Oh begrijp me niet verkeerd, ik heb liever Jef dan een Erik of Bern...maar vanavond zijn uitval alweer naar iemand die hem steeds helpt of klaar staat, en zijn kuren net naar de mensen die hem steunen, gaat mij te ver..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is voor velen een grote concurrentie, ze weten dat hij een sterke speler is. Jeff zegt wat hij denkt en what you see is what you get. Dat achterbakse gelul is niet wie Jeff is en dat maakt hun onzeker. Of het persoonlijk is geen idee, maar in het spel moeten ze hem niet.
Dit is niet bestquote:
De winnaar gaat een hele onverwachte wordenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt, is en blijft het een spel en draait het uiteindelijk om de knikkers, die iedereen wil winnen. Anders waren de meesten al met gierende banden thuis geweest.
Denk dat Janet een nieuw camper gaat winnen, met zo,n voortuintje en een hottub ..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De winnaar gaat een hele onverwachte worden
Wel een leuke zin ditquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:45 schreef tonja het volgende:
Ik versta werkelijk geen hol van wat Rupert zegt.
Ik heb je andere woorden horen zeggen, omdat Babs zich uit over Jef en zijn kuren, ben je anti geworden..jammerquote:
Op dit moment...alcohol.quote:
Nee hoor, maar ze voelt zich ver verheven boven anderen, zoals Wendy die ze kleineert, ze trapt naar beneden en schreeuwt zich omhoog, maar dat is het spel dat ze allemaal spelen op hun eigen manier. Volgens mij is Wendy de enige die daar leeft, zonder echt het spel te spelen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb je andere woorden horen zeggen, omdat Babs zich uit over Jef en zijn kuren, ben je anti geworden..jammer
Bij Babs draait het teveel om Babs omdat ze in het middelpunt kan staan als zij degene is waar mensen naartoe komenquote:
Die dubbele agenda is er altijdquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik denk dat ze met iets bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |