Ima vertrekt ook en heeft nog steeds geen woord uitgebrachtquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:55 schreef engine het volgende:
Ohnee daar staat Rupie nogeven niet gezien.
Nou Wendy kan er ook wel iets van, maar wetend dat ze hartsvriendinnen zijn en elkaar alles vertellen en hebben lol samen en het is overdreven dat babs haar kapot maakt...Dit is eerder een eunice en mirten..Zooi met Mexx, leila met Moira..quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ze voelt zich ver verheven boven anderen, zoals Wendy die ze kleineert, ze trapt naar beneden en schreeuwt zich omhoog, maar dat is het spel dat ze allemaal spelen op hun eigen manier. Volgens mij is Wendy de enige die daar leeft, zonder echt het spel te spelen.
Als ik zo in bed lig, hoor ik haar nogquote:Op woensdag 24 mei 2023 03:58 schreef Puzzie het volgende:
Marciano wilde alsnog zijn gelijk , Bep ratelt en ratelt......... geen speld tussen te krijgen
En geen touw aan vast te knopen. Begrijp de helft van de tijd niet wat ze nou eigenlijk zegt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:58 schreef Puzzie het volgende:
Marciano wilde alsnog zijn gelijk , Bep ratelt en ratelt......... geen speld tussen te krijgen
Wel grappig dat Jappie en Bep elkaar begrepen en aanvulden in de discussie met Marcianoquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:00 schreef engine het volgende:
[..]
En geen touw aan vast te knopen. Begrijp de helft van de tijd niet wat ze nou eigenlijk zegt.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel grappig dat Jappie en Bep elkaar begrepen en aanvulden in de discussie met Marciano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |