JW voelt de bui al hangen en denkt ik ga me aansluiten bij Jeff ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of de liefde tussen JW en Eunice wat bekoeld is
Trouwens ze werden net leuk in beeld gebracht op tv![]()
aan het einde van de uitzending ongeveer
Waarom belangstelling tonen, ze hebben toch niks?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:48 schreef schizolientje het volgende:
Jan Willem heeft totaal geen belangstelling waar of hoe Eunice, kwam niet kijken waar ze bleef, kijkt nu ook niet naar haar arm nadat ze naast me ging zitten en zei dat ze sich gebrand heeft. Fijne vent wie wil hem niet als bestie
JW kent zijn pappenheimers wel, JW weet álles, je hoeft JW niéts meer te vertellen, het maakt JW totaal niets uit...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:51 schreef schizolientje het volgende:
ze zet die arm zowat in zijn gezichtsveld en kreunt er een paar keer bij.................geen reactie
je vergeet life is life en that s what it isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
JW kent zijn pappenheimers wel, JW weet álles, je hoeft JW niéts meer te vertellen, het maakt JW totaal niets uit...
Aldus JW himself
Het maakt JW helemaal niets uitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je vergeet life is life en that s what it is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |