleurgesteld bent. Verder vind ik namelijk het allemaal aardig meevallen. Maar bedankt voor het signaal.
Bedankt Rene.

Ben ik wel nog welkom om ooit topics te maken om advies te vragen, zonder dat mensen over me heen gaan vallen en me gaan vragen of ik het echt meen/bedoel?

Voel me nu niet zo welkom, snap je?
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 19:26:19 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209293522
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 19:23 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Bedankt Rene.

Ben ik wel nog welkom om ooit topics te maken om advies te vragen, zonder dat mensen over me heen gaan vallen en me gaan vragen of ik het echt meen/bedoel?

Voel me nu niet zo welkom, snap je?
Heus ben je dat hoor, zolang je door de wat 'fellere' posts begrijpt wat de users binnen WGR bedoelen. Soms kan de waarheid, iets duidelijk maken of alleszins wat stevig overkomen. Maar diep in de hartjes zijn het schatjes hoor.

Goed weekend.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 19:27:34 #13
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209293537
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 19:26 schreef Rene het volgende:

[..]
Heus ben je dat hoor, zolang je door de wat 'fellere' posts begrijpt wat de users binnen WGR bedoelen. Soms kan de waarheid, iets duidelijk maken of alleszins wat stevig overkomen. Maar diep in de hartjes zijn het schatjes hoor.

Goed weekend.
Jij ook een fijn weekend en bedankt voor je fijne reactie, en dat je even stilstaat bij hou ik me vol. Voel me nu wel gehoord en kan tevreden verder. 10/10
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 mei 2023 @ 17:49:10 #14
862 Arcee
Look closer
pi_209318007
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 28 mei 2023 @ 17:52:32 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209318037
quote:
speciaal voor jou even gedaan :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 21:12:30 #16
51385 baskick
Juist ja!
pi_209457100
Een copy paste van een nieuwsartikel (weliswaar met een soort van bronvermelding); wat verwachten mensen hiervan? TS doet geen enkele moeite iets op gang te brengen, sterker nog:
quote:
Ik heb zelf geen mening maar ik dacht dit vinden mensen intressant om over te chatten en discuseren dus post ik het :)
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 9 juni 2023 @ 21:17:43 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209457132
Waar? Waar? Waar? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209457175
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209459933
.
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 09:34:56 #20
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_209461258
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 04:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Stormlooptopic :B
Soms lossen dingen zich vanzelf op O-)
pi_209486009
Willen jullie in dit topic:

Dusthor92 in WGR / Omgevingsvergunning nodig?

Voor mijn posts even de mogelijkheid tot aanpassen aan kunnen zetten? Ik wil graag de posts met foto’s in [spoiler]-tags plaatsen.

Dankjewel!
pi_209490663
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:10 schreef Dusthor92 het volgende:
Willen jullie in dit topic:

Dusthor92 in WGR / Omgevingsvergunning nodig?

Voor mijn posts even de mogelijkheid tot aanpassen aan kunnen zetten? Ik wil graag de posts met foto’s in [spoiler]-tags plaatsen.

Dankjewel!
Hoi! Zou iemand hier nog naar willen kijken, alsjeblieft? Gaat eigenlijk alleen nog om post 29
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 18:17:18 #23
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_209490721
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 18:09 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Hoi! Zou iemand hier nog naar willen kijken, alsjeblieft? Gaat eigenlijk alleen nog om post 29
Ik heb ook bij die post de foto in spoiler tags gezet. Had die over t hoofd gezien de eerste keer
pi_209490784
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 18:17 schreef noodgang het volgende:

[..]
Ik heb ook bij die post de foto in spoiler tags gezet. Had die over t hoofd gezien de eerste keer
Ohh je was al bezig geweest! Dankjewel! :D

Ik dacht dat ik ff aan geheugenverlies leed :')

Maar top zo thx ^O^
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 11:22:37 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209664705
Hopelijk opent die droeftoeter ier die nu in Thailand zit geen nieuw deel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 27 juni 2023 @ 11:23:34 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209664717
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk opent die droeftoeter ier die nu in Thailand zit geen nieuw deel.
@CoolGuy had volgens mij al gepost dat dat niet de bedoeling was ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ah dit is weer oude wijn in nieuwe zakken. Mooi, dan komt er geen vervolg als dit topic vol is, want dat past dan beter in KLB dan in WGR.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 27 juni 2023 @ 11:24:31 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209664729
Een vervolg in KLB kan natuurlijk wel.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 juni 2023 @ 11:26:58 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209664763
En hij heeft een vervolgtopic geopend.

EDIT: en dicht, goed gedaan CoolGuy ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_209781092
Kan deze staatsmongool met grote neus uit mijn AT verwijderd worden?

@YoshiBignose
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209847175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:57 schreef BoneThugss het volgende:
Kan deze staatsmongool met grote neus uit mijn AT verwijderd worden?

@:Yoshibignose
Fok abbo?
pi_210276844
@CoolGuy Gooide je het topic dicht om mijn reacties, om zijn gezuig of de combi ervan?
Ik was juist de volgende post aan het tikken, die ik niet meer kon versturen ivm slotje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht begrijpen we elkaar dan compleet verkeerd, maar je smiley en de daarop volgende opmerking ervaar ik juist als ruzie zoeken/sneren whatever en dan ook nog over iets wat ik nooit zo heb gezegd. Begrijp je echt niet waarom ik daarop reageer zoals ik doe? Als jij nou kapt met steeds teruggrijpen naar dat wel of niet realistisch stukje, zal ik ophouden met je posts als aanval interpreteren. Heb mn post wat aangevuld hierboven over het beleggingen stuk.
Wat mij betreft was het hiermee klaar en hoeft het topic helemaal niet dicht, lijkt me zonde. Uiteraard aan jou die beslissing, maar dat je het weet. Ik zal iig niet meer ingaan op deze discussie in het topic mocht ie heropend worden.
  Moderator zondag 13 augustus 2023 @ 22:59:48 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210276969
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Coolguy Gooide je het topic dicht om mijn reacties, om zijn gezuig of de combi ervan?
Ik was juist de volgende post aan het tikken, die ik niet meer kon versturen ivm slotje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft was het hiermee klaar en hoeft het topic helemaal niet dicht, lijkt me zonde. Uiteraard aan jou die beslissing, maar dat je het weet. Ik zal iig niet meer ingaan op deze discussie in het topic mocht ie heropend worden.
Heeft al heel lang niets meer met het onderwerp van dat topic van doen. Het is puur wie krijgt gelijk van de ander. Doe dat maar lekker in DM, maar continue off topic gaan is zinloos. Dus dicht.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 13 augustus 2023 @ 23:04:47 #33
327387 vlindertje89
pi_210277009
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Heeft al heel lang niets meer met het onderwerp van dat topic van doen. Het is puur wie krijgt gelijk van de ander. Doe dat maar lekker in DM, maar continue off topic gaan is zinloos. Dus dicht.
Ik had juist eerder vanavond, op de één na laatste pagina, een volgens mij zeer ontopic reactie geplaatst. Daar kwamen wat reacties op waar ik ook ontopic op heb gereageerd. Alleen Werkperds reactie en daarop mijn reactie waren vandaag volgens mij echt offtopic, waarvoor excuus. Maar wellicht denk jij daar anders over. Met Werkperd ging het mij overigens totaal niet over gelijk krijgen, maar over het feit dat hij op een nogal persoonlijk aanvallende manier reageert/reageerde op dingen die ik helemaal niet heb gezegd. Niet meer dan dat. Mijn laatste reactie was misschien wat onaardiger dan nodig. Had ik inderdaad wel ook gewoon kunnen negeren of in dm kunnen uitzoeken, heb je gelijk in.

Vind het nog steeds wel zonde van t topic zelf, want verder vond ik t best interessant, maar het is wat het is. De TS heeft iig genoeg reacties gehad op de waar zou ik evt kunnen besparen vraag.
  zondag 13 augustus 2023 @ 23:17:56 #34
481435 Werkperd
pi_210277108
Het is logisch dat er binnen een topic ook andere punten van discussie ontstaan. Het maakt de topic divers en interessant. Centraal gezien weken we niet eens van het onderwerp af.

Jammer dat deze moderator zich niet kan beheersen en op basis van emotie een hele topic sluit. Beperkt in inzicht, begrip en tolerantie.

Wat heeft de coole guy nu bereikt? Precies, helemaal niets.
  zondag 13 augustus 2023 @ 23:19:49 #35
-1 #ANONIEM
pi_210277125
Volkomen terecht dat CG het topic sloot natuurlijk. Dat geouwehoer doe je maar in DM.
  Moderator zondag 13 augustus 2023 @ 23:23:43 #36
16180 crew  CoolGuy
pi_210277150
Precies waarom dat topic dicht ging. Dus we gaan niet door hier.
  zondag 13 augustus 2023 @ 23:30:57 #37
327387 vlindertje89
pi_210277203
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 23:23 schreef CoolGuy het volgende:
Precies waarom dat topic dicht ging. Dus we gaan niet door hier.
Mijn post net was alleen bedoeld ter uitleg, en zoals aangegeven snap ik je beslissing verder ook wel, dus wat mij betreft daar geen kritiek op hoor! Heb liever wat te vaak ingrijpen dan helemaal niet, ook als het een keer iets omtrent mezelf betreft. Dus wat mij betreft doe je prima werk ^O^
  maandag 14 augustus 2023 @ 07:07:56 #38
497809 Zonnigetoekomst62
pi_210278000
Het lijkt mij beter dat users die zich misdragen geblokt worden zodat een interessant topic zoals dit niet gesloten hoeft te worden.
Jammer van deze..
  zondag 27 augustus 2023 @ 19:48:07 #39
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210449070
WGR / Boete belastingdienst

Waarom is deze eigenlijk zonder sluitbericht dicht?
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator zondag 27 augustus 2023 @ 19:49:39 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_210449080
quote:
2s.gif Op zondag 27 augustus 2023 19:48 schreef Gunner het volgende:
WGR / Boete belastingdienst

Waarom is deze eigenlijk zonder sluitbericht dicht?
Sluitbericht vergeten.
  zondag 27 augustus 2023 @ 19:59:48 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210449159
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Sluitbericht vergeten.
Komt die nog? :+

Zo lijkt het alsof de TS dat wil omdat ie niet de antwoorden kreeg die hij wenste en niet graag wilde horen
  Moderator zondag 27 augustus 2023 @ 20:06:46 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_210449244
quote:
2s.gif Op zondag 27 augustus 2023 19:59 schreef Gunner het volgende:

[..]
Komt die nog? :+

Zo lijkt het alsof de TS dat wil omdat ie niet de antwoorden kreeg die hij wenste en niet graag wilde horen
Nee :+

Dat was echter niet de reden. TS wilde zijn topic opgeschoond hebben van de niet per se on-topic reacties maar ja, ik heb ook een leven, geloof het of niet dus ik zag die TR pas (te) laat, en toen had TS al geroepen dat ie niet meer terug kwam. Dat is een reden. De andere reden is de offtopic reacties maar omdat TS toch al zijn antwoord had zag ik geen nut meer om het topic op te ruimen, maar om het veder off-topic te laten gaan zag ik ook niet zitten, dus ging ie dicht.
  zondag 27 augustus 2023 @ 20:08:51 #43
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210449263
Prima uitleg.dank voor je feedback
  Moderator zondag 27 augustus 2023 @ 20:37:06 #44
16180 crew  CoolGuy
pi_210449685
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:08 schreef Gunner het volgende:
Prima uitleg.dank voor je feedback
Anytime. :)
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:15:24 #45
62881 r_one
R1
pi_210452448
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef Gaara22 het volgende:

[..]
Zou je nou gewoon eens willen ophouden met dit gezuig van je?

Ik heb duidelijk aangegeven:

- Dat het probleem bij mij ligt
- Dat ik de consequenties accepteer

De enige vraag die ik had, is waarom de belastingdienst afwijkt in het opleggen van kosten, ten opzichte van alle andere instanties en/of bedrijven. De ene helft geeft duidelijk antwoord, waarvoor ik dankbaar ben, de andere helft gaat alsnog off-topic zuigen over mij als persoon en mijn verantwoordelijkheid hierin waarvan ik in het begin al heb duidelijk gemaakt dat het probleem bij mij ligt.

En dan ga je hier in feedback alsnog door met doen alsof ik de antwoorden niet zou willen horen.

Ik wil jullie off-topic gezuig niet horen. Dat heeft helemaal niets te maken met de antwoorden die ik kreeg. Moet je je niet verschuilen achter antwoorden die ingingen op mijn vragen, die ik wel degelijk ter harte nam.

@:coolguy Wat ik nog wil vermelden is dat ik na mijn laatste post berichten kreeg met de uitleg dat dit in WGR altijd zo gaat, omdat, en ik quote: “bepaalde usual suspects hier toch steeds zonder consequenties mee wegkomen”.

Het zou mij verder worst wezen, want zoals gezegd is het de laatste keer dat ik in WGR ben, maar dit wilde ik jullie nog even ter informatie meegeven. Doe ermee wat je wil.

Nogmaals bedankt en een fijne avond. :W
Moet je vooral zelf (ook) nog even doorgaan 8)7

Jammer dat je om zoiets futiels WGR de rug toekeert. Zo enorm ontspoord is je topic toch echt niet. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Jij ook fijne avond :W
.
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 07:27:48 #46
16180 crew  CoolGuy
pi_210453265
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 05:20 schreef Gaara22 het volgende:

[..]
Denk niet dat ik dat jammer ga vinden.

Wat wil je nou? Het laatste woord hebben? Of wat is de bedoeling nu precies nog?
  maandag 28 augustus 2023 @ 07:44:23 #47
62881 r_one
R1
pi_210453320
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 05:20 schreef Gaara22 het volgende:

[..]
Denk niet dat ik dat jammer ga vinden.

Ik bij nader inzien ook niet (heb inmiddels het ‘zuigtopic’ gelezen).
.
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 08:45:36 #48
16180 crew  CoolGuy
pi_210453655
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 08:41 schreef Gaara22 het volgende:

[..]
Wacht even, r-one quote mij en ik reageer op zijn post. En dit is jouw reactie daarop? Dat ik het laatste woord zou willen hebben?

Ik reageer gewoon op zijn reactie op mij! :D

Na dit is het nu wel duidelijk hoe het reilt en zeilt hier in WGR. Succes ermee coolguy ^O^
[..]
^O^
Nee nee, jij gaf aan dat je weg zou zijn, en vervolgens kom je in WGR FB reageren en nog even door gaan. Daar wordt dan weer op gereageerd door r_one en dáár reageer jij weer op.

Ja, mij is ook wel een en ander duidelijk inderdaad. Jij ook met je laksheid qua betalingen. ^O^
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 09:05:56 #49
16180 crew  CoolGuy
pi_210453763
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:04 schreef Gaara22 het volgende:

[..]
Hele grote jongen coolguy ^O^ Uitstekende moderator functie laat je hier zien.
En dan tóch weer het laatste woord willen hebben. Ga weg (zoals je zei) of blijf, maar dat continue door-etteren in WGR FB gaan we niet doen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 09:09:11 #50
504369 Gaara22
pi_210453784
- Ik zei dus klaar. Ga ergens anders lopen vervelen -

[ Bericht 90% gewijzigd door CoolGuy op 28-08-2023 09:10:57 ]
  vrijdag 1 september 2023 @ 23:57:44 #51
477566 investeerdertje
pi_210504903
WGR / Verslag griffier opvragen

Kan hier geen slotje op? Ts wil zelf niet weten hoe hij in zijn leven faalt, doet geen moeite met de antwoorden die ter zake deden en is ook niet echt realistisch met zijn drie aangiften
  zaterdag 2 september 2023 @ 01:19:48 #52
62881 r_one
R1
pi_210505262
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 23:57 schreef investeerdertje het volgende:

Kan hier geen slotje op? Ts wil zelf niet weten hoe hij in zijn leven faalt, doet geen moeite met de antwoorden die ter zake deden en is ook niet echt realistisch met zijn drie aangiften
Zonder op de link te klikken had ik al een vermoeden wie de TS is ….. :')
.
  Moderator zaterdag 2 september 2023 @ 07:20:15 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210505796
Consider it done
  zondag 3 september 2023 @ 19:46:09 #54
504261 JopieKlaassen
pi_210524200
WGR / Vraag over sociale huur

@Inbox snapt het concept frauderen niet helemaal. Volgens mij is dat in WGR niet heel gewenst.

[ Bericht 1% gewijzigd door JopieKlaassen op 03-09-2023 20:07:40 ]
  zondag 3 september 2023 @ 19:51:57 #55
397518 Inbox
pi_210524260

[ Bericht 54% gewijzigd door Nizno op 03-09-2023 19:55:06 (feedback is niet om onderling te fitten.) ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 september 2023 @ 19:57:12 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_210524308
zodra er een mod van WGR aanwezig is zal die het topic bekijken.

Tot die tijd hoeft er hier geendiscussie gestart te worden die ook al in het topic wordt gevoerd en al helemaal niet persoonlijk te worden op elkaar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 3 september 2023 @ 19:58:55 #57
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210524335
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2023 19:57 schreef Nizno het volgende:
zodra er een mod van WGR aanwezig is zal die het topic bekijken.

Tot die tijd hoeft er hier geendiscussie gestart te worden die ook al in het topic wordt gevoerd en al helemaal niet persoonlijk te worden op elkaar.
Nou, misschien verdient zijn laatste post in het betreffende topic toch wel een blik van een niet-WGR-mod.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 september 2023 @ 20:00:09 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_210524347
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nou, misschien verdient zijn laatste post in het betreffende topic toch wel een blik van een niet-WGR-mod.
Dank je :)
  zondag 3 september 2023 @ 20:03:06 #59
397518 Inbox
pi_210524375
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 23:57 schreef investeerdertje het volgende:

Kan hier geen slotje op?
Thanks voor de topicreport. Zag het slotje en ben het daar volledig mee eens!

[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 03-09-2023 20:04:24 (stop maar met steeds persoonlijk te worden) ]
  zondag 3 september 2023 @ 20:08:40 #60
504261 JopieKlaassen
pi_210524434
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:05 schreef Inbox het volgende:

U vraagt, wij draaien.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nizno op 03-09-2023 20:09:26 ]
  zondag 3 september 2023 @ 20:12:23 #61
397518 Inbox
pi_210524481

[ Bericht 51% gewijzigd door Nizno op 03-09-2023 20:16:25 (KAPPEN!) ]
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 20:19:36 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210524578
Goh.
Nouja, fijne zondag mensen!
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 20:45:33 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_210524898
Ik kom net terug van een restaurant, en ik zie dat er iets 'spannends' is gebeurt maar ik zie niet wat. Hoe dan ook, het is dus weer opgelost, dus prima.
  zondag 3 september 2023 @ 21:14:45 #64
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210525285
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kom net terug van een restaurant, en ik zie dat er iets 'spannends' is gebeurt maar ik zie niet wat. Hoe dan ook, het is dus weer opgelost, dus prima.
Ja, er ging bijna iemand scheiden. Maar je collega's hebben het huwelijk kunnen redden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 3 september 2023 @ 22:49:59 #65
62881 r_one
R1
pi_210526357
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Wel lekker gegeten?
.
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 22:56:21 #66
16180 crew  CoolGuy
pi_210526407
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Wel lekker gegeten?
Mehh, 1e x daar want mensen zeiden bohh kun je goed eten. Smaken verschillen denk ik dan maar. Ach, we hebben het geprobeerd.
  zondag 3 september 2023 @ 23:20:44 #67
477566 investeerdertje
pi_210526572
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mehh, 1e x daar want mensen zeiden bohh kun je goed eten. Smaken verschillen denk ik dan maar. Ach, we hebben het geprobeerd.
Balen 😞
  donderdag 7 september 2023 @ 17:52:19 #68
91474 Piles
pi_210560233
WGR / Huis kopen & maandlasten: jullie mening gevraagd

Ik heb dit topic laatst geopend en heel veel nuttige input gehad. Waarvoor dank! We gaan daar komende weken mee aan de slag, maar een deel 2 hoeft van mij even niet.
Als er komende weken weer ontwikkelingen zijn, dan open ik alsnog graag een vervolg.

Kan een mod deze post/quote toevoegen als laatste in het topic. Vind ik wel zo netjes naar iedereen die gereageerd heeft :)
  donderdag 7 september 2023 @ 18:22:08 #69
91474 Piles
pi_210560423
Dat is snel, dank!
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:19:54 #70
43653 sigme
Veraan
pi_210585552
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 22:21:20 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210585570
Zeker
  maandag 18 september 2023 @ 15:23:46 #72
51385 baskick
Juist ja!
pi_210673652
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 14:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Kort samengevat: Dit is het plempen van een nieuws bericht, ook nog zonder bron, maar niet in NWS maar in WGR. Om vervolgens direct te beginnen over gekkies.
En waarom blijft dit topic dan precies open?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:05:35 #73
477566 investeerdertje
pi_211041758
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:42 schreef blomke het volgende:

[..]
_O- :W
Haal je iemand uit je blocklist in het kader van nieuwe kans. Nja hij staat er weer in. Maar kan een mod iets doen aan de diarree in het topic?
  maandag 23 oktober 2023 @ 22:34:08 #74
477566 investeerdertje
pi_211059137
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef DjDaano het volgende:

[..]
3 ton overwaarde zit er wel in toch?
Kan iemand de laatste vier pagina's vegen?
  maandag 23 oktober 2023 @ 22:37:05 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211059161
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:34 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Kan iemand de laatste vier pagina's vegen?
Onze klierier stond op het punt door de mand te vallen...
Maar vegen is idd een goed idee.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 23:34:50 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_211059710
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Onze klierier stond op het punt door de mand te vallen...
Maar vegen is idd een goed idee.
Dat is mobiel niet te doen dus laatste posts geveegd en modbreak gezet.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 19:58:19 #77
497272 DjDaano
pi_211103900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:25 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Als jouw posts je levenshouding symboliseren heb ik medelijden met je omgeving, ga je er daar ook altijd met een gestrekt been in?

Dacht ik erg te zijn
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Welk geld?
Kan iemand de laatste 2 pagina's vegen? Ze zijn weer bezig.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:16:25 #78
477566 investeerdertje
pi_211104181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:58 schreef DjDaano het volgende:

[..]
[..]
Kan iemand de laatste 2 pagina's vegen? Ze zijn weer bezig.
Mijn constatering posten was inderdaad niet nodig. Daar heb je helemaal gelijk in, mijn excuses.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:18:28 #79
497272 DjDaano
pi_211104206
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:16 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Mijn constatering posten was inderdaad niet nodig. Daar heb je helemaal gelijk in, mijn excuses.
Ja ga vooral hier door.

Kan een admin please zijn posts wissen, ik ben de persoonlijke aanvallen wel beu.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:20:37 #80
477566 investeerdertje
pi_211104242
Noot aan mod: dat was dus niet sarcastisch. Verder zal ik hier maar niet reageren.
  woensdag 1 november 2023 @ 14:08:34 #81
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211156774
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  woensdag 13 december 2023 @ 11:06:28 #82
377253 Sunshine1982
pi_211603150
Kan een mod de TT aanpassen? Graag /winstuitkering erbij :P

WGR / Krijg jij een 13e maand?
  Moderator woensdag 13 december 2023 @ 11:37:57 #83
16180 crew  CoolGuy
pi_211603598
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan een mod de TT aanpassen? Graag /winstuitkering erbij :P

WGR / Krijg jij een 13e maand/winstuitkering?
Done?
  woensdag 21 februari 2024 @ 20:50:04 #84
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_212529056
Wat is dit voor gezeik? Joswachter zit zelf te klieren en als ik de waarheid vertel moet mijn topic dicht?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Goeie manier om je topic dicht te krijgen.
Terwijl nog niemand een terzake inhoudelijke reactie heeft gegeven. Moet niet gekker worden hier.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 21 februari 2024 @ 21:10:43 #85
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_212529358
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is dit voor gezeik? Joswachter zit zelf te klieren en als ik de waarheid vertel moet mijn topic dicht?
[..]
Terwijl nog niemand een terzake inhoudelijke reactie heeft gegeven. Moet niet gekker worden hier.
Niemand? :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 maart 2024 @ 13:32:25 #86
47883 Modus
pi_212647033
Vrij obvious trolltopic

WGR / Marktplaats
  maandag 4 maart 2024 @ 17:01:43 #87
502169 Klik
pi_212690758
@CoolGuy of @Nizno

Verzoekje: het nieuwe topic is abusievelijk verkeerd getiteld, graag aanpassen naar:
Inspecties, Justitie en Opsporing

Ambitie:
Topicreeks voor actueel nieuws en publicaties
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 17:24:15 #88
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_212691090
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:01 schreef Klik het volgende:
@:coolguy of @:nizno

Verzoekje: het nieuwe topic is abusievelijk verkeerd getiteld, graag aanpassen naar:
Inspecties, Justitie en Opsporing

Ambitie:
Topicreeks voor actueel nieuws en publicaties
Vind je t ook goed als ik em aanpas? :@
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 maart 2024 @ 17:25:02 #89
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_212691106
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef noodgang het volgende:

[..]
dan ben jij voortaan @nizno
aangezien ik hier geen mod ben :P
  maandag 4 maart 2024 @ 17:29:12 #90
502169 Klik
pi_212691187
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef noodgang het volgende:

[..]
Duizend maal dank!

Daarnaast vind ik een nieuw topicreeks best wel een beetje spannend. Ik heb echt eeuwen geen topic gemaakt. Met uitzondering van de leukste topicreeks van @Nova :*
  maandag 4 maart 2024 @ 17:36:35 #91
62881 r_one
R1
pi_212691326
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan ben jij voortaan @:nizno
Versie 5.0? :P
.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 maart 2024 @ 17:41:59 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_212691414
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Versie 5.0? :P
Geen idee hoe oud noodgang is ;)
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 17:42:44 #93
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_212691419
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan ben jij voortaan @:nizno
Maar als ik @Nizno ben, ben ik dan nog wel mod hier? En wie ben jij dan?
  maandag 4 maart 2024 @ 17:46:15 #94
240547 wexy
Whoei!!
pi_212691475
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:42 schreef noodgang het volgende:

[..]
Maar als ik @:nizno ben, ben ik dan nog wel mod hier? En wie ben jij dan?
Ben ik wel wexy :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 maart 2024 @ 17:46:58 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_212691489
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:46 schreef wexy het volgende:

[..]
Ben ik wel wexy :)
en ja dat duurde ff, aangezien ik blond was en het ww vergeten was :D
  maandag 4 maart 2024 @ 17:49:41 #96
62881 r_one
R1
pi_212691545
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
Geen idee hoe oud noodgang is ;)
Ah, op die fiets :D

Got it
.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 maart 2024 @ 17:54:51 #97
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_212691624
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Ah, op die fiets :D

Got it
t was je nog niet opgevallen dat die elke keer in december weer een .* omhoog ging?
  maandag 4 maart 2024 @ 18:06:12 #98
62881 r_one
R1
pi_212691729
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
t was je nog niet opgevallen dat die elke keer in december weer een .* omhoog ging?
Nee :N

Zo gedetailleerd volg ik dat niet :@

De mijne blijft eeuwig op (R)“1” staan w/
.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 maart 2024 @ 18:10:08 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_212691759
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee :N

Zo gedetailleerd volg ik dat niet :@

De mijne blijft eeuwig op (R)“1” staan w/
ja maar jij bent rinus :) Dan kan dat
  maandag 4 maart 2024 @ 18:15:08 #100
62881 r_one
R1
pi_212691823
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
rinus :)
.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 maart 2024 @ 18:21:18 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_212691930
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 18:15 schreef r_one het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
die heb je bij mij al jaren en zal ook niet veranderen. altijd als ik je naam zie lees ik gewoon rinus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')