Fijn om te horen. Doet me goed.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen ben ik niet enorm fan van hem nog een seizoen huren. Zoveel mogelijk waarde op het veld ajb.
Maar als het de enige optie blijkt moet je het alsnog doen natuurlijk.
Basel met sterspeler Burger (lol)quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Basel dit trouwens gaat redden is dit een Gods wonder.
Fiorentina is 4 klassen beter.
Papa op zijn dijbeen, raar haar en een twijfelachtig talent maar wat een carrière.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op de knieën voor Lord Neno Gudelj.
Óf Sevilla wint geen Europa League of Mourinho verliest een finale.quote:
Wouter Burger heeft meteen kans op een goal.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Basel met sterspeler Burger (lol)
En @:atypisch en @:fetx mij maar belachelijk maken omdat ik het wel zag in die jongen (naja, een beetje)
Gudelj drinkt geen alcohol en koffie evenmin. ,,Omdat je na elke kop koffie zeven glazen water moet drinken om je vochthuishouding weer in evenwicht te krijgen", aldus de Serviër.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Papa op zijn dijbeen, raar haar en een twijfelachtig talent maar wat een carrière.
Stukje onverzettelijkheid.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Papa op zijn dijbeen, raar haar en een twijfelachtig talent maar wat een carrière.
BurgerGODquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Basel met sterspeler Burger (lol)
En @:atypisch en @:fetx mij maar belachelijk maken omdat ik het wel zag in die jongen (naja, een beetje)
ME'er is niet zo snel in zo'n zwaar pakjequote:
Stoeltje vrij volgend seizoen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gast die de ME'er vol tegen zijn hoofd (helm) slaat heeft wel lef.
Ja iedere keer uit andere hoek. Niet echt nieuwsquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je telkens dezelfde situatie post.
Maar hee.
Dan moet je beter kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je telkens dezelfde situatie post.
Maar hee.
Twee keer een situatie waar als de scheidsrechter voor een pingel fluit de VAR ook niets gaat doen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:27 schreef TLC het volgende:
Volledig terecht dat WHU door gaat naar de finale, AZ had echt niks in de melk te brokkelen (afgezonderd van een paar minuten in de eerste helft in Londen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |