Schelden met kanker is altijd fout, terechte boete dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , ik snap alleen niet waarom ze met woorden zoals kanker gooit , dat vind ik sowieso een teken van zwakte, maar goed
Het valt mee geloof ik, nu ik even terugleesquote:
Ik heb het nog niet gezien maar was ook even bij de streams weg. Mirthe wil nu voor een maand bij Eunice wegblijven bang voor een rode kaartquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ze straks even kijken, want ik ben er wel benieuwd naar. Zijn ze inmiddels al on speaking terms?
Ik vind hem zeker wel terechtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schelden met kanker is altijd fout, terechte boete dus.
Dat lijkt me een prima idee, ik heb geen idee waar de ruzie over ging, maar blijkbaar kan Eunice prima het bloed onder haar nagels vandaan halen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar was ook even bij de streams weg. Mirthe wil nu voor een maand bij Eunice wegblijven bang voor een rode kaart
Die hebben nog niet met elkaar gesproken, Mirthe ging snel daarna slapen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar was ook even bij de streams weg. Mirthe wil nu voor een maand bij Eunice wegblijven bang voor een rode kaart
eunice is een zuigerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima idee, ik heb geen idee waar de ruzie over ging, maar blijkbaar kan Eunice prima het bloed onder haar nagels vandaan halen.
In het SV staat een filmpje met uitleg van Mirthe naar de groep wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima idee, ik heb geen idee waar de ruzie over ging, maar blijkbaar kan Eunice prima het bloed onder haar nagels vandaan halen.
Goed SV weer, net als de fimpjes, ik ga zo ff kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het SV staat een filmpje met uitleg van Mirthe naar de groep wat er gebeurd is
Rupi is net wakker.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:38 schreef Lovely het volgende:
De 48uur wakker blijvers liggen nog lekker te dromen?
Ik ben bang dat Mirthe zo weer om is als ze weer met Eunie omgaat , want Mirthe laat over zich heen walsenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben nog niet met elkaar gesproken, Mirthe ging snel daarna slapen.
Ok, beter slapen ook niet te lang..anders zijn ze vanavond vannacht niet moequote:
Dat was echt heel mooi om te zien. OOk toen de brief binnen kwam en Zoë iedereen bijelkaar riep ging Isaac nog naar haar toe om haar moed in te spreken en te zeggen dat het niet erg wasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:40 schreef engine het volgende:
Als je ontploft ga je niet op je woorden letten. Het is niet netjes. Die boete boeit niet, dat het gebeurde is wel belangrijk. Tekenend was dat bijna de hele groep Mirthe ook begreep en/of troostte.
Denk ook niet dat Mirthe een wraakzuchtig meisje is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mirthe zo weer om is als ze weer met Eunie omgaat , want Mirthe laat over zich heen walsen
En Eunie heeft haar maanden in de tang, dit gaat niet snel veranderen als Mirthe haar grenzen zelf ook laat overschrijden , want daar is ze zelf bij, het ligt niet alleen maar aan Eunie ..Mirthe moet iets veranderen .
En hoe eerder dat onder ogen komt ,hoe eerder dat veranderd
Mss helpt het dat ze het naar de groep uit heeft gesproken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mirthe zo weer om is als ze weer met Eunie omgaat , want Mirthe laat over zich heen walsen
En Eunie heeft haar maanden in de tang, dit gaat niet snel veranderen als Mirthe haar grenzen zelf ook laat overschrijden , want daar is ze zelf bij, het ligt niet alleen maar aan Eunie ..Mirthe moet iets veranderen .
Ik vond ook heel mooi hoe Erik heel rustig Eunice wegstuurde.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was echt heel mooi om te zien. OOk toen de brief binnen kwam en Zoë iedereen bijelkaar riep ging Isaac nog naar haar toe om haar moed in te spreken en te zeggen dat het niet erg was
Denk dat ze niet echt 'om 'is. Misschien omdat ze daar nog de tijd samen moeten levenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was het ook, Erik deed echt zijn best voor Mirthe ook Moraima trouwensquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond ook heel mooi hoe Erik heel rustig Eunice wegstuurde.
toen Erik en Morrie buiten zaten met mirthe. Eunice kon niet anders doen dan omkeren en weggaan. Heel mooi moment vond ik dat
Ik denk dat mirthe binnen no time weer met Eunice ligt te krullen( op zijn eunice’s)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze niet echt 'om 'is. Misschien omdat ze daar nog de tijd samen moeten leven
Maar denk dat Mirthe diep in haar hart allang klaar is met Eunice
Die is te diep gekwetst en dat komt niet meer goed
Ze zal het wel afknuffelen om er verder geen last meer van te hebben
zoiets denk ik
Dit zou echt een hele wijze les kunnen zijn voor haar, die boete en geel vind ik minder belangrijk,quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Mirthe een wraakzuchtig meisje is.
Dus de betrekkingen zullen wel weer normaliseren.
Ik vond het wel veel te langdradig en dat geeft wel aan dat Mirthe nog een hoop moet lerenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss helpt het dat ze het naar de groep uit heeft gesproken.
Moet ze straks uitleggen als het weer gebeurd.
Extra soort van druk om te leren haar grens te bewaken.
Ik hoop het
Ik verwacht niet dat het ooit nog zo wordt als voor dit gebeurenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mirthe binnen no time weer met Eunice ligt te krullen( op zijn eunice’s)
Maar kan het mis hebben
Ze heeft voor ze ging slapen ook nog minstens een half uur tegen tiano aan lopen kleppenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het wel veel te langdradig en dat geeft wel aan dat Mirthe nog een hoop moet leren
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Stroom was uitgevallen zegt Janet, het duurt nog een uur voor we gaan eten
Moraima vraagt of ze brood kan pakken, Nee, zegt Janet we kunnen niets pakken.
Kwam wel van 2 kanten dat geklets, niet zo dat ze Tiano wakker hield.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft voor ze ging slapen ook nog minstens een half uur tegen tiano aan lopen kleppen
Die alweer in bed lag om te slapen
Maar de hele groep heeft gehoord wat haar dwars zat en dat was vast heel herkenbaar voor bewoners daarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het wel veel te langdradig en dat geeft wel aan dat Mirthe nog een hoop moet leren
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mirthe binnen no time weer met Eunice ligt te krullen( op zijn eunice’s)
Maar kan het mis hebben
En zowel is hij oud en wijs genoeg om te zeggen, Mirthe nu even niet ik wil graag slapenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kwam wel van 2 kanten dat geklets, niet zo dat ze Tiano wakker hield.
Jurkje van zoequote:
Ik vind het een beetje overdreven en eigenlijk niet gepast, maar het zal wel voor een tv-shotje zijn ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
Ice moet zwaar geschut inzetten voor die zware meid van een manager
Zijn uitspraak of het herhaalde hameren omdat het met handnieten niet lukt?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven en eigenlijk niet gepast, maar het zal wel voor een tv-shotje zijn ...
Ze verklaren daar nogal eens iemand doodquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
Janet zeggen tegen Morrie dat Conny vandenbos ( songfestival) "allang allang al dood is"
Das nie , Janneteketet!
Die is idd al een hele tijd doodquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
Janet zeggen tegen Morrie dat Conny vandenbos ( songfestival) "allang allang al dood is"
Das nie , Janneteketet!
gewoon zn gedrag... hoor niet alles, want staat zacht ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn uitspraak of het herhaalde hameren omdat het met handnieten niet lukt?
Ze is al heel lang doodquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze verklaren daar nogal eens iemand dood
Die leeft voort in al de harten van de songfestival liefhebbers. En zij droeg ook panterprint zoals Janetquote:
'Ik geef je een roosje mijn roosje ik geef je een roos elke dag'quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die leeft voort in al de harten van de songfestival liefhebbers. En zij droeg ook panterprint zoals Janet
Andersom ook, Morrie had het er straks met Isaac en Erik over dat ze regelmatig naar Venezuela ging. Erik begon toen over het regiem daar en dat er niks zou veranderen zolang Chavez daar de macht heeft. Moraima meteen scherp: "Chavez is al lang dood! Maduro zit er nu!"quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze verklaren daar nogal eens iemand dood
Dat klopt ook...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe heeft het gevoel dat ze in de val is gelopen bij Eunice
Dat viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbet nu weer Eunice goedpraten tegen Mirthe ( ook zij voelt zich rot) Mirthe ligt binnen notime weer bij Eunice
babbel zou dit moeten laten rusten. Niet alles hoeft door haar herkauwd te worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbet nu weer Eunice goedpraten tegen Mirthe ( ook zij voelt zich rot) Mirthe ligt binnen notime weer bij Eunice
Vrees met grote vrezen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Dan moet Mirthe het ook niet met Bep daarover hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
babbel zou dit moeten laten rusten. Niet alles hoeft door haar herkauwd te worden.
Reken daar maar wel opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:22 schreef humpty het volgende:
Wat veel gebeurd ...alle 5 gehaald ...klasse
Hoop niet dat we dat verhaal van Mirthe tot in lengte van dagen moeten horen
Eunice vraagt Marciano hoe het gaat of hij al een beetje hersteld is
'Tuurlijk, te stom om te voor de duvel te dansen Miertje vergeeft schuldbewust acterende Eunie onmiddellijk zodra de gemoederen gedaald zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Uiteindelijk zal je zien dat Mirthe en Eunie weer goed met elkaar zijn
Prachtig verhaal dus kan het niet vaak genoeg horenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:22 schreef humpty het volgende:
Wat veel gebeurd ...alle 5 gehaald ...klasse
Hoop niet dat we dat verhaal van Mirthe tot in lengte van dagen moeten horen
Eunice vraagt Marciano hoe het gaat of hij al een beetje hersteld is
Lief!quote:
Ja tuurlijk , daarom snap ik de reactie van bep ook welquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:27 schreef humpty het volgende:
Zet de streams net aan maar lijkt dat Eunice aangeslagen is
Zou mirthe verstandig aan doen er goed naar te luisterenquote:
Eensquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou mirthe verstandig aan doen er goed naar te luisteren
Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomstenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt alle cams waar ze langsloopt in de gaten.. zorgvuldig opgebouwde Regie-Lieverdje voelt een beetje nattigheid
Ik vind ice toch echt een leuker persoon dan Eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomsten
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef Judiwi het volgende:
Ik heb wel het begin van de aanvaring tussen Mirthe en JW gezien op stream.
Ze gingen het menu bespreken. Jw gaf aan salade te willen. Mirthe vroeg toen lust je feta. Eunice interumpeerde door ssst mag ik even, wat bedoelt JW met salade. Mirthe zei toen ik vraag gewoon als JW feta lust. Laat mij ff mijn vraag stellen. Toen begon HW het voor Eunice op te nemen.
Neuh.. Icaac houd álles en iedereen in de gaten, elke muis, rat, vogel, deelnemer en OempaLoempaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomsten
Ik ook maar ze delen wel hun camerageilheidquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind ice toch echt een leuker persoon dan Eunice
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Der Finalisten.. je ziet het gewoon aan ze![]()
[ afbeelding ]
Dat mag , Eunie doet precies hetzelfde op de Oempa's na maar dat lijkt mij ook logischquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Icaac houd álles en iedereen in de gaten, elke muis, rat, vogel, deelnemer en OempaLoempa
Ze hebben er vorige week individuele gesprekken over gehad, met een waarschuwing en dreiging van een boete en gele kaart. Beetje vergelijkbaar als toen met het schrijven op de muren, eerst was het prima, opeens was het geel + boete.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:35 schreef R0T29 het volgende:
Wel bijzonder dat ze een gele kaart geven voor het gebruik van een scheldwoord. Ik praat dat zeker niet goed, maar dan kan er met terugwerkende kracht nog 2 ton uit de prijzenpot voor de benamingen die vanuit K3 over Wendy werden gedaan met exact datzelfde woord.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Eunie, wil jij je microfoon controleren, en je uitspraak en je kloterig arrogante zelingenomen houding
[ afbeelding ]
JWquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Wie vliegt er nu wie over het aanrechtblad?
Gelukkig zien we hetzelfde.. op de OempaLoempa's naquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag , Eunie doet precies hetzelfde op de Oempa's na maar dat lijkt mij ook logisch
Podcast gate duurde bijna een maand , dit speelt ook al maaaanden dus dit is nog niet klaarquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Der Finalisten.. je ziet het gewoon aan ze![]()
[ afbeelding ]
Het is moeilijk om je persoonlijkheid te veranderen. Denk niet dat ze dat kanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel heel benieuwd of Eunice hier wat mee gaat doen.
In positieve zin dan.
Mss voor haar ook wel een eye-opener.
Anyway ... we gaan het wel zien hoop ik ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Podcast gate duurde bijna een maand , dit speelt ook al maaaanden dus dit is nog niet klaar
Neejquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel heel benieuwd of Eunice hier wat mee gaat doen.
In positieve zin dan.
Mss voor haar ook wel een eye-opener.
'De oempa's' heeft met Ice te maken , niet met Euniequote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig zien we hetzelfde.. op de OempaLoempa's na
Mensen veranderen over het algemeen alleen als ze er zelf last van hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om je persoonlijkheid te veranderen. Denk niet dat ze dat kan
Ja maar Mirthe is ook apart ... dus lastigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, althans niet zo snel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:
Neuh.. ook niet echt, het was maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'De oempa's' heeft met Ice te maken , niet met Eunie
Eunice gaat echt niet veranderen, die is heel tevreden met hoe ze is en doet.... naar de anderen toe doet ze nu misschien wat anders, maar zodra ze de kans krijgt is ze weer helemaal zichzelf (en of ze daar blij mee moeten zijn ???)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen veranderen over het algemeen alleen als ze er zelf last van hebben
Ik vermoed maar zo dat de popcorn voor vanavond bij de film is voor iedereenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice gaat echt niet veranderen, die is heel tevreden met hoe ze is en doet.... naar de anderen toe doet ze nu misschien wat anders, maar zodra ze de kans krijgt is ze weer helemaal zichzelf (en of ze daar blij mee moeten zijn ???)
Ze staat nu ineens haar best te doen met popcorn terwijl ze nog moeten eten
Effe snel de trailer gekeken.. leuke film, ik ga 'm snel zoeken op Spotnetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Voor bij de film Uncharted vanavond.
Ik denk dat ik hem ook ga kijken vanavond.
De game ken ik al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Filmavond.. sneller klaar dan je "Patat" kunt zeggen
Kijk-zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bah dat is wel vies..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt weer botjes uitzuigen en knars eten
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Filmavond.. sneller klaar dan je "Patat" kunt zeggen
Staat hier al klaar zonder download .... Maar of ik ga kijken .. misschien laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een film is kijk sowieso nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik gelijk start met de Loods, mis ik eigenlijk nix van de streams
Leuke film . Ook te ziet op Netflixquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik gelijk start met de Loods, mis ik eigenlijk nix van de streams
Ja het leven in de oods gaat wel gewoon door ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ze doet het toch maar weer mooi... voor iedereen..
We noemen het maar "Goodwill Popcorn"![]()
[ afbeelding ]
Wiedergutmachung Popcorn....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ze doet het toch maar weer mooi... voor iedereen..
We noemen het maar "Goodwill Popcorn"![]()
[ afbeelding ]
tja lekker makkelijk van Eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : als je niet goed slaapt komen emoties harder aan
mwahh zie nu een close upje van Rupiequote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
En Rupie met succes aangeslijmt.. het gaat steeds beter..![]()
[ afbeelding ]
Ik zie een Eunie Goodwill Tour.. Rupie is een streepje op de lijst af te handelenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh zie nu een close upje van Rupie
die is nog wel brak hoor
die zal wel denken knuffel dan ben ik er van af
Het komt Rupie alleen maar goed uit dat die ruzie er is geweest en ook dat dat met Eunie en JW te maken heeftquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh zie nu een close upje van Rupie
die is nog wel brak hoor
die zal wel denken knuffel dan ben ik er van af
Ik denk het niet, of het kan zo lijken maar ze willen allemaal van haar afquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie een Eunie Goodwill Tour.. Rupie is een streepje op de lijst af te handelen
met 15 stemmen als er maandag eliminatie isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of het kan zo lijken maar ze willen allemaal van haar af
Ik zit dat ook te denken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:18 schreef chufi het volgende:
Erik bezig met de setup ... Gaat hij Mirthe naast zich vragen op de bank?
Dat Miertje debacle is ze nu pijlsnel aan het inhalen.. ze heeft nog iets teveel verdienste om gelijk genomineerd te wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of het kan zo lijken maar ze willen allemaal van haar af
Of bij een duel verdeeld over haar en JWquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
met 15 stemmen als er maandag eliminatie is
Mannetjes geuren ... hij kent Myrthe wel goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zit dat ook te denken.
Zijn hele matras sleept hij naar zijn bouwsel...
![]()
Mirthe kan maar beter duidelijker tegen Eric zijn want ik voorzie misverstanden
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
![]()
oeiquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of bij een duel verdeeld over haar en JW
Ik zie het zo gebeuren
Mooi! Kan Mirthie meteen beginnen met haar les grenzen aangeven en duidelijk zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
![]()
Droom scenarioquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of bij een duel verdeeld over haar en JW
Ik zie het zo gebeuren
Inderdaad, want ik denk dat hij er meer achterzoekt. Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
![]()
dat deed ze vanmiddag al nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi! Kan Mirthie meteen beginnen met haar les grenzen aangeven en duidelijk zijn
Dus toch. Big bad karma!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
Eunice : als dit karma is heb ik iets heel fout gedaan.
Ze heeft haar arm verbinding aan de popcorn pan en staat hem te koeler onder de kraan
als ze zichzelf dit dus nog afvraagt ziet ze het dus nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef Flow3r het volgende:
Eunice tegen zichzelf : als dit echt karma is dan heb ik iets heel fout gedaan, serieus
Plan nog niet gelukt voor Erik dus. Kan niet de hele dag feest zijn vriend.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
Eric probeert Mirthe er van te overtuigen dat zijn plekje om de film te zien het beste is.
Mirthe zegt dat ze halverwege wel ff komt buurten.
Zie maar zegt Eric.
ook in haar reactie op Mirthes emotionele speech leek ze het niet te snappenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze zichzelf dit dus nog afvraagt ziet ze het dus niet
Hopelijk hebben ze flammazine zalf , heb ik ook standaard in huisquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Verbrand.. beetje laat onder de kraan, want het was dus al 7 min geleden gebeurt... maar ja met JW erbij opnieuw even aandachthoeren.. typisch voor het gluiperige karakter![]()
[ afbeelding ]
Valt allemaal wel mee dus, anders had het wel rood geweest of zo, of erger nog...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Verbrand.. beetje laat onder de kraan, want het was dus al 7 min geleden gebeurt... maar ja met JW erbij opnieuw even aandachthoeren.. typisch voor het gluiperige karakter![]()
[ afbeelding ]
ice spoot er net iets opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze flammazine zalf , heb ik ook standaard in huis
Hopelijk hebben ze dat niet, tenminste niet voor Eunice...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uncharted .. geen idee wat voor film het is, maar ik ga 'm ook zo kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
Wel gezellig dat ze weer film gaan kijken, welke ook alweer?
Dat is dan weer een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dat niet, tenminste niet voor Eunice...![]()
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje kinderachtig, het ligt niet alleen aan Eunie , Mirthie heeft net zoveel aandeel in die ruzie
zal een googlen, enjoy!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uncharted .. geen idee wat voor film het is, maar ik ga 'm ook zo kijken
ohja dat is wel slim, Ice deed er wel iets op net dus misschien is het dat het welquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je haar dommige verwarde spelemeisje vergelijkt met een gluiperige ervaren aandachthoer... neuhhquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje kinderachtig, het ligt niet alleen aan Eunie , Mirthie heeft net zoveel aandeel in die ruzie
slaapfeestjesgevoelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
zoe niet boos dat ze niet in het midden kan???
Met echte zware brandwonden een van de ergste pijnen die een mens kan hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja dat is wel slim, Ice deed er wel iets op net dus misschien is het dat het wel
brandwonden zijn naar
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uncharted .. geen idee wat voor film het is, maar ik ga 'm ook zo kijken
precies ditquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
Tiano
vind je me lief wat zei je?
babs
alsjeblieft
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]sollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
JW voelt de bui al hangen en denkt ik ga me aansluiten bij Jeff ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of de liefde tussen JW en Eunice wat bekoeld is
Trouwens ze werden net leuk in beeld gebracht op tv![]()
aan het einde van de uitzending ongeveer
Waarom belangstelling tonen, ze hebben toch niks?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:48 schreef schizolientje het volgende:
Jan Willem heeft totaal geen belangstelling waar of hoe Eunice, kwam niet kijken waar ze bleef, kijkt nu ook niet naar haar arm nadat ze naast me ging zitten en zei dat ze sich gebrand heeft. Fijne vent wie wil hem niet als bestie
JW kent zijn pappenheimers wel, JW weet álles, je hoeft JW niéts meer te vertellen, het maakt JW totaal niets uit...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:51 schreef schizolientje het volgende:
ze zet die arm zowat in zijn gezichtsveld en kreunt er een paar keer bij.................geen reactie
je vergeet life is life en that s what it isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
JW kent zijn pappenheimers wel, JW weet álles, je hoeft JW niéts meer te vertellen, het maakt JW totaal niets uit...
Aldus JW himself
Het maakt JW helemaal niets uitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je vergeet life is life en that s what it is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |