Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomstenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt alle cams waar ze langsloopt in de gaten.. zorgvuldig opgebouwde Regie-Lieverdje voelt een beetje nattigheid
Ik vind ice toch echt een leuker persoon dan Eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomsten
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef Judiwi het volgende:
Ik heb wel het begin van de aanvaring tussen Mirthe en JW gezien op stream.
Ze gingen het menu bespreken. Jw gaf aan salade te willen. Mirthe vroeg toen lust je feta. Eunice interumpeerde door ssst mag ik even, wat bedoelt JW met salade. Mirthe zei toen ik vraag gewoon als JW feta lust. Laat mij ff mijn vraag stellen. Toen begon HW het voor Eunice op te nemen.
Neuh.. Icaac houd álles en iedereen in de gaten, elke muis, rat, vogel, deelnemer en OempaLoempaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben Eunie en Ice wel overeenkomsten
Ik ook maar ze delen wel hun camerageilheidquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind ice toch echt een leuker persoon dan Eunice
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Der Finalisten.. je ziet het gewoon aan ze![]()
[ afbeelding ]
Dat mag , Eunie doet precies hetzelfde op de Oempa's na maar dat lijkt mij ook logischquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Icaac houd álles en iedereen in de gaten, elke muis, rat, vogel, deelnemer en OempaLoempa
Ze hebben er vorige week individuele gesprekken over gehad, met een waarschuwing en dreiging van een boete en gele kaart. Beetje vergelijkbaar als toen met het schrijven op de muren, eerst was het prima, opeens was het geel + boete.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:35 schreef R0T29 het volgende:
Wel bijzonder dat ze een gele kaart geven voor het gebruik van een scheldwoord. Ik praat dat zeker niet goed, maar dan kan er met terugwerkende kracht nog 2 ton uit de prijzenpot voor de benamingen die vanuit K3 over Wendy werden gedaan met exact datzelfde woord.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Eunie, wil jij je microfoon controleren, en je uitspraak en je kloterig arrogante zelingenomen houding
[ afbeelding ]
JWquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Wie vliegt er nu wie over het aanrechtblad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |