Ik vind het een beetje overdreven en eigenlijk niet gepast, maar het zal wel voor een tv-shotje zijn ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
Ice moet zwaar geschut inzetten voor die zware meid van een manager
Zijn uitspraak of het herhaalde hameren omdat het met handnieten niet lukt?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven en eigenlijk niet gepast, maar het zal wel voor een tv-shotje zijn ...
Ze verklaren daar nogal eens iemand doodquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
Janet zeggen tegen Morrie dat Conny vandenbos ( songfestival) "allang allang al dood is"
Das nie , Janneteketet!
Die is idd al een hele tijd doodquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
Janet zeggen tegen Morrie dat Conny vandenbos ( songfestival) "allang allang al dood is"
Das nie , Janneteketet!
gewoon zn gedrag... hoor niet alles, want staat zacht ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn uitspraak of het herhaalde hameren omdat het met handnieten niet lukt?
Ze is al heel lang doodquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze verklaren daar nogal eens iemand dood
Die leeft voort in al de harten van de songfestival liefhebbers. En zij droeg ook panterprint zoals Janetquote:
'Ik geef je een roosje mijn roosje ik geef je een roos elke dag'quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die leeft voort in al de harten van de songfestival liefhebbers. En zij droeg ook panterprint zoals Janet
Andersom ook, Morrie had het er straks met Isaac en Erik over dat ze regelmatig naar Venezuela ging. Erik begon toen over het regiem daar en dat er niks zou veranderen zolang Chavez daar de macht heeft. Moraima meteen scherp: "Chavez is al lang dood! Maduro zit er nu!"quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze verklaren daar nogal eens iemand dood
Dat klopt ook...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe heeft het gevoel dat ze in de val is gelopen bij Eunice
Dat viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbet nu weer Eunice goedpraten tegen Mirthe ( ook zij voelt zich rot) Mirthe ligt binnen notime weer bij Eunice
babbel zou dit moeten laten rusten. Niet alles hoeft door haar herkauwd te worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbet nu weer Eunice goedpraten tegen Mirthe ( ook zij voelt zich rot) Mirthe ligt binnen notime weer bij Eunice
Vrees met grote vrezen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Dan moet Mirthe het ook niet met Bep daarover hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
babbel zou dit moeten laten rusten. Niet alles hoeft door haar herkauwd te worden.
Reken daar maar wel opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:22 schreef humpty het volgende:
Wat veel gebeurd ...alle 5 gehaald ...klasse
Hoop niet dat we dat verhaal van Mirthe tot in lengte van dagen moeten horen
Eunice vraagt Marciano hoe het gaat of hij al een beetje hersteld is
'Tuurlijk, te stom om te voor de duvel te dansen Miertje vergeeft schuldbewust acterende Eunie onmiddellijk zodra de gemoederen gedaald zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Uiteindelijk zal je zien dat Mirthe en Eunie weer goed met elkaar zijn
Prachtig verhaal dus kan het niet vaak genoeg horenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:22 schreef humpty het volgende:
Wat veel gebeurd ...alle 5 gehaald ...klasse
Hoop niet dat we dat verhaal van Mirthe tot in lengte van dagen moeten horen
Eunice vraagt Marciano hoe het gaat of hij al een beetje hersteld is
Lief!quote:
Ja tuurlijk , daarom snap ik de reactie van bep ook welquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:27 schreef humpty het volgende:
Zet de streams net aan maar lijkt dat Eunice aangeslagen is
Zou mirthe verstandig aan doen er goed naar te luisterenquote:
Eensquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou mirthe verstandig aan doen er goed naar te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |