ja schijnt, ik wacht op het filmpje toe hij ff bij Wendy ging checken, heb alleen gehoord . tot zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:33 schreef Flow3r het volgende:
er is 'chupa nogwat 'aan de hand met Wendy en Jappie
[ afbeelding ]
Jappie pakt alles wat ie krijgen kan en Wendy is met drank op een goedkope snolquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat Wendy te lam is om nog uit haar ogen te kunnen kijken. Laat staan een blowjob
ja daar heeft Marcia en jef het nu over..quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie pakt alles wat ie krijgen kan en Wendy is een goedkope snol met drank op
Ik vind het als man ook laag, dat je begint te frutselen met een dronken vrouw. Getuigd ook niet van klassequote:Op woensdag 24 mei 2023 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie pakt alles wat ie krijgen kan en Wendy is een goedkope snol met drank op
Een echte vriendinquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef tonja het volgende:
Babs lalt nog steeds door over hoe Wendy is als ze gedronken heeft
Dan moet je dus ook niet zeiken als mensen zo over jou praten want je gedrag is ernaarquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef Silves het volgende:
[..]
ja daar heeft Marcia en jef het nu over..
Ja en haar ambitie om psycholoog te worden past perfect in het plaatje. Ze is zo integer en betrouwbaarquote:
En een paar uur geleden zei Jappie dat hij bij Wendy in bed kroop om Wanda jaloers te makenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het als man ook laag, dat je begint te frutselen met een dronken vrouw. Getuigd ook niet van klasse
Aldus Babs die al drie uur totaal bezopen klinktquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:37 schreef tonja het volgende:
Babs lalt nog steeds door over hoe Wendy is als ze gedronken heeft
Niet klinkt, maar ISquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aldus Babs die al drie uur totaal bezopen klinkt
Ik denk dat Wanda zich nog wel achter haar oren krabt als ze Jappie nu volgt op de streamsquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En een paar uur geleden zei Jappie dat hij bij Wendy in bed kroop om Wanda jaloers te maken
tja, zij ging vreemd met Ivor en nu wacht zij op Jappie, die zijn bevrediging zoekt bij Wendy.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wanda zich nog wel achter haar oren krabt als ze Jappie nu volgt op de streams
En toch is hij best te pruimen vind ik.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
Snap sowieso die gunfactor richting Jappie niet want eerder juist een gluiperige schuilrat
Zij speelt de huispsycholoog waardoor hele persoonlijke gesprekken en mensen voelen daarna een onbewust commitmentquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babs is vanaf het begin de grote narcist van deze show. Uithoren en ikke ikke ikke.... .
Als ik dit zou flikken bij mijn vrouw, pak ik zelf de koffer wel. Natuurlijk hebben Jappie en Wanda nog geen relatie, dus hij is vrij om te doen en laten wat hij wilt, maar ik zou geen relatie met hem aangaan als ik in Wanda haar schoenen zou staan. Misschien is hij in real live anders.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, zij ging vreemd met Ivor en nu wacht zij op Jappie, die zijn bevrediging zoekt bij Wendy.
Zal wel normaal zijn voor die generatie, maar mijn man zou meteen kunnen vertrekken
Ik weet niet wat ik van hem, moet denken. Lijkt een beetje op Marciano, sommige mannen kunnen niet zonder vrouw. Wat dat betreft is Jeff wel loyaal en trouw aan Kim. dat kan ik waarderen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch is hij best te pruimen vind ik.
Dat siert hem idd. Volgens mij is hij wel loyaal op dat gebied.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van hem, moet denken. Lijkt een beetje op Marciano, sommige mannen kunnen niet zonder vrouw. Wat dat betreft is Jeff wel loyaal en trouw aan Kim. dat kan ik waarderen.
Dat ligt eraan wat je band met hem isquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch is hij best te pruimen vind ik.
Dat is een breed aspect iddquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je band met hem is
Vermout is een versterkte en gearomatiseerde wijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:48 schreef tonja het volgende:
Martini, dat is gewoon wijn. Aldus Babs.
Nee, dat is vermouth trut
Die schrikt zich de pleuris als ze zichzelf terugziet. (hoop ik)quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet, ga naar je nest, je zit te raaskallen, je zogenaamde vriendin afvallen en je bent al bezopen vanaf een uur of 7
Ze zit haar net nu te verdedigen...Marcia wil zijn gelijk krijgen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet, ga naar je nest, je zit te raaskallen, je zogenaamde vriendin afvallen en je bent al bezopen vanaf een uur of 7
Ze laat steeds meer de nare kant van zichzelf zienquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Die schrikt zich de pleuris als ze zichzelf terugziet. (hoop ik)
Weet je hoeveel glazen er in een fles zitten? Ze zitten er met 5 man van te drinken, dus allemaal net een klein glasquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:55 schreef Silves het volgende:
Kijk daar hebben we jef die weer het op zijn heupen heeft, de fles is leeg.
ik hoop dat Wendy er met de pot er van door gaat, maar af en toe komt ze niet uit haar woorden, en is het aan Babs om ook de oppas te zijn van zooi en Wendy, en sinds wanneer mag Babs niet het spel spelen en met de poen er van door gaan..ik blijf erbij dat iedereen daar Babs naar voren schuift om alles op te lossen en zelfs de mannen verschuilen zich achter haar, zodat ze veilig zijn..en ik hoop vaan harte dat ze weg gaat, mogen ze allemaaal zelf tv maken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar wel op een manier waarin ze haar als een dom hulpeloos zielig geval schetst.
In dezelfde zin valt ze diegene af 'kan zij niet, slecht met woorden' en complimenteert ondertussen zichzelf 'niet zoals wij'quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar wel op een manier waarin ze haar als een dom hulpeloos zielig geval schetst.
Een goeie psycholoog kan volgens mij vooral goed luisteren. Deze nitwit hoort zichzelf niet eens.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dezelfde zin valt ze diegene af 'kan zij niet, slecht met woorden' en complimenteert ondertussen zichzelf 'niet zoals wij'
Ima luister en observeert, onderschat hem niet. Slimme jongenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:05 schreef engine het volgende:
Ima wordt niet echt spraakzamer van een biertje helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |