De leuke groep jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:37 schreef engine het volgende:
Omdat het altijd dezelfde zijn die er nog een nemen
Tja, als die er ook al om half 10 in lagen was het helemaal een treurige bedoeling geweestquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:37 schreef engine het volgende:
Omdat het altijd dezelfde zijn die er nog een nemen
Het grote kind probeert steeds respect af te dwingen, lukt niet echtquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:39 schreef Silves het volgende:
Ben er wel van overtuigd dat ik Marcia er soms niet tussen vind passen..te serieus..
FEBO ziet het als een risicowedstrijd waardoor ze het wegdraaien en andere bewoners zijn saaie pietlutten en excuustruttenquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap dus niet wat het probleem is van zulke avonden. Wie kent het niet, het is gezellig, dus we pakken er nog ene..
Eerder andersom.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO ziet het als een risicowedstrijd waardoor ze het wegdraaien en andere bewoners zijn saaie pietlutten en excuustrutten
zo waar..het is ook gemiddeld drukker hierzo..het is bijna dood als de theemutsen op beeld zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als die er ook al om half 10 in lagen was het helemaal een treurige bedoeling geweest
Maar dat was je vraag nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als die er ook al om half 10 in lagen was het helemaal een treurige bedoeling geweest
MIrthe was de halve avond op stream 2, niemand had kennelijk de behoefte om verslag uit te brengenquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:42 schreef Silves het volgende:
[..]
zo waar..het is ook gemiddeld drukker hierzo..het is bijna dood als de theemutsen op beeld zijn..
Het is sowieso veel drukker aan het worden op Fok door deze rls.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:42 schreef Silves het volgende:
[..]
zo waar..het is ook gemiddeld drukker hierzo..het is bijna dood als de theemutsen op beeld zijn..
Heb de vraag van Wendy in het vorige topic al beantwoordquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:44 schreef tonja het volgende:
Babs gooit er even een paar seksistische vooroordelen in
Dronken mensen liegen niet. Ik moet Babette totaal niet. Te opportunistisch sowieso.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:44 schreef tonja het volgende:
Babs gooit er even een paar seksistische vooroordelen in
Dit bedoel ikquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
MIrthe was de halve avond op stream 2, niemand had kennelijk de behoefte om verslag uit te brengen
Ik vind niemand daar geweldig, maar ik vind Wendy wel een stuk sympathieker dan zelfingenomen Babs.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dronken mensen liegen niet. Ik moet Babette totaal niet. Te opportunistisch sowieso.
Ik vind Wendy wel geweldig.
Dit was ik dus ook aan het typen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:48 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano lag achter die dubbele kont van Kim te schuilen
-knip-quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:48 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano lag achter die dubbele kont van Kim te schuilen
Als ik iets positiefs zou kunnen vermelden dan deed ik dat welquote:
Het was een constatering, dat ik niet snap waarom het een probleem moet zijn. Dat het dezelfde zijn staat daar ook los van. Als Janet, Mirthe, Bern of wie dan ook daar nog bij gezeten had en voor de gezelligheid nog een drankje bij namen en een leuk gesprek hadden zou ik ook niet snappen dat anderen daar dan een probleem van zouden maken.quote:
Okayquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het was een constatering, dat ik niet snap waarom het een probleem moet zijn. Dat het dezelfde zijn staat daar ook los van. Als Janet, Mirthe, Bern of wie dan ook daar nog bij gezeten had en voor de gezelligheid nog een drankje bij namen en een leuk gesprek hadden zou ik ook niet snappen dat anderen daar dan een probleem van zouden maken.
Wendy is tijdens hottubgate op Jerrold gesprongen en riep toen de naam van Tiano waarna het gesprek van de dag daarnaquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:54 schreef Flow3r het volgende:
Wendy vraagt zich af of Marciano misschien iets gezegd of gedaan heeft waardoor Kim W het altijd op haar gemunt had
Marciano zegt dat hij precies hetzelfde nu doet als toen Kim er nog was
[ afbeelding ]
dynamiek is een beter woord, die veranderde, maar eensquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:59 schreef Kakadylo het volgende:
Voor een man lijkt het me makkelijker om deel te nemen aan zo'n cummunity aangezien kerels het onderling gewoon leuk willen hebben. Terwijl er bij vrouwen al heel gauw kutnijd kan ontstaan en dus al helemaal met de verkeerde types binnen die muren. Je merkte ook gelijk dat de hele synergie veranderde toen Mexx en Kim vertrokken. Is dus echt geen toeval hoor.
Babs zit te paffen en praat honderduitquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zijn nog laat wakker. Drank heeft nog lekker gesmaakt hoor ik
Gek he om twee uur snachtsquote:
Ik was hier met een andere username die ik niet meer weet (quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het is sowieso veel drukker aan het worden op Fok door deze rls.
Ik zag je al bij BB. Je bent erg oké!quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik was hier met een andere username die ik niet meer weet () met de eerste BB met Ruudje, Twitter was te verwarrend met die vertraging tussen live en uitzendingen dus here I am again
-
Babs die met dubbele tong zegt dat Wendy dronken is vind ik wel humor
Ik heb geen druppel gehad en het is voor mij ook twee uur snachtsquote:
Ik hoor hetquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zit te paffen en praat honderduit
quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel gehad en het is voor mij ook twee uur snachts
Ik sta er objectief in en oordeel daar na. Heerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar geen kwade dronk. Van mij mag onder andere Wendy de hoofdprijs krijgen.
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:09 schreef Kakadylo het volgende:
De enige die 'normaal' blijft praten na alcohol is Jeff want hij lijkt er juist alleen maar scherper van te worden
Daar kan ik niets tegenin brengenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja goed hier net zo maar als ik om 8 uur vanavond was begonnen was ik nu niet nuchter geweest
Hij is heel ervaren met wijn en bier. Dat maakt veel verschil. En verder een eikel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.
Zo verstandig is ze niet hoor want Jappie gaat er alweer bij liggenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie toch echt een Wendy die er klaar mee is en gewoon lekker wil gaan slapen. Zatte Babs ziet het anders natuurlijk
Nouuuuu, nee is een act.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is heel ervaren met wijn en bier. Dat maakt veel verschil. En verder een eikel.
Wanneer Jeff zijn podcast opneemt met een bewoner is het een relaxe gast, daarbuiten is het een eikelquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.
Als jij dat wil gelovenquote:
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo verstandig is ze niet hoor want Jappie gaat er al bij liggen
Yeps, parade paardje van deze rls voor sbs6. Ik geloof niet in sprookjes, zowel positief als negatief.quote:
En toch komt Jef Babs haar fles nuttigen, en start weer een discussie..dit is dus jammer, elke keer als Babs eens de waarheid hardop zegt tegen de Bro,s wordt ze uitgespuugd...hij heeft tot nu toe wel flink geprofiteerd van haar gulheid.laten we eerlijk zijn, ze is wel bijna de enige die Jef de hand boven zijn hoofd houd..quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is behoorlijk dronken en nu is Jeff weer de boosdoener, die er net pas bij komt? Babet zit de heel avond al te tetteren en Zoe was al boos dat ze nog meer drank kwam halen. Jeff heeft heel lang met Isaac en Zoe op kantoor zitten kletsen.
Bij Jeff merk je niet eens als hij gedronken heeft. Dat is een pluspunt, naast al zijn minpunten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:20 schreef Kakadylo het volgende:
Daar waar Babs strontvervelend is met drank op is Jeff juist op zulke momenten aan als een kraan
Babs heeft twee extreme gezichten en kan daarin switchen à la minutequote:
Jeff heeft vanavond volgens mij niet zo veel gedronken, de groep die buiten zat, Marciano, Wendy, Jappie en Babet hebben de hele avond buiten zitten drinken. Jeff heeft daar niet bij gezeten, zat met Isaac en Zoe op kantoor en had 1 flesje bier bij zich.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij Jeff merk je niet eens als hij gedronken heeft. Dat is een pluspunt, naast al zijn minpunten.
Hij heeft idd minder gehad dan de rest.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft vanavond volgens mij niet zo veel gedronken, de groep die buiten zat, Marciano, Wendy, Jappie en Babet hebben de hele avond buiten zitten drinken. Jeff heeft daar niet bij gezeten, zat met Isaac en Zoe op kantoor en had 1 flesje bier bij zich.
Ik zie dat vooral terug als ze gedronken heeftquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft twee extreme gezichten en kan daarin switchen à la minute
Babs is vanaf het begin de grote narcist van deze show. Uithoren en ikke ikke ikke.... .quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft twee extreme gezichten en kan daarin switchen à la minute
Heeft evenveel gedronken van rode tot witte wijn, bier van kantoor, heb hem nog niet gezien zonder fles of glas...en nu wachten op de koude fles rose..quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft vanavond volgens mij niet zo veel gedronken, de groep die buiten zat, Marciano, Wendy, Jappie en Babet hebben de hele avond buiten zitten drinken. Jeff heeft daar niet bij gezeten, zat met Isaac en Zoe op kantoor en had 1 flesje bier bij zich.
Dan wordt het tijd dat Jef en Wendy de handen van haar af trekken..mag Ice hem kalmeren, en mag Wendy eindelijk zich zelf naar voren schuiven en opstaan om iets te verdedigen..dus ik hoop voor jullie hier dat ze wordt weggestemdquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het sneu voor Wendy vanavond, ze probeerde haar punt duidelijk te maken, maar iedereen overrulde haar. Jappie begreep haar wel, maar haar zogenaamde vriendin Babet, viel haar weer eens af
Narcist vind ik een te groot woord, trekjes zijn er, maar uithoren is ze een meester inquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babs is vanaf het begin de grote narcist van deze show. Uithoren en ikke ikke ikke.... .
Dat is dat me, myself and i verhaal. Dat is ook Babettequote:Op woensdag 24 mei 2023 02:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het sneu voor Wendy vanavond, ze probeerde haar punt duidelijk te maken, maar iedereen overrulde haar. Jappie begreep haar wel, maar haar zogenaamde vriendin Babet, viel haar weer eens af
Babs ook..of heb je deze gemist?quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met een vriendin als Babet heb je geen vijanden nodig. Vond Jappie lief voor Wendy. Ging even checken bij haar
Morrie zit op de eerste rangquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zegt Ruppie nu dat Jappie een blowjob krijgt van Wendy?
Denk dat Wendy te lam is om nog uit haar ogen te kunnen kijken. Laat staan een blowjobquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zegt Ruppie nu dat Jappie een blowjob krijgt van Wendy?
ja schijnt, ik wacht op het filmpje toe hij ff bij Wendy ging checken, heb alleen gehoord . tot zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:33 schreef Flow3r het volgende:
er is 'chupa nogwat 'aan de hand met Wendy en Jappie
[ afbeelding ]
Jappie pakt alles wat ie krijgen kan en Wendy is met drank op een goedkope snolquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat Wendy te lam is om nog uit haar ogen te kunnen kijken. Laat staan een blowjob
ja daar heeft Marcia en jef het nu over..quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie pakt alles wat ie krijgen kan en Wendy is een goedkope snol met drank op
Ik vind het als man ook laag, dat je begint te frutselen met een dronken vrouw. Getuigd ook niet van klassequote:Op woensdag 24 mei 2023 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie pakt alles wat ie krijgen kan en Wendy is een goedkope snol met drank op
Een echte vriendinquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef tonja het volgende:
Babs lalt nog steeds door over hoe Wendy is als ze gedronken heeft
Dan moet je dus ook niet zeiken als mensen zo over jou praten want je gedrag is ernaarquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef Silves het volgende:
[..]
ja daar heeft Marcia en jef het nu over..
Ja en haar ambitie om psycholoog te worden past perfect in het plaatje. Ze is zo integer en betrouwbaarquote:
En een paar uur geleden zei Jappie dat hij bij Wendy in bed kroop om Wanda jaloers te makenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het als man ook laag, dat je begint te frutselen met een dronken vrouw. Getuigd ook niet van klasse
Aldus Babs die al drie uur totaal bezopen klinktquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef tonja het volgende:
Babs lalt nog steeds door over hoe Wendy is als ze gedronken heeft
Niet klinkt, maar ISquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aldus Babs die al drie uur totaal bezopen klinkt
Ik denk dat Wanda zich nog wel achter haar oren krabt als ze Jappie nu volgt op de streamsquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En een paar uur geleden zei Jappie dat hij bij Wendy in bed kroop om Wanda jaloers te maken
tja, zij ging vreemd met Ivor en nu wacht zij op Jappie, die zijn bevrediging zoekt bij Wendy.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wanda zich nog wel achter haar oren krabt als ze Jappie nu volgt op de streams
En toch is hij best te pruimen vind ik.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
Snap sowieso die gunfactor richting Jappie niet want eerder juist een gluiperige schuilrat
Zij speelt de huispsycholoog waardoor hele persoonlijke gesprekken en mensen voelen daarna een onbewust commitmentquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babs is vanaf het begin de grote narcist van deze show. Uithoren en ikke ikke ikke.... .
Als ik dit zou flikken bij mijn vrouw, pak ik zelf de koffer wel. Natuurlijk hebben Jappie en Wanda nog geen relatie, dus hij is vrij om te doen en laten wat hij wilt, maar ik zou geen relatie met hem aangaan als ik in Wanda haar schoenen zou staan. Misschien is hij in real live anders.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, zij ging vreemd met Ivor en nu wacht zij op Jappie, die zijn bevrediging zoekt bij Wendy.
Zal wel normaal zijn voor die generatie, maar mijn man zou meteen kunnen vertrekken
Ik weet niet wat ik van hem, moet denken. Lijkt een beetje op Marciano, sommige mannen kunnen niet zonder vrouw. Wat dat betreft is Jeff wel loyaal en trouw aan Kim. dat kan ik waarderen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch is hij best te pruimen vind ik.
Dat siert hem idd. Volgens mij is hij wel loyaal op dat gebied.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van hem, moet denken. Lijkt een beetje op Marciano, sommige mannen kunnen niet zonder vrouw. Wat dat betreft is Jeff wel loyaal en trouw aan Kim. dat kan ik waarderen.
Dat ligt eraan wat je band met hem isquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch is hij best te pruimen vind ik.
Dat is een breed aspect iddquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je band met hem is
Vermout is een versterkte en gearomatiseerde wijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:48 schreef tonja het volgende:
Martini, dat is gewoon wijn. Aldus Babs.
Nee, dat is vermouth trut
Die schrikt zich de pleuris als ze zichzelf terugziet. (hoop ik)quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet, ga naar je nest, je zit te raaskallen, je zogenaamde vriendin afvallen en je bent al bezopen vanaf een uur of 7
Ze zit haar net nu te verdedigen...Marcia wil zijn gelijk krijgen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet, ga naar je nest, je zit te raaskallen, je zogenaamde vriendin afvallen en je bent al bezopen vanaf een uur of 7
Ze laat steeds meer de nare kant van zichzelf zienquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Die schrikt zich de pleuris als ze zichzelf terugziet. (hoop ik)
Weet je hoeveel glazen er in een fles zitten? Ze zitten er met 5 man van te drinken, dus allemaal net een klein glasquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:55 schreef Silves het volgende:
Kijk daar hebben we jef die weer het op zijn heupen heeft, de fles is leeg.
ik hoop dat Wendy er met de pot er van door gaat, maar af en toe komt ze niet uit haar woorden, en is het aan Babs om ook de oppas te zijn van zooi en Wendy, en sinds wanneer mag Babs niet het spel spelen en met de poen er van door gaan..ik blijf erbij dat iedereen daar Babs naar voren schuift om alles op te lossen en zelfs de mannen verschuilen zich achter haar, zodat ze veilig zijn..en ik hoop vaan harte dat ze weg gaat, mogen ze allemaaal zelf tv maken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar wel op een manier waarin ze haar als een dom hulpeloos zielig geval schetst.
In dezelfde zin valt ze diegene af 'kan zij niet, slecht met woorden' en complimenteert ondertussen zichzelf 'niet zoals wij'quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar wel op een manier waarin ze haar als een dom hulpeloos zielig geval schetst.
Een goeie psycholoog kan volgens mij vooral goed luisteren. Deze nitwit hoort zichzelf niet eens.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dezelfde zin valt ze diegene af 'kan zij niet, slecht met woorden' en complimenteert ondertussen zichzelf 'niet zoals wij'
Ima luister en observeert, onderschat hem niet. Slimme jongenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:05 schreef engine het volgende:
Ima wordt niet echt spraakzamer van een biertje helaas.
Ze kan juist wel goed luisteren maar er is alcohol in het spel en speltechnisch een geraffineerde tantequote:Op woensdag 24 mei 2023 03:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Een goeie psycholoog kan volgens mij vooral goed luisteren. Deze nitwit hoort zichzelf niet eens.
Hij snapt het niet , Het gaat helemaal niet om Wendy ..het gaat om hemquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind Marciano nu oprechter over Wendy dan Babet. Hij lijkt Wendy meer te begrijpen, dat siert hem
Ze stelt dingen altijd heel zwart wit. Ook zonder drank.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze kan juist wel goed luisteren maar er is alcohol in het spel en speltechnisch een geraffineerde tante
Over outsiders gesproken zeg want staat straks met die cheque omhoog terwijl nog minder in beeld geweest dan Quincyquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ima luister en observeert, onderschat hem niet. Slimme jongen
Ik haat Babet niet, van mij mag ze bij de laatsten zitten, maar hoe zij over Wendy praat, siert haar nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:10 schreef Silves het volgende:
voor alle babs haters op dit forum, Ik hoop echt voor iedereen wekenlang streams met Eunice en Erik, of Sas en Bern..zodat jullie wens mag uitkomen..en om 21.30 vrij zijn als de theemutsen gaan slapen of een sprookjesboek gaan lezen..
Ik haat helemaal niemand. Het is een RLS, haten kost heel veel energie. Ik vind het gewoon een kutwijfquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:10 schreef Silves het volgende:
voor alle babs haters op dit forum, Ik hoop echt voor iedereen wekenlang streams met Eunice en Erik, of Sas en Bern..zodat jullie wens mag uitkomen..en om 21.30 vrij zijn als de theemutsen gaan slapen of een sprookjesboek gaan lezen..
Ik onderschat hem zeker niet maar zou hem graag meer willen horen. Het is en blijft een spook.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ima luister en observeert, onderschat hem niet. Slimme jongen
De hele dag indringende gesprekken voeren met 'die mensen' terwijl Wendy onderwijl hun eten klaarmaakt of een wasje draaitquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik het Babet nu hoor zeggen: bij mij komen ze huilen en Wendy schelden ze verrot, dan vind ik dat zo sneu. Babet doet geen fuck en Wendy staat voor iedereen klaart, kookt, knipt iedereen, lieve meid. Wat doet Babet dan wat zo goed valt in de groep?
ja wie weet is de vriendschap over naar zoveel maanden..Wendy is al lang niet meer zo vrolijk,.en hoor nu nog steeds dat ze Wendy hoog heeft zitten, alleen Marcia wil zijn gelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik haat Babet niet, van mij mag ze bij de laatsten zitten, maar hoe zij over Wendy praat, siert haar niet
Dat dus en ze is verre van integer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe kan Babet ooit een goede psycholoog worden, zij praat meer dan ze luistert
Ik kan er geen touw aan vastknopenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:14 schreef Flow3r het volgende:
Nog steeds over Wendy die niet snapt hoe Kim W haar verrot schold, Marciano een connectie had met babs, hij haar complimenten gaf enz....verwarrend![]()
[ afbeelding ]
Schaamteloosquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:14 schreef Flow3r het volgende:
Nog steeds over Wendy die niet snapt hoe Kim W haar verrot schold, Marciano een connectie had met babs, hij haar complimenten gaf enz....verwarrend![]()
[ afbeelding ]
Nou dat geloof ik echt niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
Oh nu blijkt dat Wendy al die tijd een oogje heeft op Marci.. volgens Bep
Jappie toch..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
Dat was in de eerste maand al duidelijk en dat weet Babs ook want kijk de beelden van hottubgate maar terugquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:17 schreef KinKiJan het volgende:
Babs begint me te irriteren, steeds dat overschreeuwen.. Mooi geweest, bed roept..
Ja ze wordt steeds luider en toch moet je goed opletten wat ze zegtquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:17 schreef KinKiJan het volgende:
Babs begint me te irriteren, steeds dat overschreeuwen.. Mooi geweest, bed roept..
Volgens mij dat Wendy niet goed wist hoe om te gaan met complimenten van Marciano omdat Kim W haar elke keer verrot scholdquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik ook niet, maar dit gaat wel rond, het zaadje is gelegd . terwijl Wendy van niets weetquote:
Maar dan weet je dus niet wat ze allemaal doorlult aan derdenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel haar ambitie. Ik durf te stellen dat ze dat niet gaat redden.
Van wat ik me kan herinneren was Kim buitengewoon hysterisch bezig destijds.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij dat Wendy niet goed wist hoe om te gaan met complimenten van Marciano omdat Kim W haar elke keer verrot schold
Alsof Marciano iets achter Wendy's rug om had gezegd tegen Kim W, of ander gedrag had vertoond of zoiets, terwijl hij een betere connectie met Babs had, maar Wendy was wel elke keer de lul
Dat snapt Wendy niet en daarom wist ze niet om te gaan met complimenten van Marciano tijdens het boksen bv
Ze heeft Wendy dood gewenst, uitgescholden voor alles wat lelijk was en Wendy wist helemaal van niks , deed ook niks verkeerd, Marciano had alleen een keer een arm om haar heen gelegd als vrienden en Kim ontploftequote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren was Kim buitengewoon hysterisch bezig destijds.
Tiano koos Kim zelf uitquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren was Kim buitengewoon hysterisch bezig destijds.
Zou haar mijn achternaam nog niet gevenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan weet je dus niet wat ze allemaal doorlult aan derden
Integriteit is bij haar zeker een dingetje ja. Maar ik betwijfel of ze sowieso de intellectuele capaciteit heeft om een dergelijke studie met succes af te ronden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan weet je dus niet wat ze allemaal doorlult aan derden
Ja zoiets idd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft Wendy dood gewenst, uitgescholden voor alles wat lelijk was en Wendy wist helemaal van niks , deed ook niks verkeerd, Marciano had alleen een keer een arm om haar heen gelegd als vrienden en Kim ontplofte
Je kan het ook als een compliment opvattenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft Wendy dood gewenst, uitgescholden voor alles wat lelijk was en Wendy wist helemaal van niks , deed ook niks verkeerd, Marciano had alleen een keer een arm om haar heen gelegd als vrienden en Kim ontplofte
Hoeft nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Als Babs zich het allemaal nog kan herinneren jah
Kim Jeff Jong-unquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:24 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft nietJeff gaat de oorlog starten.
Heeft net een poging gewaagd, maar Babet overschreeuwde hemquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:29 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat script? Heeft Ima geen tekst? Of is ie de cliffhanger?
Het klopt wel wat ze zeggenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:30 schreef Silves het volgende:
De jongens hebben bijna Babs zover, dat ze Jef niet meer moet steunen als hij weer een toeval krijgt..
Wel mee eens ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:30 schreef Puzzie het volgende:
Ja Bep, je faciliteert het gedrag van Jeff , je houdt het in stand
Is wel z'n type qua looksquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:36 schreef engine het volgende:
Jeff heeft een connectie met Mirthe zegt Babbel.
Jeff is voor velen een grote concurrentie, ze weten dat hij een sterke speler is. Jeff zegt wat hij denkt en what you see is what you get. Dat achterbakse gelul is niet wie Jeff is en dat maakt hun onzeker. Of het persoonlijk is geen idee, maar in het spel moeten ze hem niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:37 schreef Silves het volgende:
Wist niet de gif van Ruppie naar Jef..dacht dat ze elkaar mochten, niet dus..
Toen kwam Jerrold en weg was Jerrold, elkaar niet meer leuk vinden, toen kwam kim , en toen werd Mirthe pissed..kim weg en ze trekken schijnt weer naar elkaar toe.quote:
Oh begrijp me niet verkeerd, ik heb liever Jef dan een Erik of Bern...maar vanavond zijn uitval alweer naar iemand die hem steeds helpt of klaar staat, en zijn kuren net naar de mensen die hem steunen, gaat mij te ver..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is voor velen een grote concurrentie, ze weten dat hij een sterke speler is. Jeff zegt wat hij denkt en what you see is what you get. Dat achterbakse gelul is niet wie Jeff is en dat maakt hun onzeker. Of het persoonlijk is geen idee, maar in het spel moeten ze hem niet.
Dit is niet bestquote:
De winnaar gaat een hele onverwachte wordenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt, is en blijft het een spel en draait het uiteindelijk om de knikkers, die iedereen wil winnen. Anders waren de meesten al met gierende banden thuis geweest.
Denk dat Janet een nieuw camper gaat winnen, met zo,n voortuintje en een hottub ..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De winnaar gaat een hele onverwachte worden
Wel een leuke zin ditquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:45 schreef tonja het volgende:
Ik versta werkelijk geen hol van wat Rupert zegt.
Ik heb je andere woorden horen zeggen, omdat Babs zich uit over Jef en zijn kuren, ben je anti geworden..jammerquote:
Op dit moment...alcohol.quote:
Nee hoor, maar ze voelt zich ver verheven boven anderen, zoals Wendy die ze kleineert, ze trapt naar beneden en schreeuwt zich omhoog, maar dat is het spel dat ze allemaal spelen op hun eigen manier. Volgens mij is Wendy de enige die daar leeft, zonder echt het spel te spelen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb je andere woorden horen zeggen, omdat Babs zich uit over Jef en zijn kuren, ben je anti geworden..jammer
Bij Babs draait het teveel om Babs omdat ze in het middelpunt kan staan als zij degene is waar mensen naartoe komenquote:
Die dubbele agenda is er altijdquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik denk dat ze met iets bezig is
Ima vertrekt ook en heeft nog steeds geen woord uitgebrachtquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:55 schreef engine het volgende:
Ohnee daar staat Rupie nogeven niet gezien.
Nou Wendy kan er ook wel iets van, maar wetend dat ze hartsvriendinnen zijn en elkaar alles vertellen en hebben lol samen en het is overdreven dat babs haar kapot maakt...Dit is eerder een eunice en mirten..Zooi met Mexx, leila met Moira..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ze voelt zich ver verheven boven anderen, zoals Wendy die ze kleineert, ze trapt naar beneden en schreeuwt zich omhoog, maar dat is het spel dat ze allemaal spelen op hun eigen manier. Volgens mij is Wendy de enige die daar leeft, zonder echt het spel te spelen.
Als ik zo in bed lig, hoor ik haar nogquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:58 schreef Puzzie het volgende:
Marciano wilde alsnog zijn gelijk , Bep ratelt en ratelt......... geen speld tussen te krijgen
En geen touw aan vast te knopen. Begrijp de helft van de tijd niet wat ze nou eigenlijk zegt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:58 schreef Puzzie het volgende:
Marciano wilde alsnog zijn gelijk , Bep ratelt en ratelt......... geen speld tussen te krijgen
Wel grappig dat Jappie en Bep elkaar begrepen en aanvulden in de discussie met Marcianoquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:00 schreef engine het volgende:
[..]
En geen touw aan vast te knopen. Begrijp de helft van de tijd niet wat ze nou eigenlijk zegt.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel grappig dat Jappie en Bep elkaar begrepen en aanvulden in de discussie met Marciano
Erik zal toch nog wel gewoon om 8 uur naast zijn mand staanquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:09 schreef Flow3r het volgende:
In elk geval heeft de ochtendploeg het lekker rustig morgenochtend![]()
en Babs weet dat er geen eer aan te behalen isquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:11 schreef Silves het volgende:
Dit is echte taal...Stop eens ook met zooi te pamperen en steeds lief doen![]()
![]()
![]()
ja Marcia alweer een punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja investeren om het groepje bijelkaar te houden om iedergeval de top tien te halen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:12 schreef engine het volgende:
"Maar eerlijk...dan heb ik niks aan Wendy, niks aan Zoë, niks aan Jeffrey"
Sas deze keer aan de macht?quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:17 schreef engine het volgende:
"Het is besloten al, het kan niet nog een clubhuis 3.0 worden"
Volgens mij Babbel over het managerschap.
Hey goedemorgenquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Heeft mijn vriendin Babette weer te diep in het glaasje gekeken?
Babette wil geen manager worden... ze hoopt op Moraima...quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:17 schreef engine het volgende:
"Het is besloten al, het kan niet nog een clubhuis 3.0 worden"
Volgens mij Babbel over het managerschap.
het hele clubje heeft gedronken..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Heeft mijn vriendin Babette weer te diep in het glaasje gekeken?
Ah okay. Is ook veel te veel werk voor Babbelquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette wil geen manager worden... ze hoopt op Moraima...
Hello..quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ze weer steeds nuchterder gaat klinken. Een uur geleden was het echt nog vreselijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hello..![]()
Ze klinkt aangeschoten, ik heb haar wel eens erger horen lallende..
Oké... de drank is zeker op.. maar wel leuke streams dit..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ze weer steeds nuchterder gaat klinken. Een uur geleden was het echt nog vreselijk![]()
Dat was erg leuk , ze zaten hem ook met een omweg de draak te steken , namen het voor elkaar op, vulden elkaar aan blik van verstandhouding .. Marciano trok dat niet goed want Jappie begon iedere keer een raar gesprek over iets als Marciano een antwoord van Bep wildequote:
Is niks voor Babette.. Babette wil overal en nergens zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay. Is ook veel te veel werk voor Babbel![]()
En anders hebben ze ook Ima nog.
Ja de drank is opquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké... de drank is zeker op.. maar wel leuke streams dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |