heb je een gifje ter illustratie?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je een gifje ter illustratie?
Heb je een gifje ter illustratie? @Cocoquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
Deze 1-0 is wel mager. Wordt weer billenknijpen volgende week.
Vind die Zweden anders bloedirritant en zich gedragen als mietjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
Man, wat word ik moe van de vele opstootjes bij Nederlandse clubs, ik zal wel een oude zeikerd zijn.
Wil je niet zo vrouwonvriendelijk doen? Alvast bedankt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
Deze 1-0 is wel mager. Wordt weer billenknijpen volgende week.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je een gifje ter illustratie? @:Coco
Ja, prima, gewoon er boven blijven staan vind ik een stuk stoerder.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Vind die Zweden anders bloedirritant en zich gedragen als mietjes
ja man, van je afbijten is slecht natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, prima, gewoon er boven blijven staan vind ik een stuk stoerder.
Valt me ook op. Lijkt net alsof de nieuwe lichting slecht is opgevoed in Nederland. Bij elke club zie je dit terugkomen tegenwoordig. Het is enorm irritant en ik ben er echt allergisch voor. Wees eens een vent en ga voetballen. Die mentaliteit mist tegenwoordig in de jeugdopleiding. Je merkt het al in de manier waarop ze onderling communiceren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
Man, wat word ik moe van de vele opstootjes bij Nederlandse clubs, ik zal wel een oude zeikerd zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, prima, gewoon er boven blijven staan vind ik een stuk stoerder.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Valt me ook op. Lijkt net alsof de nieuwe lichting slecht is opgevoed in Nederland. Bij elke club zie je dit terugkomen tegenwoordig. Het is enorm irritant en ik ben er echt allergisch voor. Wees eens een vent en ga voetballen. Die mentaliteit mist tegenwoordig in de jeugdopleiding. Je merkt het al in de manier waarop ze onderling communiceren.
@Mexicanobakker en ik huiveren al Lang voor aankomend seizoen.quote:
En de tegenstander werkt dat gedrag natuurlijk totaal niet in de hand wil je zeggen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Valt me ook op. Lijkt net alsof de nieuwe lichting slecht is opgevoed in Nederland. Bij elke club zie je dit terugkomen tegenwoordig. Het is enorm irritant en ik ben er echt allergisch voor. Wees eens een vent en ga voetballen. Die mentaliteit mist tegenwoordig in de jeugdopleiding. Je merkt het al in de manier waarop ze onderling communiceren.
Het is hun werk. Constant zeuren tegen scheids over de ander op het veld en dan zelf hetzelfde doen. Ik zie dat gedoe graag een stuk minder in het voetbal.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
ja man, van je afbijten is slecht natuurlijk![]()
Mooi jaar was dat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het voelt hier even als 1987.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |