Praaim taaim joe es eeeyquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk alles. Tenminste wel in deze tijd van gebrek aan iets anders.
Alleen niet als ik er midden in de nacht voor op moet. Kom op zeg.
Ik heb VS - Nederland ook enkel de samenvatting gepakt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis wel de diep in de nacht potjes.
Joh, moet jij weten. Alleen als de NOS ermee stopt, wordt het lastiger om te kijken. .quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet. Dit is te makkelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis wel de diep in de nacht potjes.
Nee zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Joh, moet jij weten. Alleen als de NOS ermee stopt, wordt het lastiger om te kijken. .
Dat is de grap.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet. Dit is te makkelijk.
Verdorie, zijn we er toch weer ingetuind!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat ik de liefste user van heel VBL ben.
Ja die hebben geen leuk avondje Europaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als dit zo blijft verliezen alle Zweedse clubs vanavond
Die 30 minuten van de 1ste helft waren prima verder ben ik het met je eensquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje zoals de dames vannacht dus.
Ik heb mij anders prima vermaakt om 03:00 snachtsquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik speel niet met iemands privé.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heeft Johan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |