De leuke groep jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:37 schreef engine het volgende:
Omdat het altijd dezelfde zijn die er nog een nemen
Tja, als die er ook al om half 10 in lagen was het helemaal een treurige bedoeling geweestquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:37 schreef engine het volgende:
Omdat het altijd dezelfde zijn die er nog een nemen
Het grote kind probeert steeds respect af te dwingen, lukt niet echtquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:39 schreef Silves het volgende:
Ben er wel van overtuigd dat ik Marcia er soms niet tussen vind passen..te serieus..
FEBO ziet het als een risicowedstrijd waardoor ze het wegdraaien en andere bewoners zijn saaie pietlutten en excuustruttenquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap dus niet wat het probleem is van zulke avonden. Wie kent het niet, het is gezellig, dus we pakken er nog ene..
Eerder andersom.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO ziet het als een risicowedstrijd waardoor ze het wegdraaien en andere bewoners zijn saaie pietlutten en excuustrutten
zo waar..het is ook gemiddeld drukker hierzo..het is bijna dood als de theemutsen op beeld zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als die er ook al om half 10 in lagen was het helemaal een treurige bedoeling geweest
Maar dat was je vraag nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als die er ook al om half 10 in lagen was het helemaal een treurige bedoeling geweest
MIrthe was de halve avond op stream 2, niemand had kennelijk de behoefte om verslag uit te brengenquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:42 schreef Silves het volgende:
[..]
zo waar..het is ook gemiddeld drukker hierzo..het is bijna dood als de theemutsen op beeld zijn..
Het is sowieso veel drukker aan het worden op Fok door deze rls.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:42 schreef Silves het volgende:
[..]
zo waar..het is ook gemiddeld drukker hierzo..het is bijna dood als de theemutsen op beeld zijn..
Heb de vraag van Wendy in het vorige topic al beantwoordquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:44 schreef tonja het volgende:
Babs gooit er even een paar seksistische vooroordelen in
Dronken mensen liegen niet. Ik moet Babette totaal niet. Te opportunistisch sowieso.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:44 schreef tonja het volgende:
Babs gooit er even een paar seksistische vooroordelen in
Dit bedoel ikquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
MIrthe was de halve avond op stream 2, niemand had kennelijk de behoefte om verslag uit te brengen
Ik vind niemand daar geweldig, maar ik vind Wendy wel een stuk sympathieker dan zelfingenomen Babs.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dronken mensen liegen niet. Ik moet Babette totaal niet. Te opportunistisch sowieso.
Ik vind Wendy wel geweldig.
Dit was ik dus ook aan het typen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:48 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano lag achter die dubbele kont van Kim te schuilen
-knip-quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:48 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano lag achter die dubbele kont van Kim te schuilen
Als ik iets positiefs zou kunnen vermelden dan deed ik dat welquote:
Het was een constatering, dat ik niet snap waarom het een probleem moet zijn. Dat het dezelfde zijn staat daar ook los van. Als Janet, Mirthe, Bern of wie dan ook daar nog bij gezeten had en voor de gezelligheid nog een drankje bij namen en een leuk gesprek hadden zou ik ook niet snappen dat anderen daar dan een probleem van zouden maken.quote:
Okayquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het was een constatering, dat ik niet snap waarom het een probleem moet zijn. Dat het dezelfde zijn staat daar ook los van. Als Janet, Mirthe, Bern of wie dan ook daar nog bij gezeten had en voor de gezelligheid nog een drankje bij namen en een leuk gesprek hadden zou ik ook niet snappen dat anderen daar dan een probleem van zouden maken.
Wendy is tijdens hottubgate op Jerrold gesprongen en riep toen de naam van Tiano waarna het gesprek van de dag daarnaquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:54 schreef Flow3r het volgende:
Wendy vraagt zich af of Marciano misschien iets gezegd of gedaan heeft waardoor Kim W het altijd op haar gemunt had
Marciano zegt dat hij precies hetzelfde nu doet als toen Kim er nog was
[ afbeelding ]
dynamiek is een beter woord, die veranderde, maar eensquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:59 schreef Kakadylo het volgende:
Voor een man lijkt het me makkelijker om deel te nemen aan zo'n cummunity aangezien kerels het onderling gewoon leuk willen hebben. Terwijl er bij vrouwen al heel gauw kutnijd kan ontstaan en dus al helemaal met de verkeerde types binnen die muren. Je merkte ook gelijk dat de hele synergie veranderde toen Mexx en Kim vertrokken. Is dus echt geen toeval hoor.
Babs zit te paffen en praat honderduitquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zijn nog laat wakker. Drank heeft nog lekker gesmaakt hoor ik
Gek he om twee uur snachtsquote:
Ik was hier met een andere username die ik niet meer weet (quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het is sowieso veel drukker aan het worden op Fok door deze rls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |