Ze waren wel aardig fanatiek. En tjah.. door het gebeuren vorige week hadden ze bij AZ ook wel iets meer beveiliging kunnen neerzetten zo rond de 85'ste minuut. Dat UEFA 300 kaarten opeist in een van minst beveiligde vakken in elk stadion is altijd groot risico. Al zo vaak misgegaan (naast vorige week). Bij PSV e.d. gaat dat ook vaak mis.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar dan wel 2 partijen die het willen. Dit lijkt een vak te zijn met volk wat daar niets mee te maken wilt hebben, dan is het gewoon een laffe aanval.
Laatste rondes zijn dit jaar wel wat minder. Leuk toernooi wel. Prima toevoeging.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Basel met sterspeler Burger (lol)
En @:atypisch en @:fetx mij maar belachelijk maken omdat ik het wel zag in die jongen (naja, een beetje)
Eerst Sevilla - Juventus bekijken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan penaltys nemen in Basel
Ik nodig jullie allemaal uit.
Dank je, maar ik sla over.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zie 't nergens op tv?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even over die strafschoppen he...quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:46 schreef Het_Bokje het volgende:
"Hoe kan dit gebeuren"![]()
veel mongolen in een stadion, dán kan dit gebeuren
Ultra-mongolen dus. (alvast excuses aan mensen uit Mongolië)quote:
Danny had niet door dat hij al geel hadquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Acuna die rood pakt door tijdrekken in minuut 115, wat een debiel
Op de Ben-side zitten alleen maar 14-jarigen. Dus dat is evident.quote:
Matig hekje wel.quote:
Dat was genieten hé maatquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We schakelen over naar Sheffield Wednesday v Peterborough.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
Juichen op de thuisvakken als een bezeteneEn het dan raar vinden dat het uit de hand loopt. Goede actie van de Ultras, opzouten met die idioterie en provocaties.
Ik zag op foto’s al wat voor schorem er tussen die familieleden zat. Dan is het niet vreemd dat dit dan uit de hand loopt zeg… Die verbolgenheid van de media: Hoe heeft dit kunnen gebeuren?????????? Ja goh…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens mij krijgen ze vooral klappen van familieleden e.d.
+ tegenreactie van vorige week.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
Juichen op de thuisvakken als een bezeteneEn het dan raar vinden dat het uit de hand loopt. opzouten met die idioterie aan provocaties.
Nouja, AZ gaat toch op zoek? Kan WHU niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag op foto’s al wat voor schorem er tussen die familieleden zat. Dan is het niet vreemd dat dit dan uit de hand loopt zeg… Die verbolgenheid van de media: Hoe heeft dit kunnen gebeuren?????????? Ja goh…
En AZ Ultras
Is toch altijd bij dat kuddegedragquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nouja, AZ gaat toch op zoek? Kan WHU niet zoveel aan doen.
Breek je vervolgens met 50 man door en word je gewoon van de trap gemieterd omdat er 45 toch niet zo heel stoer zijn.
Volgens Rob de Wijk heb je altijd meer aanvallers nodig en is je linie verdedigen makkelijker.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:02 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Die Engelse bolle Japie in dat groene shirt staat in dat tweede filmpje van de onderste tweet wel mooi te rossen zeg
Daar hoor je in de media dan niks over.quote:
Die vrouw die op die trap selfies gaat zitten filmen en dan verontwaardigd doet als ze een klap krijgtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:02 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Die Engelse bolle Japie in dat groene shirt staat in dat tweede filmpje van de onderste tweet wel mooi te rossen zeg
Pascal Jansen lijkt me het type die ruzie zoekt en vervolgens zijn maten het laat oplossenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ twitter ]
Pavlidis die zich er ook nog even mee gaat bemoeien met Pascal Jansen achter de boarding helemaal in paniek
"knollsy" schijnt die vent genoemd te worden. had zo in de film Hooligans over de GSE gepast. very apt defense old chap 😄quote:
Was echt de schuld van de uitgenodigde ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Malavita het volgende:
Er zat ook lang niet alleen familie en genodigden vermoed ik. Lekker mee kappen met die uitnodigingen zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |