Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomstenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt alle cams waar ze langsloopt in de gaten.. zorgvuldig opgebouwde Regie-Lieverdje voelt een beetje nattigheid
Ik vind ice toch echt een leuker persoon dan Eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomsten
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef Judiwi het volgende:
Ik heb wel het begin van de aanvaring tussen Mirthe en JW gezien op stream.
Ze gingen het menu bespreken. Jw gaf aan salade te willen. Mirthe vroeg toen lust je feta. Eunice interumpeerde door ssst mag ik even, wat bedoelt JW met salade. Mirthe zei toen ik vraag gewoon als JW feta lust. Laat mij ff mijn vraag stellen. Toen begon HW het voor Eunice op te nemen.
Neuh.. Icaac houd álles en iedereen in de gaten, elke muis, rat, vogel, deelnemer en OempaLoempaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomsten
Ik ook maar ze delen wel hun camerageilheidquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind ice toch echt een leuker persoon dan Eunice
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Der Finalisten.. je ziet het gewoon aan ze![]()
[ afbeelding ]
Dat mag , Eunie doet precies hetzelfde op de Oempa's na maar dat lijkt mij ook logischquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Icaac houd álles en iedereen in de gaten, elke muis, rat, vogel, deelnemer en OempaLoempa
Ze hebben er vorige week individuele gesprekken over gehad, met een waarschuwing en dreiging van een boete en gele kaart. Beetje vergelijkbaar als toen met het schrijven op de muren, eerst was het prima, opeens was het geel + boete.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:35 schreef R0T29 het volgende:
Wel bijzonder dat ze een gele kaart geven voor het gebruik van een scheldwoord. Ik praat dat zeker niet goed, maar dan kan er met terugwerkende kracht nog 2 ton uit de prijzenpot voor de benamingen die vanuit K3 over Wendy werden gedaan met exact datzelfde woord.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Eunie, wil jij je microfoon controleren, en je uitspraak en je kloterig arrogante zelingenomen houding
[ afbeelding ]
JWquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Wie vliegt er nu wie over het aanrechtblad?
Gelukkig zien we hetzelfde.. op de OempaLoempa's naquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag , Eunie doet precies hetzelfde op de Oempa's na maar dat lijkt mij ook logisch
Podcast gate duurde bijna een maand , dit speelt ook al maaaanden dus dit is nog niet klaarquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Der Finalisten.. je ziet het gewoon aan ze![]()
[ afbeelding ]
Het is moeilijk om je persoonlijkheid te veranderen. Denk niet dat ze dat kanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel heel benieuwd of Eunice hier wat mee gaat doen.
In positieve zin dan.
Mss voor haar ook wel een eye-opener.
Anyway ... we gaan het wel zien hoop ik ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Podcast gate duurde bijna een maand , dit speelt ook al maaaanden dus dit is nog niet klaar
Neejquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel heel benieuwd of Eunice hier wat mee gaat doen.
In positieve zin dan.
Mss voor haar ook wel een eye-opener.
'De oempa's' heeft met Ice te maken , niet met Euniequote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig zien we hetzelfde.. op de OempaLoempa's na
Mensen veranderen over het algemeen alleen als ze er zelf last van hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om je persoonlijkheid te veranderen. Denk niet dat ze dat kan
Ja maar Mirthe is ook apart ... dus lastigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, althans niet zo snel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:
Neuh.. ook niet echt, het was maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'De oempa's' heeft met Ice te maken , niet met Eunie
Eunice gaat echt niet veranderen, die is heel tevreden met hoe ze is en doet.... naar de anderen toe doet ze nu misschien wat anders, maar zodra ze de kans krijgt is ze weer helemaal zichzelf (en of ze daar blij mee moeten zijn ???)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen veranderen over het algemeen alleen als ze er zelf last van hebben
Ik vermoed maar zo dat de popcorn voor vanavond bij de film is voor iedereenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice gaat echt niet veranderen, die is heel tevreden met hoe ze is en doet.... naar de anderen toe doet ze nu misschien wat anders, maar zodra ze de kans krijgt is ze weer helemaal zichzelf (en of ze daar blij mee moeten zijn ???)
Ze staat nu ineens haar best te doen met popcorn terwijl ze nog moeten eten
Effe snel de trailer gekeken.. leuke film, ik ga 'm snel zoeken op Spotnetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Voor bij de film Uncharted vanavond.
Ik denk dat ik hem ook ga kijken vanavond.
De game ken ik al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Filmavond.. sneller klaar dan je "Patat" kunt zeggen
Kijk-zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bah dat is wel vies..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt weer botjes uitzuigen en knars eten
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Filmavond.. sneller klaar dan je "Patat" kunt zeggen
Staat hier al klaar zonder download .... Maar of ik ga kijken .. misschien laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een film is kijk sowieso nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik gelijk start met de Loods, mis ik eigenlijk nix van de streams
Leuke film . Ook te ziet op Netflixquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik gelijk start met de Loods, mis ik eigenlijk nix van de streams
Ja het leven in de oods gaat wel gewoon door ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ze doet het toch maar weer mooi... voor iedereen..
We noemen het maar "Goodwill Popcorn"![]()
[ afbeelding ]
Wiedergutmachung Popcorn....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ze doet het toch maar weer mooi... voor iedereen..
We noemen het maar "Goodwill Popcorn"![]()
[ afbeelding ]
tja lekker makkelijk van Eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : als je niet goed slaapt komen emoties harder aan
mwahh zie nu een close upje van Rupiequote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
En Rupie met succes aangeslijmt.. het gaat steeds beter..![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |