Die opstootjes zijn ze inderdaad op uit. Niet slim om daar op in te gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
En de tegenstander werkt dat gedrag natuurlijk totaal niet in de hand wil je zeggen?
Denk dat Hammerby dit gedrag vandaag aan zichzelf te danken heeft hoor
Ja ik ook maar dan moet de tegenstander daar ook aan mee werken en dat gebeurd natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is hun werk. Constant zeuren tegen scheids over de ander op het veld en dan zelf hetzelfde doen. Ik zie dat gedoe graag een stuk minder in het voetbal.
Al die lui een samenlevingsverbod.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Afterparty nu. Az toestanden.
Hammarby kent firms gebaseerd op de Engelse firms, soort van fanboys. Ontzettend triest clubje mensen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ik vind ze eigenlijk wel oké ogen. Hammarby bijna geen serieuze kans gelaten. Alleen maak je het verlies van Zerrouki, Misidjan en Cerny niet in een klap goed. Een betere controleur, zoals Carel Eiting, en een aanvaller met iets meer vernuft (wellicht Pellistri) zou wat schelen.quote:
gewoon Twente diskwalificeren. Ze doen echt niets om dit te voorkomen. Hartje zomer en de "harde kern" komt met sjaals en capuchonjassen en truien naar het stadionquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al die lui een samenlevingsverbod.
Nee je moet lekker alles pikken van die Zweden, provoceren op de thuistribune en een minuut stilte verstoren. Ik geef die gasten van Twente groot gelijk, als ze erom vragen kunnen ze het krijgen. Nou, ze vroegen erom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon Twente diskwalificeren. Ze doen echt niets om dit te voorkomen. Hartje zomer en de "harde kern" komt met sjaals en capuchonjassen en truien naar het stadion
Geweld goed praten lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee je moet lekker alles pikken van die Zweden, provoceren op de thuistribune en een minuut stilte verstoren. Ik geef die gasten van Twente groot gelijk, als ze erom vragen kunnen ze het krijgen. Nou, ze vroegen erom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |