Ze waren wel aardig fanatiek. En tjah.. door het gebeuren vorige week hadden ze bij AZ ook wel iets meer beveiliging kunnen neerzetten zo rond de 85'ste minuut. Dat UEFA 300 kaarten opeist in een van minst beveiligde vakken in elk stadion is altijd groot risico. Al zo vaak misgegaan (naast vorige week). Bij PSV e.d. gaat dat ook vaak mis.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar dan wel 2 partijen die het willen. Dit lijkt een vak te zijn met volk wat daar niets mee te maken wilt hebben, dan is het gewoon een laffe aanval.
Laatste rondes zijn dit jaar wel wat minder. Leuk toernooi wel. Prima toevoeging.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Basel met sterspeler Burger (lol)
En @:atypisch en @:fetx mij maar belachelijk maken omdat ik het wel zag in die jongen (naja, een beetje)
Eerst Sevilla - Juventus bekijken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan penaltys nemen in Basel
Ik nodig jullie allemaal uit.
Dank je, maar ik sla over.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zie 't nergens op tv?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even over die strafschoppen he...quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:46 schreef Het_Bokje het volgende:
"Hoe kan dit gebeuren"![]()
veel mongolen in een stadion, dán kan dit gebeuren
Ultra-mongolen dus. (alvast excuses aan mensen uit Mongolië)quote:
Danny had niet door dat hij al geel hadquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Acuna die rood pakt door tijdrekken in minuut 115, wat een debiel
Op de Ben-side zitten alleen maar 14-jarigen. Dus dat is evident.quote:
Matig hekje wel.quote:
Dat was genieten hé maatquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We schakelen over naar Sheffield Wednesday v Peterborough.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
Juichen op de thuisvakken als een bezeteneEn het dan raar vinden dat het uit de hand loopt. Goede actie van de Ultras, opzouten met die idioterie en provocaties.
Ik zag op foto’s al wat voor schorem er tussen die familieleden zat. Dan is het niet vreemd dat dit dan uit de hand loopt zeg… Die verbolgenheid van de media: Hoe heeft dit kunnen gebeuren?????????? Ja goh…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens mij krijgen ze vooral klappen van familieleden e.d.
+ tegenreactie van vorige week.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
Juichen op de thuisvakken als een bezeteneEn het dan raar vinden dat het uit de hand loopt. opzouten met die idioterie aan provocaties.
Nouja, AZ gaat toch op zoek? Kan WHU niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag op foto’s al wat voor schorem er tussen die familieleden zat. Dan is het niet vreemd dat dit dan uit de hand loopt zeg… Die verbolgenheid van de media: Hoe heeft dit kunnen gebeuren?????????? Ja goh…
En AZ Ultras
Is toch altijd bij dat kuddegedragquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nouja, AZ gaat toch op zoek? Kan WHU niet zoveel aan doen.
Breek je vervolgens met 50 man door en word je gewoon van de trap gemieterd omdat er 45 toch niet zo heel stoer zijn.
Volgens Rob de Wijk heb je altijd meer aanvallers nodig en is je linie verdedigen makkelijker.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:02 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Die Engelse bolle Japie in dat groene shirt staat in dat tweede filmpje van de onderste tweet wel mooi te rossen zeg
Daar hoor je in de media dan niks over.quote:
Die vrouw die op die trap selfies gaat zitten filmen en dan verontwaardigd doet als ze een klap krijgtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:02 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Die Engelse bolle Japie in dat groene shirt staat in dat tweede filmpje van de onderste tweet wel mooi te rossen zeg
Pascal Jansen lijkt me het type die ruzie zoekt en vervolgens zijn maten het laat oplossenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ twitter ]
Pavlidis die zich er ook nog even mee gaat bemoeien met Pascal Jansen achter de boarding helemaal in paniek
"knollsy" schijnt die vent genoemd te worden. had zo in de film Hooligans over de GSE gepast. very apt defense old chap 😄quote:
Was echt de schuld van de uitgenodigde ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Malavita het volgende:
Er zat ook lang niet alleen familie en genodigden vermoed ik. Lekker mee kappen met die uitnodigingen zou ik zeggen
Ja want dat staat er iddquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was echt de schuld van de uitgenodigde ja.
Dat ze zich kapot schamen
Beker.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer dat we geen AZ - Groningen meer hebben volgend seizoen.
Wedstrijd helemaal gekeken.quote:
Arbitragequote:While the Inter-Cities Fairs Cup is considered to be the predecessor to the UEFA Cup, UEFA does not recognise the Fairs Cup as one of its official club competitions.
Head-to-head:quote:Referee
Anthony Taylor ENG
Assistant referees
Gary Beswick ENG
Adam Nunn ENG
Video Assistant Referee
Stuart Atwell ENG
Assistant Video Assistant Referee
Chris Kavanagh ENG
Assistant Assistant Video Assistant Referee
Bastian Dankert GER
Fourth Official
Michael Oliver ENG
Dit seizoenquote:The first leg of the Sevilla v Roma tie, originally scheduled to be played on 12 March 2020, 18:55 CET at Ramón Sánchez Pizjuán Stadium, Seville, was postponed date due to the COVID-19 pandemic in Spain and subsequent travel restrictions.
The second leg, originally scheduled for 19 March 2020, 21:00 CET at Stadio Olimpico, Rome, was subsequently postponed. UEFA later decided to stage the tie as a single-leg match, to be played at a neutral venue in Germany.
Maar Mourinho heeft toch nog nooit een finale verloren?quote:Op maandag 29 mei 2023 18:46 schreef Malavita het volgende:
Gunstiger voor Ajax als Roma hem wint en in de top 6 blijft staan in de competitie las ik ergens (zal wel in het Ajax topic staan. Dus daar gaan we maar voor.
Maar Sevilla heeft ervaring met het winnen van dit toernooi![]()
Roma wint al weken geen wedstrijd meer, die gaan echt geen 6e worden. Al helemaal niet als ze de EL winnen.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:46 schreef Malavita het volgende:
Gunstiger voor Ajax als Roma hem wint en in de top 6 blijft staan in de competitie las ik ergens (zal wel in het Ajax topic staan. Dus daar gaan we maar voor.
Maar Sevilla heeft ervaring met het winnen van dit toernooi![]()
Ze staan zesde en moeten alleen nog thuis tegen Spezia.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Roma wint al weken geen wedstrijd meer, die gaan echt geen 6e worden. Al helemaal niet als ze de EL winnen.
sevilla kennelijk ook niet. Europa league tenminste.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Mourinho heeft toch nog nooit een finale verloren?
2 punten voorsprong thuis tegen de nr17. Juve lastige uitpot dacht ik.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Roma wint al weken geen wedstrijd meer, die gaan echt geen 6e worden. Al helemaal niet als ze de EL winnen.
1 punt voorsprong en ze spelen tegen een ploeg die handhaving nog moet veiligstellen. Juventus moet tegen Udinese die al klaar zijn, hebben ook een beter doelsaldo.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
2 punten voorsprong thuis tegen de nr17. Juve lastige uitpot dacht ik.
Maargoed laat ze vanavond maar eerst winnen. Of niet, spelen we die voorronde wel. Extra awayday
Ah ok. Naja juve moet ook nog winnen. Laatste 2 comp wedstrijden ook verloren natuuelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 punt voorsprong en ze spelen tegen een ploeg die handhaving nog moet veiligstellen. Juventus moet tegen Udinese die al klaar zijn, hebben ook een beter doelsaldo.
https://www.uefa.com/uefa(...)rentina-vs-west-ham/quote:Referee
Carlos del Cerro Grande ESP
Assistant referees
Pau Cebrián Devís ESP
Guadalupe Porras Ayuso ESP
Fourth Official
Jesús Gil Manzano ESP
Video Assistant Referee
Juan Martínez Munuera ESP
Assistant Video Assistant Referee
Alejandro Hernández ESP
Assistant Assistant Video Assistant Referee
Tiago Martins POR
NOSquote:'Engel van Alkmaar' Chris Knolls als een kind zo blij met finalekaartje West Ham
Zijn heldhaftige optreden ging viraal. Chris Knolls, inmiddels liefkozend 'de engel van Alkmaar' genoemd, maakte zich op 18 mei onsterfelijk in de ogen van heel West Ham United. In zijn eentje werkte hij de aanstormende meute AZ-supporters naar beneden, die de tribune bestormden na afloop van de halve finale van de Conference League, waarin de Alkmaarders werden uitgeschakeld.
De AZ-hooligans wilden op die manier verhaal halen voor het gedrag van West Ham-fans. Zij hadden in de heenwedstrijd in Londen familieleden van spelers en van leden van de technische staf van AZ belaagd toen die juichten bij het doelpunt van AZ voor rust.
Maar bij hun bestorming hadden ze buiten Chris Knolls gerekend. In de hachelijke situatie ontpopte hij zich als beschermer van de vrienden en familieleden van West Ham-spelers die in het bewuste vak zaten.
'Knollsy' probeert hooligans van AZ van zich af te houden
Als beloning voor zijn optreden schonk West Ham United Knolls een kaartje voor de finale tussen West Ham en Fiorentina vanavond in Praag. 'Knollsy' (voor vrienden) was tot tranen geroerd door deze geste. Hij was namelijk wanhopig op zoek naar een kaartje om zijn favoriete club in het Eden Stadium naar de titel in de Conference League te kunnen schreeuwen.
Gewoon een ordinaire hooligan die daar op de tribune zat met zijn hooliganvriendjes krijgt wel heel erg veel heldenverering in de media zeg. Niemand die uitzoekt hoe het nou echt zat ookquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire hooligan die daar op de tribune zat met zijn hooliganvriendjes krijgt wel heel erg veel heldenverering in de media zeg. Niemand die uitzoekt hoe het nou echt zat ook
Maar o wee als er een bekertje bier op het veld komt, dan is de wereld te klein.
@de_boswachter @RamboDirkquote:Voor West Ham's laatste wedstrijd van de Engelse competitie, afgelopen zondag in het London Stadium tegen Leeds United, kreeg Knolls een staande ovatie van de fans. Het kostte hem meer dan uur om na afloop uit het stadion te geraken, omdat iedereen hem wilde bedanken voor zijn heldhaftige optreden.
"Wat een ontvangst, een staande ovatie en ik heb vandaag zelf geen bier hoeven te kopen. Vooral veel vrouwen kwamen naar me toe. Het is alsof ik kampioen ben geworden."
Hij heeft gewoon een middagje in de goldfingers gezeten dusquote:
Waar was VBL zonder Tong ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
Er is een apart topic nu
VBL / UEFA Conference League finale. 21:00 uur. Fiorentina-West Ham United.
Deze is prima lijkt mijquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw topic of deze gewoon pakken allen?
Misschien heeft U het gemist, maar vanaf vanavond gaan we weer op weg naar de grote polonaise. 20:00 Veronica gaan we zien of FC Twente het Zweedse Hammarby kan kloppen in de tweede voorronde van het Conference Cupje.
Na Feyenoord poepen we dit topic wel even onder.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Als echte Feyenoorder juichen we vanavond voor @:hammarbyfotboll
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Feyenoorders. De leegheid van die levens schokt me.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Spreek voor jezelf .quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Die laatste heeft Twente nog tegen gespeeldquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeven nog niet, vanaf volgende ronde pas
wel interessant om dan in de gaten te houden
via flashscore of teletekst, de mogelijke tegenstander Sutjeska Niksic uit Montenegro tegen FC Santa Coloma uit Andorra, eerstgenoemde speelt vanavond thuis
Veel gestrekte beentjes van @Scrummie genoteerdquote:
daar worden commentatoren blijkbaar op uitgezocht. Maar iig donker dus deugpunten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Romano Denneboom is niet van de spectaculaire teksten.
bepaaltquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zlatan heeft nog niet bepaalt de portemonnee getrokken bij deze club.
Hoop dat ze er nu van genieten dan want dit gaat volgend seizoen niet gebeuren hahaquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hammarby draait lekker mee bovenin.
Malmo FF volgend seizoen in Enschede.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Hoop dat ze er nu van genieten dan want dit gaat volgend seizoen niet gebeuren haha
Die ouwe zou toch stoppen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Leo heeft het heel moeilijk om erbij te blijven
Het vizier staat helaas nog niet op scherp.quote:
Ja die indruk had ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Was nog wel lastig om iemand te vinden die kon schieten ondanks dat ze op maar zo'n 7 meter van het doel warenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twente wil de bal erin lopen...
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:27 schreef RipCity het volgende:
Als Twente dit niet wint...En dan volgende week in Zweden vroeg op achterstand komen, nog 108 kansen krijgen en dan uitgeschakeld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje Differdange 03 @Paulquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:28 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
En dan volgende week in Zweden vroeg op achterstand komen, nog 108 kansen krijgen en dan uitgeschakeld worden
Het zal nog niet begonnen zijn.quote:
@EdgarDavidsquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Romano zijn derde been zal Noa Vahle een beetje kietelen.
je krijgt toch 0,2 punt bij een overwinning voor de ranglijst dus beter wint Twente hier gewoonquote:
Oh denneboom oh denneboom, wat is je tak wonderschoonquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Romano zijn derde been zal Noa Vahle een beetje kietelen.
...en zegt alles op dezelfde toon.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh denneboom oh denneboom, wat is je tak wonderschoon
Inderdaad, de 2 twente supporters reageren mokerlaat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze in het achterland overal trage streams?
Nooit. Hebben ze bij Hammarby goed naar de videootjes gekeken dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
Unnerstall heeft het vandaag niet zo met hoge balletjes
Krijg je met een knotje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
Moeten die nog dalen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
De voorbereiding was in ieder geval goed maar voetballen kunnen ze niet echtquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit. Hebben ze bij Hammarby goed naar de videootjes gekeken dus.
Een beetje zoals de dames vannacht dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De voorbereiding was in ieder geval goed maar voetballen kunnen ze niet echt
Als dit zo blijft verliezen alle Zweedse clubs vanavondquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De voorbereiding was in ieder geval goed maar voetballen kunnen ze niet echt
Als ze maar gelukkig zijn, dan ben ik dat ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over damesvoetbal.
Dat vind ik een lieve gedachte van jequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze maar gelukkig zijn, dan ben ik dat ook
Zei iemand dat maar eens tegen de NOSquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat het damesvoetbal met rust
Dan kijk je toch niet? Dat deed je vast al niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei iemand dat maar eens tegen de NOS
Heb jij er last van om 10 uur in de ochtend dan? Of ben je een waterpolo hooligan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei iemand dat maar eens tegen de NOS
Ik durf wel te stellen dat ik de liefste user van heel VBL ben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik een lieve gedachte van je
Ik kijk alles. Tenminste wel in deze tijd van gebrek aan iets anders.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij er last van om 10 uur in de ochtend dan? Of ben je een waterpolo hooligan?
Ik mis wel de diep in de nacht potjes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij er last van om 10 uur in de ochtend dan? Of ben je een waterpolo hooligan?
Praaim taaim joe es eeeyquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk alles. Tenminste wel in deze tijd van gebrek aan iets anders.
Alleen niet als ik er midden in de nacht voor op moet. Kom op zeg.
Ik heb VS - Nederland ook enkel de samenvatting gepakt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis wel de diep in de nacht potjes.
Joh, moet jij weten. Alleen als de NOS ermee stopt, wordt het lastiger om te kijken. .quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet. Dit is te makkelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis wel de diep in de nacht potjes.
Nee zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Joh, moet jij weten. Alleen als de NOS ermee stopt, wordt het lastiger om te kijken. .
Dat is de grap.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet. Dit is te makkelijk.
Verdorie, zijn we er toch weer ingetuind!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat ik de liefste user van heel VBL ben.
Ja die hebben geen leuk avondje Europaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als dit zo blijft verliezen alle Zweedse clubs vanavond
Die 30 minuten van de 1ste helft waren prima verder ben ik het met je eensquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje zoals de dames vannacht dus.
Ik heb mij anders prima vermaakt om 03:00 snachtsquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik speel niet met iemands privé.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heeft Johan?
heb je een gifje ter illustratie?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je een gifje ter illustratie?
Heb je een gifje ter illustratie? @Cocoquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
Deze 1-0 is wel mager. Wordt weer billenknijpen volgende week.
Vind die Zweden anders bloedirritant en zich gedragen als mietjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
Man, wat word ik moe van de vele opstootjes bij Nederlandse clubs, ik zal wel een oude zeikerd zijn.
Wil je niet zo vrouwonvriendelijk doen? Alvast bedankt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
Deze 1-0 is wel mager. Wordt weer billenknijpen volgende week.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je een gifje ter illustratie? @:Coco
Ja, prima, gewoon er boven blijven staan vind ik een stuk stoerder.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Vind die Zweden anders bloedirritant en zich gedragen als mietjes
ja man, van je afbijten is slecht natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, prima, gewoon er boven blijven staan vind ik een stuk stoerder.
Valt me ook op. Lijkt net alsof de nieuwe lichting slecht is opgevoed in Nederland. Bij elke club zie je dit terugkomen tegenwoordig. Het is enorm irritant en ik ben er echt allergisch voor. Wees eens een vent en ga voetballen. Die mentaliteit mist tegenwoordig in de jeugdopleiding. Je merkt het al in de manier waarop ze onderling communiceren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
Man, wat word ik moe van de vele opstootjes bij Nederlandse clubs, ik zal wel een oude zeikerd zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, prima, gewoon er boven blijven staan vind ik een stuk stoerder.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Valt me ook op. Lijkt net alsof de nieuwe lichting slecht is opgevoed in Nederland. Bij elke club zie je dit terugkomen tegenwoordig. Het is enorm irritant en ik ben er echt allergisch voor. Wees eens een vent en ga voetballen. Die mentaliteit mist tegenwoordig in de jeugdopleiding. Je merkt het al in de manier waarop ze onderling communiceren.
@Mexicanobakker en ik huiveren al Lang voor aankomend seizoen.quote:
En de tegenstander werkt dat gedrag natuurlijk totaal niet in de hand wil je zeggen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Valt me ook op. Lijkt net alsof de nieuwe lichting slecht is opgevoed in Nederland. Bij elke club zie je dit terugkomen tegenwoordig. Het is enorm irritant en ik ben er echt allergisch voor. Wees eens een vent en ga voetballen. Die mentaliteit mist tegenwoordig in de jeugdopleiding. Je merkt het al in de manier waarop ze onderling communiceren.
Het is hun werk. Constant zeuren tegen scheids over de ander op het veld en dan zelf hetzelfde doen. Ik zie dat gedoe graag een stuk minder in het voetbal.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
ja man, van je afbijten is slecht natuurlijk![]()
Mooi jaar was dat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het voelt hier even als 1987.
Die opstootjes zijn ze inderdaad op uit. Niet slim om daar op in te gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
En de tegenstander werkt dat gedrag natuurlijk totaal niet in de hand wil je zeggen?
Denk dat Hammerby dit gedrag vandaag aan zichzelf te danken heeft hoor
Ja ik ook maar dan moet de tegenstander daar ook aan mee werken en dat gebeurd natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is hun werk. Constant zeuren tegen scheids over de ander op het veld en dan zelf hetzelfde doen. Ik zie dat gedoe graag een stuk minder in het voetbal.
Al die lui een samenlevingsverbod.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Afterparty nu. Az toestanden.
Hammarby kent firms gebaseerd op de Engelse firms, soort van fanboys. Ontzettend triest clubje mensen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ik vind ze eigenlijk wel oké ogen. Hammarby bijna geen serieuze kans gelaten. Alleen maak je het verlies van Zerrouki, Misidjan en Cerny niet in een klap goed. Een betere controleur, zoals Carel Eiting, en een aanvaller met iets meer vernuft (wellicht Pellistri) zou wat schelen.quote:
gewoon Twente diskwalificeren. Ze doen echt niets om dit te voorkomen. Hartje zomer en de "harde kern" komt met sjaals en capuchonjassen en truien naar het stadionquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al die lui een samenlevingsverbod.
Nee je moet lekker alles pikken van die Zweden, provoceren op de thuistribune en een minuut stilte verstoren. Ik geef die gasten van Twente groot gelijk, als ze erom vragen kunnen ze het krijgen. Nou, ze vroegen erom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon Twente diskwalificeren. Ze doen echt niets om dit te voorkomen. Hartje zomer en de "harde kern" komt met sjaals en capuchonjassen en truien naar het stadion
Geweld goed praten lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee je moet lekker alles pikken van die Zweden, provoceren op de thuistribune en een minuut stilte verstoren. Ik geef die gasten van Twente groot gelijk, als ze erom vragen kunnen ze het krijgen. Nou, ze vroegen erom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |