Inderdaad, de 2 twente supporters reageren mokerlaat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze in het achterland overal trage streams?
Nooit. Hebben ze bij Hammarby goed naar de videootjes gekeken dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
Unnerstall heeft het vandaag niet zo met hoge balletjes
Krijg je met een knotje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
Moeten die nog dalen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
De voorbereiding was in ieder geval goed maar voetballen kunnen ze niet echtquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit. Hebben ze bij Hammarby goed naar de videootjes gekeken dus.
Een beetje zoals de dames vannacht dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De voorbereiding was in ieder geval goed maar voetballen kunnen ze niet echt
Als dit zo blijft verliezen alle Zweedse clubs vanavondquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De voorbereiding was in ieder geval goed maar voetballen kunnen ze niet echt
Als ze maar gelukkig zijn, dan ben ik dat ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over damesvoetbal.
Dat vind ik een lieve gedachte van jequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze maar gelukkig zijn, dan ben ik dat ook
Zei iemand dat maar eens tegen de NOSquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat het damesvoetbal met rust
Dan kijk je toch niet? Dat deed je vast al niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei iemand dat maar eens tegen de NOS
Heb jij er last van om 10 uur in de ochtend dan? Of ben je een waterpolo hooligan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei iemand dat maar eens tegen de NOS
Ik durf wel te stellen dat ik de liefste user van heel VBL ben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik een lieve gedachte van je
Ik kijk alles. Tenminste wel in deze tijd van gebrek aan iets anders.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij er last van om 10 uur in de ochtend dan? Of ben je een waterpolo hooligan?
Ik mis wel de diep in de nacht potjes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij er last van om 10 uur in de ochtend dan? Of ben je een waterpolo hooligan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |