Ik zag je al bij BB. Je bent erg oké!quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik was hier met een andere username die ik niet meer weet () met de eerste BB met Ruudje, Twitter was te verwarrend met die vertraging tussen live en uitzendingen dus here I am again
-
Babs die met dubbele tong zegt dat Wendy dronken is vind ik wel humor
Ik heb geen druppel gehad en het is voor mij ook twee uur snachtsquote:
Ik hoor hetquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zit te paffen en praat honderduit
quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel gehad en het is voor mij ook twee uur snachts
Ik sta er objectief in en oordeel daar na. Heerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar geen kwade dronk. Van mij mag onder andere Wendy de hoofdprijs krijgen.
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:09 schreef Kakadylo het volgende:
De enige die 'normaal' blijft praten na alcohol is Jeff want hij lijkt er juist alleen maar scherper van te worden
Daar kan ik niets tegenin brengenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja goed hier net zo maar als ik om 8 uur vanavond was begonnen was ik nu niet nuchter geweest
Hij is heel ervaren met wijn en bier. Dat maakt veel verschil. En verder een eikel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.
Zo verstandig is ze niet hoor want Jappie gaat er alweer bij liggenquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie toch echt een Wendy die er klaar mee is en gewoon lekker wil gaan slapen. Zatte Babs ziet het anders natuurlijk
Nouuuuu, nee is een act.quote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is heel ervaren met wijn en bier. Dat maakt veel verschil. En verder een eikel.
Wanneer Jeff zijn podcast opneemt met een bewoner is het een relaxe gast, daarbuiten is het een eikelquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij kent gewoon beter zijn grenzen. Jeff heeft een goede dag gehad. Leuke gast.
Als jij dat wil gelovenquote:
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 02:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo verstandig is ze niet hoor want Jappie gaat er al bij liggen
Yeps, parade paardje van deze rls voor sbs6. Ik geloof niet in sprookjes, zowel positief als negatief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |