Ik zag je al bij BB. Je bent erg oké!quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik was hier met een andere username die ik niet meer weet () met de eerste BB met Ruudje, Twitter was te verwarrend met die vertraging tussen live en uitzendingen dus here I am again
-
Babs die met dubbele tong zegt dat Wendy dronken is vind ik wel humor
Ik heb geen druppel gehad en het is voor mij ook twee uur snachtsquote:
Ik hoor hetquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zit te paffen en praat honderduit
quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel gehad en het is voor mij ook twee uur snachts
Ik sta er objectief in en oordeel daar na. Heerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar geen kwade dronk. Van mij mag onder andere Wendy de hoofdprijs krijgen.
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:09 schreef Kakadylo het volgende:
De enige die 'normaal' blijft praten na alcohol is Jeff want hij lijkt er juist alleen maar scherper van te worden
Daar kan ik niets tegenin brengenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja goed hier net zo maar als ik om 8 uur vanavond was begonnen was ik nu niet nuchter geweest
Hij is heel ervaren met wijn en bier. Dat maakt veel verschil. En verder een eikel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.
Zo verstandig is ze niet hoor want Jappie gaat er alweer bij liggenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie toch echt een Wendy die er klaar mee is en gewoon lekker wil gaan slapen. Zatte Babs ziet het anders natuurlijk
Nouuuuu, nee is een act.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is heel ervaren met wijn en bier. Dat maakt veel verschil. En verder een eikel.
Wanneer Jeff zijn podcast opneemt met een bewoner is het een relaxe gast, daarbuiten is het een eikelquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.
Als jij dat wil gelovenquote:
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo verstandig is ze niet hoor want Jappie gaat er al bij liggen
Yeps, parade paardje van deze rls voor sbs6. Ik geloof niet in sprookjes, zowel positief als negatief.quote:
En toch komt Jef Babs haar fles nuttigen, en start weer een discussie..dit is dus jammer, elke keer als Babs eens de waarheid hardop zegt tegen de Bro,s wordt ze uitgespuugd...hij heeft tot nu toe wel flink geprofiteerd van haar gulheid.laten we eerlijk zijn, ze is wel bijna de enige die Jef de hand boven zijn hoofd houd..quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is behoorlijk dronken en nu is Jeff weer de boosdoener, die er net pas bij komt? Babet zit de heel avond al te tetteren en Zoe was al boos dat ze nog meer drank kwam halen. Jeff heeft heel lang met Isaac en Zoe op kantoor zitten kletsen.
Bij Jeff merk je niet eens als hij gedronken heeft. Dat is een pluspunt, naast al zijn minpunten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:20 schreef Kakadylo het volgende:
Daar waar Babs strontvervelend is met drank op is Jeff juist op zulke momenten aan als een kraan
Babs heeft twee extreme gezichten en kan daarin switchen à la minutequote:
Jeff heeft vanavond volgens mij niet zo veel gedronken, de groep die buiten zat, Marciano, Wendy, Jappie en Babet hebben de hele avond buiten zitten drinken. Jeff heeft daar niet bij gezeten, zat met Isaac en Zoe op kantoor en had 1 flesje bier bij zich.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij Jeff merk je niet eens als hij gedronken heeft. Dat is een pluspunt, naast al zijn minpunten.
Hij heeft idd minder gehad dan de rest.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft vanavond volgens mij niet zo veel gedronken, de groep die buiten zat, Marciano, Wendy, Jappie en Babet hebben de hele avond buiten zitten drinken. Jeff heeft daar niet bij gezeten, zat met Isaac en Zoe op kantoor en had 1 flesje bier bij zich.
Ik zie dat vooral terug als ze gedronken heeftquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft twee extreme gezichten en kan daarin switchen à la minute
Babs is vanaf het begin de grote narcist van deze show. Uithoren en ikke ikke ikke.... .quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft twee extreme gezichten en kan daarin switchen à la minute
Heeft evenveel gedronken van rode tot witte wijn, bier van kantoor, heb hem nog niet gezien zonder fles of glas...en nu wachten op de koude fles rose..quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft vanavond volgens mij niet zo veel gedronken, de groep die buiten zat, Marciano, Wendy, Jappie en Babet hebben de hele avond buiten zitten drinken. Jeff heeft daar niet bij gezeten, zat met Isaac en Zoe op kantoor en had 1 flesje bier bij zich.
Dan wordt het tijd dat Jef en Wendy de handen van haar af trekken..mag Ice hem kalmeren, en mag Wendy eindelijk zich zelf naar voren schuiven en opstaan om iets te verdedigen..dus ik hoop voor jullie hier dat ze wordt weggestemdquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het sneu voor Wendy vanavond, ze probeerde haar punt duidelijk te maken, maar iedereen overrulde haar. Jappie begreep haar wel, maar haar zogenaamde vriendin Babet, viel haar weer eens af
Narcist vind ik een te groot woord, trekjes zijn er, maar uithoren is ze een meester inquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babs is vanaf het begin de grote narcist van deze show. Uithoren en ikke ikke ikke.... .
Dat is dat me, myself and i verhaal. Dat is ook Babettequote:Op woensdag 24 mei 2023 02:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het sneu voor Wendy vanavond, ze probeerde haar punt duidelijk te maken, maar iedereen overrulde haar. Jappie begreep haar wel, maar haar zogenaamde vriendin Babet, viel haar weer eens af
Babs ook..of heb je deze gemist?quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met een vriendin als Babet heb je geen vijanden nodig. Vond Jappie lief voor Wendy. Ging even checken bij haar
Morrie zit op de eerste rangquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zegt Ruppie nu dat Jappie een blowjob krijgt van Wendy?
Denk dat Wendy te lam is om nog uit haar ogen te kunnen kijken. Laat staan een blowjobquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zegt Ruppie nu dat Jappie een blowjob krijgt van Wendy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |