Ik geloof dat posts die binnen de policy vallen, gewoon normaal en respectvol moeten worden behandeld. Verder is er natuurlijk speelruimte, als jij zo'n post zou plaatsen binnen WGR zou ik dat niet netjes en respectvol vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Kan het volgens jou wel door de beugel als het de woorden van r_one waren geweest?
Dan verschillen we van inzicht. Ik persoonlijk heb er geen aanstoot aan genomen aan die woorden, ik zie genoeg nuance.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:56 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ik geloof dat posts die binnen de policy vallen, gewoon normaal en respectvol moeten worden behandeld. Verder is er natuurlijk speelruimte, als jij zo'n post zou plaatsen binnen WGR zou ik dat niet netjes en respectvol vinden.
Zou jij zoiets in KLB posten, dan vond ik het wel weer op zijn plek.
Mensen komen naar WGR voor advies of omdat ze iets niet weten, ik vind het dan niet respectvol, als mensen gaan vragen of dit echt is, als in... 'Is dit serieus een vraag die je hier stelt gast?' Het maakt mij niet uit wie dat post, hoewel ik het wanneer een mod dat doet, ik dat wel erger vindt.
Omdat een mod het visitekaartje is van FOK!
Jij persoonlijk niet maar de TS zelf krijgt wel veel zeik over zich heen in dat topic voor zijn vraag.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan verschillen we van inzicht. Ik persoonlijk heb er geen aanstoot aan genomen aan die woorden, ik zie genoeg nuance.
Dat zou anders worden als het geflame was geweest; dat was het niet, het was voornamelijk verbazing, zonder omhalen.
Een mod mag zich evengoed verbazen; zelfs in een eigen subforum.
Dat zou anders worden als hij zijn modknopjes gaat misbruiken.
Oke.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Jij persoonlijk niet maar de TS zelf krijgt wel veel zeik over zich heen in dat topic voor zijn vraag.
Ik snap niet waarom iemand moet worden aangevallen of voor vrek moet worden uitgemaakt omdat hij vraagt of hij een vergoeding kan krijgen.
Als WGR gewoon een plek is waar je ts mag afzeiken of schaamte mag aanpraten omdat hij het lef heeft om te informeren of hij een vergoeding kan vragen vind ik dat niet okay.
En ik heb nu niet meer over de post van Coolguy maar over dat topic in het algemeen. Ik walg ervan en jij neemt er geen aanstoot aan, dat is fijn maar jij doet even hard mee in het kritisch zijn jegens ts en dat kan vriendelijker.
Pas een ban gehad, omdat ik iemand niet serieus nam zonder bewijs en posts die binnen de policy vallen, moeten gewoon gerespecteerd worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:54 schreef Rene het volgende:
[..]
Oke.
Normaal ben ik niet zo hoor. Maar ik heb in de afgelopen vijf pagina's van je posthistorie niet een keer WGR gezien. Slechts (grotendeels!) KLB. Wanneer ik alles nuanceer vind ik het gek dat je een stevige mening hebt over WGR en de topics. Los van het feit dat de wat directe sfeer die je benoemt juist in KLB veel meer aanwezig is dan in WGR. Dat je daar aanstoot aan geeft vind ik apart. Is er een andere reden dat je zo fel doet?
Ik wel. Zo kwamen wij beide in discussie.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
En ik heb nu niet meer over de post van Coolguy
Owwkeee??!quote:maar jij doet even hard mee in het kritisch zijn jegens ts en dat kan vriendelijker.
Oke. Dat is jammer dat je teleurgesteld bent. Verder vind ik namelijk het allemaal aardig meevallen. Maar bedankt voor het signaal.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:05 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Pas een ban gehad, omdat ik iemand niet serieus nam zonder bewijs en posts die binnen de policy vallen, moeten gewoon gerespecteerd worden.
Ik vind niet dat ik fel doe, ik doe niet eens half zo fel, als mensen tekeer gaan in dat topic tegen ts.
Ik kan me er gewoon ergeren dat als deze ts een andere bepaalde user was, iedereen die nu zo fel deed een ban had.
Verder vind ik mijn feedback niet geheel onterecht of onredelijk. Iemand vraagt advies en of hij vergoeding kan krijgen, en bijna iedereen maakt hem uit voor vrek of kleuter. Ik vind dat niet passen binnen de policy. En heb daar zelf onlangs een ban voor gehad. Daar zit frustratie geef ik toe.
Ik vind het ook jammer dat ik mezelf nu moet bewijzen. Iets dat andere users niet hoeven te doen, als die claimen iets hebben hoeft dat niet. Ik moet dat nu wel.
Ik ben gewoon teleurgesteld.
Bedankt Rene.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:20 schreef Rene het volgende:
[..]
Oke. Dat is jammer dat je teleurgesteld bent. Verder vind ik namelijk het allemaal aardig meevallen. Maar bedankt voor het signaal.
Heus ben je dat hoor, zolang je door de wat 'fellere' posts begrijpt wat de users binnen WGR bedoelen. Soms kan de waarheid, iets duidelijk maken of alleszins wat stevig overkomen. Maar diep in de hartjes zijn het schatjes hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:23 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Bedankt Rene.
Ben ik wel nog welkom om ooit topics te maken om advies te vragen, zonder dat mensen over me heen gaan vallen en me gaan vragen of ik het echt meen/bedoel?
Voel me nu niet zo welkom, snap je?
Jij ook een fijn weekend en bedankt voor je fijne reactie, en dat je even stilstaat bij hou ik me vol. Voel me nu wel gehoord en kan tevreden verder. 10/10quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:26 schreef Rene het volgende:
[..]
Heus ben je dat hoor, zolang je door de wat 'fellere' posts begrijpt wat de users binnen WGR bedoelen. Soms kan de waarheid, iets duidelijk maken of alleszins wat stevig overkomen. Maar diep in de hartjes zijn het schatjes hoor.
Goed weekend.
speciaal voor jou even gedaanquote:Op zondag 28 mei 2023 17:49 schreef Arcee het volgende:
WGR / Zeurende en drammende werkneemster
WGR / Zeurende en drammende werkneemster #2
Dit moet nog even een reeks worden.
quote:Ik heb zelf geen mening maar ik dacht dit vinden mensen intressant om over te chatten en discuseren dus post ik het
Stormlooptopicquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WGR / jeugdbeleid Schiedam, Maassluis en Vlaardingen is in strijd met de wet
Hoi! Zou iemand hier nog naar willen kijken, alsjeblieft? Gaat eigenlijk alleen nog om post 29quote:Op maandag 12 juni 2023 11:10 schreef Dusthor92 het volgende:
Willen jullie in dit topic:
Dusthor92 in WGR / Omgevingsvergunning nodig?
Voor mijn posts even de mogelijkheid tot aanpassen aan kunnen zetten? Ik wil graag de posts met foto’s in [spoiler]-tags plaatsen.
Dankjewel!
Ik heb ook bij die post de foto in spoiler tags gezet. Had die over t hoofd gezien de eerste keerquote:Op maandag 12 juni 2023 18:09 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Hoi! Zou iemand hier nog naar willen kijken, alsjeblieft? Gaat eigenlijk alleen nog om post 29
Ohh je was al bezig geweest! Dankjewel!quote:Op maandag 12 juni 2023 18:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb ook bij die post de foto in spoiler tags gezet. Had die over t hoofd gezien de eerste keer
@CoolGuy had volgens mij al gepost dat dat niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk opent die droeftoeter ier die nu in Thailand zit geen nieuw deel.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ah dit is weer oude wijn in nieuwe zakken. Mooi, dan komt er geen vervolg als dit topic vol is, want dat past dan beter in KLB dan in WGR.
Fok abbo?quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:57 schreef BoneThugss het volgende:
Kan deze staatsmongool met grote neus uit mijn AT verwijderd worden?
@:Yoshibignose
Wat mij betreft was het hiermee klaar en hoeft het topic helemaal niet dicht, lijkt me zonde. Uiteraard aan jou die beslissing, maar dat je het weet. Ik zal iig niet meer ingaan op deze discussie in het topic mocht ie heropend worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wellicht begrijpen we elkaar dan compleet verkeerd, maar je smiley en de daarop volgende opmerking ervaar ik juist als ruzie zoeken/sneren whatever en dan ook nog over iets wat ik nooit zo heb gezegd. Begrijp je echt niet waarom ik daarop reageer zoals ik doe? Als jij nou kapt met steeds teruggrijpen naar dat wel of niet realistisch stukje, zal ik ophouden met je posts als aanval interpreteren. Heb mn post wat aangevuld hierboven over het beleggingen stuk.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Coolguy Gooide je het topic dicht om mijn reacties, om zijn gezuig of de combi ervan?
Ik was juist de volgende post aan het tikken, die ik niet meer kon versturen ivm slotje:Heeft al heel lang niets meer met het onderwerp van dat topic van doen. Het is puur wie krijgt gelijk van de ander. Doe dat maar lekker in DM, maar continue off topic gaan is zinloos. Dus dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft was het hiermee klaar en hoeft het topic helemaal niet dicht, lijkt me zonde. Uiteraard aan jou die beslissing, maar dat je het weet. Ik zal iig niet meer ingaan op deze discussie in het topic mocht ie heropend worden.Breitling - Instruments for Professionals
Ik had juist eerder vanavond, op de één na laatste pagina, een volgens mij zeer ontopic reactie geplaatst. Daar kwamen wat reacties op waar ik ook ontopic op heb gereageerd. Alleen Werkperds reactie en daarop mijn reactie waren vandaag volgens mij echt offtopic, waarvoor excuus. Maar wellicht denk jij daar anders over. Met Werkperd ging het mij overigens totaal niet over gelijk krijgen, maar over het feit dat hij op een nogal persoonlijk aanvallende manier reageert/reageerde op dingen die ik helemaal niet heb gezegd. Niet meer dan dat. Mijn laatste reactie was misschien wat onaardiger dan nodig. Had ik inderdaad wel ook gewoon kunnen negeren of in dm kunnen uitzoeken, heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heeft al heel lang niets meer met het onderwerp van dat topic van doen. Het is puur wie krijgt gelijk van de ander. Doe dat maar lekker in DM, maar continue off topic gaan is zinloos. Dus dicht.
Mijn post net was alleen bedoeld ter uitleg, en zoals aangegeven snap ik je beslissing verder ook wel, dus wat mij betreft daar geen kritiek op hoor! Heb liever wat te vaak ingrijpen dan helemaal niet, ook als het een keer iets omtrent mezelf betreft. Dus wat mij betreft doe je prima werkquote:Op zondag 13 augustus 2023 23:23 schreef CoolGuy het volgende:
Precies waarom dat topic dicht ging. Dus we gaan niet door hier.
Sluitbericht vergeten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:48 schreef Gunner het volgende:
WGR / Boete belastingdienst
Waarom is deze eigenlijk zonder sluitbericht dicht?
Komt die nog?quote:
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Komt die nog?![]()
Zo lijkt het alsof de TS dat wil omdat ie niet de antwoorden kreeg die hij wenste en niet graag wilde horen
Moet je vooral zelf (ook) nog even doorgaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef Gaara22 het volgende:
[..]
Zou je nou gewoon eens willen ophouden met dit gezuig van je?
Ik heb duidelijk aangegeven:
- Dat het probleem bij mij ligt
- Dat ik de consequenties accepteer
De enige vraag die ik had, is waarom de belastingdienst afwijkt in het opleggen van kosten, ten opzichte van alle andere instanties en/of bedrijven. De ene helft geeft duidelijk antwoord, waarvoor ik dankbaar ben, de andere helft gaat alsnog off-topic zuigen over mij als persoon en mijn verantwoordelijkheid hierin waarvan ik in het begin al heb duidelijk gemaakt dat het probleem bij mij ligt.
En dan ga je hier in feedback alsnog door met doen alsof ik de antwoorden niet zou willen horen.
Ik wil jullie off-topic gezuig niet horen. Dat heeft helemaal niets te maken met de antwoorden die ik kreeg. Moet je je niet verschuilen achter antwoorden die ingingen op mijn vragen, die ik wel degelijk ter harte nam.
@:coolguy Wat ik nog wil vermelden is dat ik na mijn laatste post berichten kreeg met de uitleg dat dit in WGR altijd zo gaat, omdat, en ik quote: “bepaalde usual suspects hier toch steeds zonder consequenties mee wegkomen”.
Het zou mij verder worst wezen, want zoals gezegd is het de laatste keer dat ik in WGR ben, maar dit wilde ik jullie nog even ter informatie meegeven. Doe ermee wat je wil.
Nogmaals bedankt en een fijne avond.
Wat wil je nou? Het laatste woord hebben? Of wat is de bedoeling nu precies nog?quote:Op maandag 28 augustus 2023 05:20 schreef Gaara22 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat jammer ga vinden.
Ik bij nader inzien ook niet (heb inmiddels het ‘zuigtopic’ gelezen).quote:Op maandag 28 augustus 2023 05:20 schreef Gaara22 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat jammer ga vinden.
Nee nee, jij gaf aan dat je weg zou zijn, en vervolgens kom je in WGR FB reageren en nog even door gaan. Daar wordt dan weer op gereageerd door r_one en dáár reageer jij weer op.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:41 schreef Gaara22 het volgende:
[..]
Wacht even, r-one quote mij en ik reageer op zijn post. En dit is jouw reactie daarop? Dat ik het laatste woord zou willen hebben?
Ik reageer gewoon op zijn reactie op mij!
Na dit is het nu wel duidelijk hoe het reilt en zeilt hier in WGR. Succes ermee coolguy
[..]
En dan tóch weer het laatste woord willen hebben. Ga weg (zoals je zei) of blijf, maar dat continue door-etteren in WGR FB gaan we niet doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:04 schreef Gaara22 het volgende:
[..]
Hele grote jongen coolguyUitstekende moderator functie laat je hier zien.
Zonder op de link te klikken had ik al een vermoeden wie de TS is …..quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:57 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Verslag griffier opvragen
Kan hier geen slotje op? Ts wil zelf niet weten hoe hij in zijn leven faalt, doet geen moeite met de antwoorden die ter zake deden en is ook niet echt realistisch met zijn drie aangiften
Nou, misschien verdient zijn laatste post in het betreffende topic toch wel een blik van een niet-WGR-mod.quote:Op zondag 3 september 2023 19:57 schreef Nizno het volgende:
zodra er een mod van WGR aanwezig is zal die het topic bekijken.
Tot die tijd hoeft er hier geendiscussie gestart te worden die ook al in het topic wordt gevoerd en al helemaal niet persoonlijk te worden op elkaar.
Dank jequote:Op zondag 3 september 2023 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, misschien verdient zijn laatste post in het betreffende topic toch wel een blik van een niet-WGR-mod.
Thanks voor de topicreport. Zag het slotje en ben het daar volledig mee eens!quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:57 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Verslag griffier opvragen
Kan hier geen slotje op?
Ja, er ging bijna iemand scheiden. Maar je collega's hebben het huwelijk kunnen redden.quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kom net terug van een restaurant, en ik zie dat er iets 'spannends' is gebeurt maar ik zie niet wat. Hoe dan ook, het is dus weer opgelost, dus prima.
Wel lekker gegeten?quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kom net terug van een restaurant, en ik zie dat er iets 'spannends' is gebeurt maar ik zie niet wat. Hoe dan ook, het is dus weer opgelost, dus prima.
Mehh, 1e x daar want mensen zeiden bohh kun je goed eten. Smaken verschillen denk ik dan maar. Ach, we hebben het geprobeerd.quote:
Balen 😞quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mehh, 1e x daar want mensen zeiden bohh kun je goed eten. Smaken verschillen denk ik dan maar. Ach, we hebben het geprobeerd.
En waarom blijft dit topic dan precies open?quote:Op maandag 18 september 2023 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kort samengevat: Dit is het plempen van een nieuws bericht, ook nog zonder bron, maar niet in NWS maar in WGR. Om vervolgens direct te beginnen over gekkies.
Haal je iemand uit je blocklist in het kader van nieuwe kans. Nja hij staat er weer in. Maar kan een mod iets doen aan de diarree in het topic?quote:
Kan iemand de laatste vier pagina's vegen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef DjDaano het volgende:
[..]
3 ton overwaarde zit er wel in toch?
Onze klierier stond op het punt door de mand te vallen...quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:34 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Kan iemand de laatste vier pagina's vegen?
Dat is mobiel niet te doen dus laatste posts geveegd en modbreak gezet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze klierier stond op het punt door de mand te vallen...
Maar vegen is idd een goed idee.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:25 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als jouw posts je levenshouding symboliseren heb ik medelijden met je omgeving, ga je er daar ook altijd met een gestrekt been in?
Dacht ik erg te zijn
Kan iemand de laatste 2 pagina's vegen? Ze zijn weer bezig.quote:
Mijn constatering posten was inderdaad niet nodig. Daar heb je helemaal gelijk in, mijn excuses.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:58 schreef DjDaano het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand de laatste 2 pagina's vegen? Ze zijn weer bezig.
Ja ga vooral hier door.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:16 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Mijn constatering posten was inderdaad niet nodig. Daar heb je helemaal gelijk in, mijn excuses.
Done?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan een mod de TT aanpassen? Graag /winstuitkering erbij
WGR / Krijg jij een 13e maand/winstuitkering?
Terwijl nog niemand een terzake inhoudelijke reactie heeft gegeven. Moet niet gekker worden hier.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goeie manier om je topic dicht te krijgen.
Niemand?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is dit voor gezeik? Joswachter zit zelf te klieren en als ik de waarheid vertel moet mijn topic dicht?
[..]
Terwijl nog niemand een terzake inhoudelijke reactie heeft gegeven. Moet niet gekker worden hier.
Vind je t ook goed als ik em aanpas?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:01 schreef Klik het volgende:
@:coolguy of @:nizno
Verzoekje: het nieuwe topic is abusievelijk verkeerd getiteld, graag aanpassen naar:
Inspecties, Justitie en Opsporing
Ambitie:
Topicreeks voor actueel nieuws en publicaties
dan ben jij voortaan @niznoquote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind je t ook goed als ik em aanpas?
Duizend maal dank!quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind je t ook goed als ik em aanpas?
Versie 5.0?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben jij voortaan @:nizno
aangezien ik hier geen mod ben
Geen idee hoe oud noodgang isquote:
Maar als ik @Nizno ben, ben ik dan nog wel mod hier? En wie ben jij dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben jij voortaan @:nizno
aangezien ik hier geen mod ben
Ben ik wel wexyquote:Op maandag 4 maart 2024 17:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar als ik @:nizno ben, ben ik dan nog wel mod hier? En wie ben jij dan?
en ja dat duurde ff, aangezien ik blond was en het ww vergeten wasquote:
Ah, op die fietsquote:
t was je nog niet opgevallen dat die elke keer in december weer een .* omhoog ging?quote:
Neequote:Op maandag 4 maart 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
t was je nog niet opgevallen dat die elke keer in december weer een .* omhoog ging?
ja maar jij bent rinusquote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee
Zo gedetailleerd volg ik dat niet
De mijne blijft eeuwig op (R)“1” staan![]()
die heb je bij mij al jaren en zal ook niet veranderen. altijd als ik je naam zie lees ik gewoon rinusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |