Jappie toch..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
Oh nu blijkt dat Wendy al die tijd een oogje heeft op Marci.. volgens Bep
Dat was in de eerste maand al duidelijk en dat weet Babs ook want kijk de beelden van hottubgate maar terugquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:17 schreef KinKiJan het volgende:
Babs begint me te irriteren, steeds dat overschreeuwen.. Mooi geweest, bed roept..
Ja ze wordt steeds luider en toch moet je goed opletten wat ze zegtquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:17 schreef KinKiJan het volgende:
Babs begint me te irriteren, steeds dat overschreeuwen.. Mooi geweest, bed roept..
Volgens mij dat Wendy niet goed wist hoe om te gaan met complimenten van Marciano omdat Kim W haar elke keer verrot scholdquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik ook niet, maar dit gaat wel rond, het zaadje is gelegd . terwijl Wendy van niets weetquote:
Maar dan weet je dus niet wat ze allemaal doorlult aan derdenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel haar ambitie. Ik durf te stellen dat ze dat niet gaat redden.
Van wat ik me kan herinneren was Kim buitengewoon hysterisch bezig destijds.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij dat Wendy niet goed wist hoe om te gaan met complimenten van Marciano omdat Kim W haar elke keer verrot schold
Alsof Marciano iets achter Wendy's rug om had gezegd tegen Kim W, of ander gedrag had vertoond of zoiets, terwijl hij een betere connectie met Babs had, maar Wendy was wel elke keer de lul
Dat snapt Wendy niet en daarom wist ze niet om te gaan met complimenten van Marciano tijdens het boksen bv
Ze heeft Wendy dood gewenst, uitgescholden voor alles wat lelijk was en Wendy wist helemaal van niks , deed ook niks verkeerd, Marciano had alleen een keer een arm om haar heen gelegd als vrienden en Kim ontploftequote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren was Kim buitengewoon hysterisch bezig destijds.
Tiano koos Kim zelf uitquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren was Kim buitengewoon hysterisch bezig destijds.
Zou haar mijn achternaam nog niet gevenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan weet je dus niet wat ze allemaal doorlult aan derden
Integriteit is bij haar zeker een dingetje ja. Maar ik betwijfel of ze sowieso de intellectuele capaciteit heeft om een dergelijke studie met succes af te ronden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan weet je dus niet wat ze allemaal doorlult aan derden
Ja zoiets idd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft Wendy dood gewenst, uitgescholden voor alles wat lelijk was en Wendy wist helemaal van niks , deed ook niks verkeerd, Marciano had alleen een keer een arm om haar heen gelegd als vrienden en Kim ontplofte
Je kan het ook als een compliment opvattenquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft Wendy dood gewenst, uitgescholden voor alles wat lelijk was en Wendy wist helemaal van niks , deed ook niks verkeerd, Marciano had alleen een keer een arm om haar heen gelegd als vrienden en Kim ontplofte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |