SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het topic voorziet in actuele informatie en toelichting op inspecties vanaf 2023, geen geschiedenislessen SVP.
Tip: Gebruik spoilers voor citaten en leesbaarheid.quote:[ SPOILER ]
Beleid
Citaten
Jurisprudentie
Nieuws
Vonnissen
Arresten
[ /SPOILER ]
[ Bericht 3% gewijzigd door Klik op 04-03-2024 18:58:33 ]
Bij een zaaksdossier wordt het opsporing, OM is al arm/druk genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:48 schreef investeerdertje het volgende:
Ik vind de fiod wat raar staan onder inspectie. Zou m.i. meer bij opsporing passen.
Het (straf)recht hangt nou eenmaal vast aan gerechtelijk financieel onderzoek. *ahum toeslagenaffaire*quote:Heeft @:klik toevallig een fiscale achtergrond? :p
Ok. Ik ken de FIOD enkel als opsporing, zo druk is het OM er ook nooit perse mee tochquote:Op maandag 4 maart 2024 18:53 schreef Klik het volgende:
[..]
Bij een zaaksdossier wordt het opsporing, OM is al arm/druk genoeg.
In de derde zin van de OP staat dat ookquote:Op maandag 4 maart 2024 19:24 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ok. Ik ken de FIOD enkel als opsporing, zo druk is het OM er ook nooit perse mee toch
Nou topic, kom er maar inquote:Het topic voorziet in actuele informatie en toelichting op inspecties vanaf 2023, geen geschiedenislessen SVP.
Praten over rechtsorde en geen gezeik van de gemiddelde FOK!frontpage rechter. Ik zie meestal discriminatie bij dat soort artikelen op FP, dus dat schiet helemaal niet op met dat gejank van polariserende FOK!kers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is weinig animo voor recht, of zeg er even bij wat je bedoelt.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:55 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
denk dat er weinig animo voor is hier.
Eerste regel van op:quote:Op maandag 4 maart 2024 19:43 schreef Serinde het volgende:
[..]
In de derde zin van de OP staat dat ook
[..]
Nou topic, kom er maar in
quote:Op maandag 4 maart 2024 23:13 schreef Klik het volgende:
European Union Agency for Criminal Justice Cooperation
Five High Value Targets arrested as one of the largest networks smuggling migrants across the English Channels halted
https://www.eurojust.euro(...)oss-english-channels
Vijf High Value Targets gearresteerd toen een van de grootste netwerken die migranten over de Engelse kanalen smokkelde, werd stopgezet
Franse en Belgische gerechtelijke bevelen die in Duitsland werden uitgevoerd, leidden tot 19 arrestaties en invallen op 26 locaties na een meer dan een jaar lang gezamenlijk onderzoek onder leiding van de Operational Task Force Wave van Europol op een door Eurojust gecoördineerde actiedag.Er is nul raakvlak met Nederland, daar ga je wel mensen kwijt rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat heeft TS er zelf neer gezet. Ik kan er ieder woord neerzetten natuurlijk. FIOD is en blijft een inlichtingen- en opsporingsdienst. Geen idee wat TS dan met ‘inspecties’ bedoeld als het om FIOD-zaken gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:46 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Eerste regel van op:
inspecties
Ga naar de url over inspecties, zoek een leuk bericht en kom terug met een interessant artikelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft TS er zelf neer gezet. Ik kan er ieder woord neerzetten natuurlijk. FIOD is en blijft een inlichtingen- en opsporingsdienst. Geen idee wat TS dan met ‘inspecties’ bedoeld als het om FIOD-zaken gaat.
Maar dat zal altijd wel vaag blijven denk ik.
De idee is dat mensen een bericht over inspectie justitie en Opsporing "opzoeken en hier posten".quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft TS er zelf neer gezet. Ik kan er ieder woord neerzetten natuurlijk. FIOD is en blijft een inlichtingen- en opsporingsdienst. Geen idee wat TS dan met ‘inspecties’ bedoeld als het om FIOD-zaken gaat.
Maar dat zal altijd wel vaag blijven denk ik.
quote:
quote:
quote:Boetebedragen bij overtreden Wet allocatie arbeid door intermediairs (Waadi)
quote:De Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs regelt onder meer dat een werkgever die arbeidskrachten tegen vergoeding ter beschikking stelt, als uitlener geregistreerd moet staan in het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Dit is de registratieplicht Waadi. De registratieplicht geldt voor uitzendbureaus en alle andere bedrijven en personen die werknemers ter beschikking stellen. Een uitlener die niet of niet juist geregistreerd staat in het handelsregister, krijgt een boete. De inleners die zaken doen met een uitlener die niet of niet juist geregistreerd staat, krijgen ook een boete.
https://www.fnv.nl/nieuwsbericht/algemeen-nieuws/2024/03/ook-arbeidsinspectie-stelt-wie-via-youngones-bij-hSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ook Arbeidsinspectie stelt; wie via YoungOnes bij H&M werkt is geen zzp’er maar uitzendkracht
Via platform YoungOnes lopen werkenden risico’s waar ze zich vaak niet bewust van zijn
De conclusies van de Nederlandse Arbeidsinspectie zijn klip en klaar. Verkopers bij de kledingwinkel H&M worden door platform YoungOnes ter beschikking gesteld. Ze zijn daarmee uitzendkracht en geen zelfstandige. Door de huidige YoungOnes-constructie lopen deze werkenden risico’s die ze vaak zelf niet in de gaten hebben.
https://www.zipconomy.nl/(...)arbeidsovereenkomst/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Politiek moet nu echt doorpakken
In Nederland en Europa is een politieke meerderheid voor het aanpakken van schijnzelfstandigheid. Europa heeft een stap gezet met regelgeving over de rechten van platformmedewerkers. In Nederland heeft demissionair minister Van Gennip nieuwe wetgeving aangekondigd. Het wordt tijd dat de politiek doorpakt bij aanpak van schijnzelfstandigheid en zeker ook bij de bemiddelaars van schijnzelfstandigen zoals YoungOnes en Temper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.flexnieuws.nl(...)n-platformdiscussie/
Reactie van YoungOnesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afdeling 11 Burgerlijk Wetboek Boek 7: Bijzondere bepalingen ter zake van de uitzendovereenkomst
https://wetten.overheid.n(...) Burgerlijk WetboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.ilent.nl/actu(...)-schadelijke-stoffen
Risicoanalyse stookolie bevestigt ongewenste bijmenging schadelijke stoffen
Nieuwsbericht | 22-07-2024 | 16:03
De Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) heeft een risicoanalyse uitgevoerd naar de bijmenging van schadelijke afvalstoffen in stookolie voor zeeschepen. Uit dit onderzoek blijkt dat ongewenste schadelijke stoffen worden bijgemengd. Voor een schone en veilige omgeving is het nodig dat er aanvullende normen voor stookolie komen. Het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat laat onderzoek uitvoeren naar de introductie van kaders voor kwaliteit van stookolie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook
Luchtverontreinigende stoffen![]()
Vooralsnog zie ik vooral een opsomtopic.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef Klik het volgende:
[..]
Praten over rechtsorde en geen gezeik van de gemiddelde FOK!frontpage rechter. Ik zie meestal discriminatie bij dat soort artikelen op FP, dus dat schiet helemaal niet op met dat gejank van polariserende FOK!kers.Kan FP deze opsomming van ‘zwaar nieuws’ niet aan?quote:Tenzij?quote:Ten slotte ontstaan interacties met andere topics in FOK!WGR [ afbeelding ] bv.: arbeidsrecht. Forum is ook meer geschikt voor updates op bepaalde artikelen en beleid.
Ik houd een stopwatch bij de hand voor wanneer de eerste boer hier komt protesteren. Mits de inhoud gaat over omgevingswet/omgevingsweb. [ afbeelding ]
En als je zo gaat posten is het best kinderachtig om als een rechtschapen internetheld ‘met je stopwatch’ en
ongetwijfeld vermanend ‘zie je wel!’ vingertje klaar te staan als iemand inderdaad een door jou gepost artikel ter discussie wil stellen.
Welke interactie wil je?
Want ik zie nu vooral een opsomtopic.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik zie graag meer informatie van deze onderwerpen, dus reacties met meer onderzoek of updates over posts/onderwerpen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik vooral een opsomtopic.
[..]
Kan FP deze opsomming van ‘zwaar nieuws’ niet aan?
[..]
Tenzij.
En als je zo gaat posten is het best kinderachtig om als een rechtschapen internetheld ‘met je stopwatch’ en
ongetwijfeld vermanend ‘zie je wel!’ vingertje klaar te staan als iemand inderdaad een door jou gepost artikel ter discussie wil stellen.
Welke interactie wil je?
Want ik zie nu vooral een opsomtopic.![]()
Je wil dus niet praten met users over rechtsorde (zoals je schreef in je post die ik quootte) , maar puur verwijzingen zien naar informatieve en onderbouwde artikelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:52 schreef Klik het volgende:
[..]
Ik zie graag meer informatie van deze onderwerpen, dus reacties met meer onderzoek of updates over posts/onderwerpen.
Lijkt niet echt de grondslag van een discussieforum. Maar ik kan het mis hebben.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Heeft de SDU ofzo niet een blaadje dat dit soort issues beschouwt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:52 schreef Klik het volgende:
[..]
Ik zie graag meer informatie van deze onderwerpen, dus reacties met meer onderzoek of updates over posts/onderwerpen.![]()
Wat ik mij wel afvraag, en zo een twee niet zie staan, maken wij winst op deze inbeslagnames?
Lijkt mij op het zicht dat als er 260 miljoen netto in beslag genomen wordt dit geld oplevert.
als ja : zo snel mogelijk een verdienmodel aan plakken..
'uitbreiding a4 betaald door in beslag genomen fraudeleuze miljoenen'Lachen joh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: