Ik vermoed maar zo dat de popcorn voor vanavond bij de film is voor iedereenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice gaat echt niet veranderen, die is heel tevreden met hoe ze is en doet.... naar de anderen toe doet ze nu misschien wat anders, maar zodra ze de kans krijgt is ze weer helemaal zichzelf (en of ze daar blij mee moeten zijn ???)
Ze staat nu ineens haar best te doen met popcorn terwijl ze nog moeten eten
Effe snel de trailer gekeken.. leuke film, ik ga 'm snel zoeken op Spotnetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Voor bij de film Uncharted vanavond.
Ik denk dat ik hem ook ga kijken vanavond.
De game ken ik al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Filmavond.. sneller klaar dan je "Patat" kunt zeggen
Kijk-zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bah dat is wel vies..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt weer botjes uitzuigen en knars eten
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Leuke Filmavond.. sneller klaar dan je "Patat" kunt zeggen
Staat hier al klaar zonder download .... Maar of ik ga kijken .. misschien laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een film is kijk sowieso nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik gelijk start met de Loods, mis ik eigenlijk nix van de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |