Erik zal toch nog wel gewoon om 8 uur naast zijn mand staanquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:09 schreef Flow3r het volgende:
In elk geval heeft de ochtendploeg het lekker rustig morgenochtend![]()
en Babs weet dat er geen eer aan te behalen isquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:11 schreef Silves het volgende:
Dit is echte taal...Stop eens ook met zooi te pamperen en steeds lief doen![]()
![]()
![]()
ja Marcia alweer een punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja investeren om het groepje bijelkaar te houden om iedergeval de top tien te halen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:12 schreef engine het volgende:
"Maar eerlijk...dan heb ik niks aan Wendy, niks aan Zoë, niks aan Jeffrey"
Sas deze keer aan de macht?quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:17 schreef engine het volgende:
"Het is besloten al, het kan niet nog een clubhuis 3.0 worden"
Volgens mij Babbel over het managerschap.
Hey goedemorgenquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Heeft mijn vriendin Babette weer te diep in het glaasje gekeken?
Babette wil geen manager worden... ze hoopt op Moraima...quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:17 schreef engine het volgende:
"Het is besloten al, het kan niet nog een clubhuis 3.0 worden"
Volgens mij Babbel over het managerschap.
het hele clubje heeft gedronken..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Heeft mijn vriendin Babette weer te diep in het glaasje gekeken?
Ah okay. Is ook veel te veel werk voor Babbelquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette wil geen manager worden... ze hoopt op Moraima...
Hello..quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ze weer steeds nuchterder gaat klinken. Een uur geleden was het echt nog vreselijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hello..![]()
Ze klinkt aangeschoten, ik heb haar wel eens erger horen lallende..
Oké... de drank is zeker op.. maar wel leuke streams dit..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ze weer steeds nuchterder gaat klinken. Een uur geleden was het echt nog vreselijk![]()
Dat was erg leuk , ze zaten hem ook met een omweg de draak te steken , namen het voor elkaar op, vulden elkaar aan blik van verstandhouding .. Marciano trok dat niet goed want Jappie begon iedere keer een raar gesprek over iets als Marciano een antwoord van Bep wildequote:
Is niks voor Babette.. Babette wil overal en nergens zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay. Is ook veel te veel werk voor Babbel![]()
En anders hebben ze ook Ima nog.
Ja de drank is opquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké... de drank is zeker op.. maar wel leuke streams dit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |