Ik zie een Eunie Goodwill Tour.. Rupie is een streepje op de lijst af te handelenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh zie nu een close upje van Rupie
die is nog wel brak hoor
die zal wel denken knuffel dan ben ik er van af
Het komt Rupie alleen maar goed uit dat die ruzie er is geweest en ook dat dat met Eunie en JW te maken heeftquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh zie nu een close upje van Rupie
die is nog wel brak hoor
die zal wel denken knuffel dan ben ik er van af
Ik denk het niet, of het kan zo lijken maar ze willen allemaal van haar afquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie een Eunie Goodwill Tour.. Rupie is een streepje op de lijst af te handelen
met 15 stemmen als er maandag eliminatie isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of het kan zo lijken maar ze willen allemaal van haar af
Ik zit dat ook te denken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:18 schreef chufi het volgende:
Erik bezig met de setup ... Gaat hij Mirthe naast zich vragen op de bank?
Dat Miertje debacle is ze nu pijlsnel aan het inhalen.. ze heeft nog iets teveel verdienste om gelijk genomineerd te wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of het kan zo lijken maar ze willen allemaal van haar af
Of bij een duel verdeeld over haar en JWquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
met 15 stemmen als er maandag eliminatie is
Mannetjes geuren ... hij kent Myrthe wel goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zit dat ook te denken.
Zijn hele matras sleept hij naar zijn bouwsel...
![]()
Mirthe kan maar beter duidelijker tegen Eric zijn want ik voorzie misverstanden
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
![]()
oeiquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of bij een duel verdeeld over haar en JW
Ik zie het zo gebeuren
Mooi! Kan Mirthie meteen beginnen met haar les grenzen aangeven en duidelijk zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
![]()
Droom scenarioquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of bij een duel verdeeld over haar en JW
Ik zie het zo gebeuren
Inderdaad, want ik denk dat hij er meer achterzoekt. Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
![]()
dat deed ze vanmiddag al nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi! Kan Mirthie meteen beginnen met haar les grenzen aangeven en duidelijk zijn
Dus toch. Big bad karma!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
Eunice : als dit karma is heb ik iets heel fout gedaan.
Ze heeft haar arm verbinding aan de popcorn pan en staat hem te koeler onder de kraan
als ze zichzelf dit dus nog afvraagt ziet ze het dus nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef Flow3r het volgende:
Eunice tegen zichzelf : als dit echt karma is dan heb ik iets heel fout gedaan, serieus
ik zie het kwartje bijna rollenquote:
Plan nog niet gelukt voor Erik dus. Kan niet de hele dag feest zijn vriend.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
Eric probeert Mirthe er van te overtuigen dat zijn plekje om de film te zien het beste is.
Mirthe zegt dat ze halverwege wel ff komt buurten.
Zie maar zegt Eric.
ook in haar reactie op Mirthes emotionele speech leek ze het niet te snappenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze zichzelf dit dus nog afvraagt ziet ze het dus niet
Hopelijk hebben ze flammazine zalf , heb ik ook standaard in huisquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Verbrand.. beetje laat onder de kraan, want het was dus al 7 min geleden gebeurt... maar ja met JW erbij opnieuw even aandachthoeren.. typisch voor het gluiperige karakter![]()
[ afbeelding ]
Valt allemaal wel mee dus, anders had het wel rood geweest of zo, of erger nog...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Verbrand.. beetje laat onder de kraan, want het was dus al 7 min geleden gebeurt... maar ja met JW erbij opnieuw even aandachthoeren.. typisch voor het gluiperige karakter![]()
[ afbeelding ]
ice spoot er net iets opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze flammazine zalf , heb ik ook standaard in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |